Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 jun 2026 12:48



Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
voortaan "virtueel schakelen" in de Taycan 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: voortaan "virtueel schakelen" in de Taycan
Laden kun je plannen :idea:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


24 jun 2026 11:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; 997.2 4S Cabrio; 928 S ‘86
Bericht Re: voortaan "virtueel schakelen" in de Taycan
Volgens mij wordt mijn stelling hier weer eens bewezen :wink:


24 jun 2026 12:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: voortaan "virtueel schakelen" in de Taycan
Een halfuurtje wandelen is gezond en uitstootvriendelijk, tenzij je net een royale Mexicaanse bonenschotel hebt genuttigd :D
_________________________________________
MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster
Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS


24 jun 2026 12:40
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dunnerudy, Enguess


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.