Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Droomauto , of nog niet helemaal...

erg tevreden , maar wil in de toekomst "meer"..
40
67%
ik heb 'm , mijn droomauto!
20
33%

Totaal aantal stemmen : 60

18 jan 2006 22:54

Jurgen schreef:Ik ben hier idd een van de weinigen, die Mercedes een warm hart toedraagt...en durf dat best toe te geven

Doe ik ook, echter door de slechte service, en de vele gebreken de laatste jaren, heb ik Mercedes de rug toegekeerd.
Maar waarschijnlijk, koop ik binnen enkele jaren terug Mercedes, Maar nu even niet.

18 jan 2006 22:56

ppp 356 schreef:Doe ik ook...

Jij rijd ook zo'n "harde" P he... , toeval?

18 jan 2006 22:58

Zal toch tijd worden dat we worstenbrood gaan maken :lol: :lol:

18 jan 2006 23:02

En van de gedeelde winst beide een Mercedes kopen... :cheesy:

19 jan 2006 0:37

Jurgen schreef:Ik ben hier idd een van de weinigen, die Mercedes een warm hart toedraagt...en durf dat best toe te geven :wink:

Niet de enige. Ik geloof dat Paul óók niet vies is van een Merc, toch? Time will tell. :wink:

Jurgen schreef:Vergeleken met de "harde" P een heerlijke tegenpool...mss beetje vergelijkbaar met een 996 :mrgreen: ( oei wat vals... :oops: :wink: , geintje)

Vergelijkbaar met een 996? :?: Oh ja, een beetje Mercedes heeft net als de Beamers óók cup-houders aan het dashboard of in middenconsole..... :wink: :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Re: Droomauto, of nog niet helemaal...

19 jan 2006 0:38

Jurgen schreef:Het topic lezend over de leeftijd, dat "we" onze eerste Porsche kochten , kwam ik tot de volgende gedachte ; ik heb nu mijn 2e P , hartstikke leuk/mooi natuurlijk...maar ik besef wel, dat ik, op 39-jarige leeftijd al wel mijn droomauto heb, en hoewel zeer blij ermee , ik eigenlijk nooit meer omkijk naar andere auto's,op een manier van ; die zou ik wel willen hebben, iets wat ik, hoewel ik toch leuke auto's heb gereden, eigenlijk altijd toch onbewust wél deed...kortom...het begeren van andere auto's is gewoon weg.
Wie herkent dit?

Let wel , interesse blijft er duidelijk wel, bewondering ook...ik vind veel auto's mooi , maar ik spreek nu over droomauto's , die, voor ieder persoonlijk anders natuurlijk , haalbaar/realistisch zijn...

Moet dat per sé met auto's ? Ik heb namelijk een andere lang gekoesterde droom verwezenlijkt. Ik heb het ouderlijk huis gekocht.Een 2 onder één kap woning met 3 slaapkamers en een grote garage.Alleen heb ik altijd gedacht dat ik het nooit kon betalen......Doordat allelei omstandigheden samenvielen,was het wel mogelijk.

Maar eh....Als het over auto's gaat.Ik heb nog steeds een zwak voor BMW.Vooral de Alpina-versies.De B 6 2.8 (E-21 en E-30,maar vooral de E-21),de B 7 Turbo Coupé (E-24,is oud type 6-serie).Een BMW M-635 CSI.Of een 635 CSI die door Hartge onder handen is genomen.Allemaal leuk.Ook kijk ik naar Ferrari.Ik vind de 400 serie best wel mooi.Is een 2 deurs "sedan" (?).De Testa-Rossa bj'91-92.Absolute droom-auto is de F-50.

Maar stiekum.........héééééél stiekum droom ik wel eens van de donkergroene 911 Turbo van Michael.Want die is moooooooiiiiiiii............ :lol: :shock:

19 jan 2006 1:40

Rob, doe een goed bod en hij is de jouwe, doe er toch bijna niets meer mee, ben bang dat ie er toch maar eens uitgaat dit jaar.

19 jan 2006 8:48

michael schreef:ben bang dat ie er toch maar eens uitgaat dit jaar.

Bovendien heb je andere, ook héle mooie projecten lopen.... :wink:

Afbeelding

19 jan 2006 13:06

michael schreef:Rob, doe een goed bod en hij is de jouwe, doe er toch bijna niets meer mee, ben bang dat ie er toch maar eens uitgaat dit jaar.

Michael:

Dat wilde ik ook doen.Maar naar mate de verkoop van de Mercedes vorderde,kwam ook het eigen huis in zicht.
Ik kan niet (meer) leven met 3 % huurverhoging per jaar.En Mevrouw Dekker ( Minister van volkshuisvesting) wil de huurmarkt compleet vrijgeven.
Bovendien had mijn oude huurbaas het idee om de huizen te renoveren.Nieuwe keuken,badkamer en toilet.Daardoor ging wel de huur met 101 Euro per maand omhoog.
Ook zorgden mijn beider buren (nu oud-buren) voor fors wat overlast,en heb regelmatig met ze overhoop gelegen.

Na wat gesprekken met mijn Moeder en natuurlijk met de Postbank,was het gewoon duidelijk.Ik heb het huis van mijn Moeder gekocht.
Maar daardoor kon ik een 911 wel vergeten,en moet ik het zolang met de 944 doen.

Een 911 (Turbo) zit er voorlopig dus niet in.De centjes zijn op.........

19 jan 2006 13:27

Rob 944 schreef:Een 911 (Turbo) zit er voorlopig dus niet in.De centjes zijn op.........

Ze zijn niet op, maar verplaatst. Een woning boven een wagen, is mijn inziens zeker een goede beslissing.

In elk geval, veel succes met je EIGEN woning, die 911 komt later dan nog wel.

19 jan 2006 14:04

Die eigen woning heeft er bij mij ook voor gezorgd dat ik wat langer in de 944 ben blijven rijden dan dat eerst in de planning stond. Maar nu een paar jaartjes verder en dan kon het wel, maar een huis is wel belangrijker dan de P.

19 jan 2006 16:01

Nou Michael,....PF-ers eerst toch wanneer je hem te koop aanbiedt?...

Grt
Gijs

19 jan 2006 16:19

Gijs schreef:Nou Michael,....PF-ers eerst toch wanneer je hem te koop aanbiedt?...

Grt
Gijs

Nou, nee, heb geen zin in een draadje waarin een aantal "deskundigen" even mijn auto door het slijk halen.

19 jan 2006 21:01

Ligt het aan de auto of aan andere omstandigheden dat je er weinig in rijdt?
Echte beauty trouwens die turbo van jou, vind je niet snel een tweede van in dezelfde staat.

19 jan 2006 21:50

Weinig tijd Joost, net als Humphrey.

19 jan 2006 22:03

Jurgen schreef:Ik ben hier idd een van de weinigen, die Mercedes een warm hart toedraagt...en durf dat best toe te geven

Vergeleken met de "harde" P een heerlijke tegenpool...mss beetje vergelijkbaar met een 996 ( oei wat vals... , geintje)

Dan heb je waarschijnlijk nog nooit in die van mij gereden. Daarbij is die van jouw vergeleken iets voor pussy's (oei wat vals...., geintje..toch?)

19 jan 2006 22:08

Ben erg tevreden en als je me deze vraag 4 jaar geleden had gesteld was het zeker "ik heb mijn droom auto" geworden. Wil nu in de toekomst (?) wel wat anders of als het in de mogelijkheden zou liggen; wat (bijv. 993 coupé) erbij.

Als het " wat anders" wordt, zal ik mijn 964 toch met pijn in het hart wegdoen.

p

19 jan 2006 22:29

Ja, als we het over "erbij" gaan hebben, zou ik een mercedes Gullwing er wel bij willen hebben.

De laatste die ik heb gezien op de auto- en motorshow in Essen kostte
€ 1.000.000, althans dat was de vraagprijs.

Oeps, weer een Mercedesliefhebber erbij

Marcel B.

19 jan 2006 22:34

fred.soers schreef:Dan heb je waarschijnlijk nog nooit in die van mij gereden...

Ik durf 't bijna niet te vragen... :wink:

19 jan 2006 22:51

Jurgen schreef:
fred.soers schreef:Dan heb je waarschijnlijk nog nooit in die van mij gereden...

Ik durf 't bijna niet te vragen... :wink:

Valt best mee zo'n GT3.

19 jan 2006 23:15

michael schreef:Weinig tijd Joost, net als Humphrey.

Kan ik ook over meepraten dit weekend maar eens opzoek naar een goede druppellader (nog iemand tips?), zonder een speeltje stelt dat beetje vrijetijd helemaal niks meer voor.

20 jan 2006 0:00

ppp356 schreef:'Valt best mee zo'n GT3.'

Ja ppp356, voor ons soort mensen wel ja, maar voor al die softe jongens ligt dat wel anders.... :wink:

20 jan 2006 0:03

Even on-topic,

Ben uiteraard ook zeer tevreden met mijn eerste Porsche, maar droom daarnaast stiekem ook nog van 996 GT3RS, 964RS en toch ook 996 Turbo.........

20 jan 2006 0:28

nou dames... 't valt weer tegen
'k heb nog niks spannends voorbij zien komen :roll:

20 jan 2006 1:07

http://www.lotusespritworld.co.uk/ERoad ... May97.html

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Die 3 dan maar.
Plaats een reactie