15 jan 2006 20:59
15 jan 2006 21:16
s_vandamme schreef:btw, nóg een cgt die net overleden is :
http://forums.pelicanparts.com/showthre ... ost2350680
15 jan 2006 21:18
ome piet schreef:De Wiemsel is een zeer gerenommeerde ''dure''tent,waar veelal internationale congressen van diverse snit worden gehouden...vind in deze context ''ZAF/CH '' en wat dies meer zij niet zo raar...
15 jan 2006 21:25
plh schreef:Gezien de staat van het wrak is er niet met mate gereden: dak of geen dak, koolstofvezel of staal. Een auto van dít kaliber breekt echt niet zomaar.
Ik verbaas mij hier overigens over de vooroordelen en aannames: M.i. eerst het verhaal en dan de conclusies.
15 jan 2006 21:26
ER schreef:s_vandamme schreef:btw, nóg een cgt die net overleden is :
http://forums.pelicanparts.com/showthre ... ost2350680
Is dus dezelfde vandamme...... maar dat heb je vermoedelijk inmiddels zelf ook door.
15 jan 2006 21:31
Marcel schreef:Ik ben in mijn hele leven al op heel veel internationale congressen geweest en reis voor mijn werk regelmatig de gehele wereld af, echter zijn er buiten NL nog maar weinig plaatsen geweest waar ik mijn eigen wagen naar toe gebracht heb...
... en dan ook nog met een of andere schone toevallig aan het stuur zit...
Ik ben of te achterdochtig of te naif....
15 jan 2006 21:41
15 jan 2006 21:45
ppp 356 schreef:Jongens mensen die zulke soort wagens kopen, zitten soms aardig in mekaar.
Zuidafrikaan -> Rijk -> Zwitsersbedrijfje (blijft voor geld toch nog steeds een interessant landje) -> wagen Zwitserse Nr-platen -> Congres Nederland +/- 1250km -> Ontspannend ritje op kosten van de zaak -> Mooie Dame -> Ontspannend ritje voor na het congres.
Dit zijn toch allemaal zaken die kunnen, en waar je echt geen crimineel hoeft voor te zijn
15 jan 2006 22:26
ppp 356 schreef:Zuidafrikaan -> Rijk -> Zwitsersbedrijfje (blijft voor geld toch nog steeds een interessant landje) -> wagen Zwitserse Nr-platen -> Congres Nederland +/- 1250km -> Ontspannend ritje op kosten van de zaak -> Mooie Dame -> Ontspannend ritje voor na het congres.
Dit zijn toch allemaal zaken die kunnen, en waar je echt geen crimineel hoeft voor te zijn
15 jan 2006 22:32
15 jan 2006 22:37
Nicolò schreef:We zitten hier flink te OH'en, we lijken wel een stel oude ...
15 jan 2006 22:40
Heb tenminste één Belgisch nummerbord bij de nieuwjaarsreceptie gezien!ppp 356 schreef:Niet teveel veralgemeneben juist volop mijn best aan het doen, om al deze evronderstellingen te weerleggen
![]()
15 jan 2006 22:44
ER schreef:[ En wanneer ik dat allemaal WEL zou hebben, zou ik dan naar een congresje in Ootmarsum gaan om wijzer te worden??![]()
15 jan 2006 22:46
plh schreef:Gezien de staat van het wrak is er niet met mate gereden: dak of geen dak, koolstofvezel of staal. Een auto van dít kaliber breekt echt niet zomaar.
Ik verbaas mij hier overigens over de vooroordelen en aannames: M.i. eerst het verhaal en dan de conclusies.
15 jan 2006 22:47
Nicolò schreef:We zitten hier flink te OH'en, we lijken wel een stel oude ...![]()
Of met z'n allen wat teveel op de nieuwjaarsborrel ingenomen en daarmee achter de pc vroegtijdig toe aan een revisie?
Of is het gewoon komkommertijd?
15 jan 2006 22:56
Marcel schreef:Sorry, zal wel aan mij liggen, maar ik ben nogal achterdochtig (als je wilt) met dat soort dingen.....
15 jan 2006 23:00
ppp 356 schreef:wolf schreef:midden in de nacht in een horecagelegenheid je >200K euro auto uitlenen aan andere hotelgasten... lijkt mij dat er wel eens wat gedronken kan zijn. hoeft natuurlijk niet. de statisitieken bij dit soort ongelukken wijzen echter een andere kant op. zou je als belg toch moeten weten.
Groot verschil tussen feiten en vermoedens. Je zult maar veroordeeld worden omdat de statistieken uitmaken dat je zus of zo![]()
![]()
Vooroordelen, een van de slechtere eigenschappen van ons mensenras![]()
15 jan 2006 23:32
Jan A. (964 C4) schreef:[. Maar.....weet die journalist veel, die moet ook alleen maar een verhaaltje hebben toch
16 jan 2006 0:00
ome piet schreef:ER schreef:[ En wanneer ik dat allemaal WEL zou hebben, zou ik dan naar een congresje in Ootmarsum gaan om wijzer te worden??![]()
Hoor t al...geen ervaringsdeskundige wat Ootmarsum aangaat
16 jan 2006 0:25
ppp 356 schreef:bij mij gaat het erom, dat iedereen onschuldig is, tot het tegendeel is bewezen. Je weet maar nooit, het zou toch spijtig zijn, dat je een van alles naar je hoofd gegooid krijgt, en nadien blijkt, dat je volledig onschuldig bent.
16 jan 2006 0:37
16 jan 2006 0:39
16 jan 2006 7:43
911-lover schreef:ppp 356 schreef:bij mij gaat het erom, dat iedereen onschuldig is, tot het tegendeel is bewezen. Je weet maar nooit, het zou toch spijtig zijn, dat je een van alles naar je hoofd gegooid krijgt, en nadien blijkt, dat je volledig onschuldig bent.
Ik sta bij al je stellingen in dit draadje volledig achter je Paul.
Veronderstellingen gebeuren helaas veel te veel .
Maar met de gequote text ben ik het helaas niet eens.
Het zou inderdaad zo moeten zijn , maar in de praktijk is het helaas heel anders.
En ik en mijn zoon kunnen helaas uit ervaring spreken.
16 jan 2006 8:08
16 jan 2006 8:12