Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

21 jan 2006 17:01

Hier wat nieuwe foto's, het begint langzaam ergens op te lijken, wielletjes, chassis is rollend, frame zit aan de body vast, een groot deel van de bekabeling is getrokken, verwarming is gedaan. Nu word de carrosserie verder klaar gemaakt [alles passend en strak maken].

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

21 jan 2006 17:05

Mooi, dat wordt een mooie karretje :)

21 jan 2006 17:43

Michael, begint stilaan op een wagen te lijken. Klopt de planning nog steeds? klaar in het voorjaar 2006 :?:

Dan zal er toch nog hard moeten gewerkt worden.

21 jan 2006 17:44

Ik heb bewondering voor mensen die dit kunnen. Wordt vast een mooie Porsche.

21 jan 2006 18:03

ppp 356 schreef:Michael, begint stilaan op een wagen te lijken. Klopt de planning nog steeds? klaar in het voorjaar 2006 :?:

Dan zal er toch nog hard moeten gewerkt worden.

Dat is nog steeds de planning ja. Het meeste werk zit 'm nog in het strakmaken en spuiten van de carrosserie denk ik. Daarna is het een kwestie van alle onderdelen erop schroeven en alles afmonteren. Motor is ook al uitgezocht. Ik moet binnenkort alleen nog de kleur van het interieur goedkeuren.

Hoe is 't met de jouwe Paul? Moet toch ook haast klaar zijn of niet?

21 jan 2006 18:18

Mooi !

ben benieuwd hoe 'ie is als 'ie over een tijdje helemaal klaar is - snap niet dat je het geduld op kunt brengen om te wachten :shock:

... alleen die 3" wieltjes :twisted:

21 jan 2006 18:28

Das gezichtsbedrog Olaf.

Sta er zelf ook van te kijken dat ik zoveel geduld heb gehad, maar nu begint het langzaam toch echt wel te kriebelen, ben nu al een jaar aan 't wachten. Maar het ergste is als je het geld al klaar hebt liggen en dan nog moet wachten, nu heb ik al die tijd rustig door kunnen sparen.

21 jan 2006 20:07

Michael schreef:Hoe is 't met de jouwe Paul? Moet toch ook haast klaar zijn of niet?

Motor en versnellingsbak zijn klaar.
Carroserie is gespoten, en is men nu aan het bekleden.
Binnen enkele dagen start men met de afmontage. Peter Iverssen deze week nog gesproken, en normaal, zou de wagen tegen einde maart moeten klaar zijn.

Ben benieuwd, kunnen eens een meet en greet afspreken :D :D

21 jan 2006 20:15

ppp 356 schreef:
Michael schreef:Hoe is 't met de jouwe Paul? Moet toch ook haast klaar zijn of niet?

Motor en versnellingsbak zijn klaar.
Carroserie is gespoten, en is men nu aan het bekleden.
Binnen enkele dagen start men met de afmontage. Peter Iverssen deze week nog gesproken, en normaal, zou de wagen tegen einde maart moeten klaar zijn.

Ben benieuwd, kunnen eens een meet en greet afspreken :D :D

Ik verheug me er al helemaal op!!

21 jan 2006 20:16

Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat.

21 jan 2006 20:17

Wie niet 8)

21 jan 2006 22:00

Ik ben benieuwd welke ik de mooiste ga vinden! :) :wink:

21 jan 2006 23:55

924 schreef:Ik ben benieuwd welke ik de mooiste ga vinden! :) :wink:

Denk die van Paul, want das namelijk een echte :D !!

21 jan 2006 23:59

michael schreef:

Ok, maar ik ben ook benieuwd naar die vn jou :D

22 jan 2006 8:14

michael schreef:Denk die van Paul, want das namelijk een echte :D !!

Vraag ik me af (niet of dat een echte is), ik heb inmiddels best veel replica's gezien en daar zater erge mooie tussen. Elfenbeinweiss vind ik iig een klasse kleur!

Maar een echte volledig gerestaureerde zal ook niet te versmaden zijn... 8)

22 jan 2006 9:59

Gaaf projekt Michael! ik kom hem zeker bewonderen als hij klaar is. Wat ik me wel afvraag is hou je het een beetje droog met zo'n klein kapje als het regent?

22 jan 2006 12:28

Joost Houben schreef:Gaaf projekt Michael! ik kom hem zeker bewonderen als hij klaar is. Wat ik me wel afvraag is hou je het een beetje droog met zo'n klein kapje als het regent?

Komt mss alleen met mooi weer buiten......... :wink: :wink: :wink:

22 jan 2006 15:43

Joost Houben schreef:Gaaf projekt Michael! ik kom hem zeker bewonderen als hij klaar is. Wat ik me wel afvraag is hou je het een beetje droog met zo'n klein kapje als het regent?

Kapje is niet echt geschikt om lang mee in zware regenval te rijden, maar het is ook niet de bedoeling om veel met het kapje dicht te rijden :wink: .

22 jan 2006 15:46

Gewoon aangepaste kledij dragen en genieten van de puurheid van het open rijden :wink:

Afbeelding

22 jan 2006 16:06

Koen, heb ik vroeger gedaan toen ik nog MG en Triumph reed. Maar het werd ondanks aangepaste kledij toch naar verloop van tijd minder prettig met deze temperaturen :wink: .

En men rijd dan toch eigenlijk ook wel een beetje voor l*l....... :wink:

22 jan 2006 16:45

michael schreef:En men rijd dan toch eigenlijk ook wel een beetje voor l*l....... :wink:

Als de kleur van de kledij maar bij de auto past........ :wink: :wink: :wink:

22 jan 2006 16:49

Targa911S1967 schreef:
michael schreef:En men rijd dan toch eigenlijk ook wel een beetje voor l*l....... :wink:

Afbeelding

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

22 jan 2006 16:53

michael schreef:
Targa911S1967 schreef:

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Je hebt het helemaal begrepen.......... :D :D :D

22 jan 2006 18:23

michael schreef:

Mooi, heeft niets met echt of replica te maken :wink: :wink:

22 jan 2006 18:26

Dat vind IK nou een klasse uitspraak, Paul !!!!!
Plaats een reactie