Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: voortaan "virtueel schakelen" in de Taycan

24 jun 2026 11:40

Laden kun je plannen :idea:

24 jun 2026 12:33

Volgens mij wordt mijn stelling hier weer eens bewezen :wink:

24 jun 2026 12:40

Een halfuurtje wandelen is gezond en uitstootvriendelijk, tenzij je net een royale Mexicaanse bonenschotel hebt genuttigd :D

24 jun 2026 22:41

Cazzo Super Veloce schreef:Laden kun je plannen :idea:

En benzine "laden" hoef je (bijna niet) te plannen en kost je slechts 5 minuten.

Gemak dient de mens :!:

25 jun 2026 15:00

5 minuten tanken iedere keer weer. Wat een armoe.
Een EV plug je in 5 seconden in en zit de volgende ochtend nokkie vol :drive:

25 jun 2026 15:40

"Put your money where your mouth is"

Verkoop dan die 993 en koop een EV Taycan -> hebben ze vast ook in de nodige groentinten.

25 jun 2026 16:30

:cheesy: :thumleft:

25 jun 2026 17:39

Er is een verschil tussen hobby en DD :thumleft:
En liever een Maser GT Folgore. veeeel mooier dan een Taycan.

27 jun 2026 11:43

Polydeukes schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:Nep is altijd fout, Poly.

Hoe je het als bestuurder ervaart niet. Een goede vliegsim of racesim is in essentie ook nep, met nepbeweging en nepgeluid... Toch krijg ik er een grote glimlach van op mijn gezicht... Maar dat is hier blijkbaar een impopulaire mening :wink:
Hen3 schreef:Nou, als ik in mijn Porsche rijdt voel ik mij anders vaak weer een kind...

Precies! Kleine kinderen, klein speelgoed... Grote kinderen groot speelgoed. #NeverStopPlaying :mrgreen:
outletvalve schreef:Ja precies Polydeukes! een kind maak je blij met zo'n speeltje, niet een volwassene....

Je doet jezelf als volwassene ernstig tekort als je zo denkt. Het is wetenschappelijk bewezen dat spelen voor volwassenen stressverlagend is, negatieve emoties vermindert en creatiever maakt. Het is vooral een mentale blokkade als je vindt dat spelen en speelgoed alleen voor kinderen is. Maar hey, je hoeft zo'n E-shift gelukkig niet verplicht aan te vinken als je je Taycan bestelt :wink:

Ik kan je zoals vaker wel volgen hoor. Maar je kunt natuurlijk op je klompen aanvoelen dat je hier weinig bijval zult krijgen.
Plaats een reactie