Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Gesloten onderwerp

02 jun 2006 14:26

Ja tuurlijk, schuif het maar weer op de werkplaats.... Zo'n marketing man moet gewoon zelf het belletje plegen naar de werkplaats, waar hij ongetwijfeld hoort dat dit soort informatie niet verstrekt wordt.... Daarna kan HIJ dus dat mailtje terug sturen... (of in elk geval een mailtje terug sturen dat ie het door heeft gezet naar de werkplaats ;) )

02 jun 2006 14:29

... :wink: Of de werkplaats stuurt een mailtje naar de marketing man. De marketing man zet het dan weer door naar mij...
---anyway niet 'A1' dus.

02 jun 2006 14:58

Precies :!:

Wie is de link tussen de organisatie en de klant :?:
:arrow: Deze is verantwoordelijk voor de informatie vanuit de organisatie naar de klant. Natuurlijk hoeft hij deze niet zelf te verstrekken, maar er wel voor te zorgen dat deze juist en tijdig wordt verstrekt. De uitvoering kan hij wel delegeren, de verantwoordelijkheid niet. 8)

:arrow: Bij het doorsturen ook de klant even berichten dat de informatieaanvraag in behandeling is. Klant (voorlopig) tevreden en de ruimte voor de organisatie gecreëerd om te antwoorden. Dat is klantgerichtheid.

02 jun 2006 17:49

sportwagon schreef:
adu schreef:
:? trrringggggg, trrringggggg, trrringgggg :idea: :idea: :idea:

- gaat er al een belletje rinkelen? -


Heb ik net gedaan. Gesproken met marketing man. Die heeft mailtje -tot twee keer toe- doorgezet naar werkplaats met het verzoek mij iig terug te bellen. Dat is dus niet gebeurd. Ik hoor in de loop van de dag...

Nog niets gehoord...

02 jun 2006 21:33

sommige verwachten at pon een nationale data bank is............

ze zijn je niks verplicht, maar er zijn hier mensen die het heel normaal vinden dat als hun een vraag stellen ze ook gelijk antwoord krijgen. Dat is natuurlijk wel netter, maar zelf beantwoord ik ook eerder vragen van klanten als vragen van studenten voor folders.

Het is geen hobbie club , ze verkopen en onderhouden daar auto,s.

Als jij daar je wagentje inboekt voor een service beurt , en dan vraagt je of ze de oude rekeningen voor je willen opzoeken als ze een keer tijd hebben......

En wat wil je eigenlijk met die oude rekeningen ?

02 jun 2006 22:20

Hier ben ik het dus niet mee eens, de student die om folders komt vragen dient ook netjes te woord gestaan te worden, ook dit is immers een potentiele toekomstige klant. Als Porsche importeur zul je hier vaker mee lastig gevallen worden dan "pak em beet" een Skoda importeur en het rendement zal wellicht ook een behoorlijk stuk lager zijn. Maar dat weet je als je in deze sector zaken doet.

Overigens is mijn ervaring met Pon ook zeer positief.

02 jun 2006 22:55

Wat een gewauwel over wat wel en wat niet zou moeten. Je hebt gelijk dat het onbeschoft is om niet te antwoorden op een email. Maar om daar nou in één drie pagina's over vol te jippie... :roll:
De beller is altijd sneller, vooral als je geen antwoord krijgt.

Oja, en die marketingman is een lafaard - zijn werk, zijn verantwoordelijkheid.

Ik heb een gigahekel aan mensen die naar buiten toe hun collega's de schuld geven. Kloothommels. Wij hadden ook zo'n verkoper... "ja, de logistiek maakt altijd zulke fouten" (was het zijn fout, maar dat durfde hij niet toe te geven aan de klant - belde ik de klant om namens het bedrijf onze excuses aan te bieden en te zien hoe we het konden herstellen, kreeg je als antwoord: "Tja, uw verkoper zei ook al dat het bij u in de logistiek veel vaker fout ging..." Hij kan inmiddels weer een beetje lopen... :twisted: )

horn - net een bruine trui gebreid. Hmmmmm, heerlijk warm... :twisted:

02 jun 2006 23:15

horn schreef:horn - net een bruine trui gebreid. Hmmmmm, heerlijk warm... :twisted:

Lekker in de MINI met dit weer :wink:

02 jun 2006 23:17

sir marco schreef:...ze zijn je niks verplicht...

Dat ben ik helemaal met je eens. Dat zijn ze zeker niet.
Alleen even reageren als je een vraag stelt (ook al is het antwoord negatief) vind ik wel zo netjes. Zie ook mijn eerdere opmerking over 'a1 merk' en 'a1 service'.

02 jun 2006 23:23

sportwagon schreef:
sir marco schreef:...ze zijn je niks verplicht...

Dat ben ik helemaal met je eens. Dat zijn ze zeker niet.
Alleen even reageren als je een vraag stelt (ook al is het antwoord negatief) vind ik wel zo netjes. Zie ook mijn eerdere opmerking over 'a1 merk' en 'a1 service'.


Is ook zo. Punt gemaakt. Marketingmanager laffe bleekgezicht. Punt gemaakt. :wink:

Off topic: heerlijk warm in de Mini. 8)

02 jun 2006 23:25

horn schreef:Off topic: heerlijk warm in de Mini. 8)


ja, want een warme muts in de mini wordt niets :lol:

02 jun 2006 23:32

Marc' Oh Oh... schreef:ja, want een warme muts in de mini wordt niets :lol:


Daar verschillen de meningen over... :twisted: :twisted: :lol: :lol:

Afbeelding

02 jun 2006 23:33

horn schreef:Marketingmanager laffe bleekgezicht.
:?:
Ze krijgen bij jou wel erg snel promotie. Volgens mij was het gewoon een medewerker (of misschien wel stagair).

02 jun 2006 23:34

het duurde wel even hé voordat je er 1 gevonden had :lol: :lol:

Die muts mag bij mij in de auto, hoop lol en ik heb geen mini....

03 jun 2006 0:02

Kijk, nu gaat het tenminste weer ergens over :wink: Ow ne, is off topic. lekker dom hè :?:

03 jun 2006 0:04

928GTS schreef:Kijk, nu gaat het tenminste weer ergens over :wink: Ow ne, is off topic. lekker dom hè :?:


Dom is lekker

03 jun 2006 0:05

horn schreef:
Marc' Oh Oh... schreef:ja, want een warme muts in de mini wordt niets :lol:


Daar verschillen de meningen over... :twisted: :twisted: :lol: :lol:

Afbeelding


Toch niet? Iedere forummer ziet wel een MINI zitten naar mijn idee...

Afbeelding

en zo moeilijk is die zoektocht niet Marc' Oh Oh ...

Afbeelding

03 jun 2006 0:09

ER schreef:en zo moeilijk is die zoektocht niet Marc' Oh Oh ...


zit waarschijnlijk op de verkeerde sites te zoeken, kom alleen maar blote vrouwen op de motorkap tegen

03 jun 2006 0:13

"WE" hebben zelfs een eigen Promotie-team..... :lol: :lol:



Afbeelding

03 jun 2006 0:16

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....

03 jun 2006 6:39

weer off topic ! :oops:

03 jun 2006 9:47

Marc' Oh Oh... schreef:het duurde wel even hé voordat je er 1 gevonden had :lol: :lol:


Nou ja, 7 minuten.

* Aanbellen bij de overbuurvrouw
* Vragen of ze voor een foto voor het forum even in haar Mini wilde gaan zitten
* Wachten tot ze aangekleed was
* Poseren in de mini
* Foto maken
* Uploaden
* Plaatsen


En dat in 7 minuten. Vind ik best oké... 8) :twisted: :lol: :lol: :wink:

03 jun 2006 10:26

EriC4C schreef: Dat is klantgerichtheid.


Goh bij mij spelen wel wat zwaardere dingen en dan druk ik me erg, erg, erg voorzichtig uit (overigens niet bij Pon)

Bellen, formele klacht neergelegd en die liegt er niet om (over zaken die al 11 maanden spelen, na aankoop :evil: ), weer bellen, beloften dat ik z.s.m. wordt teruggebeld. Inmiddels 2 weken verder.

Hoe noem je dit dan :?: :?

Ik voel me inmiddels een stuk beter behandeld bij mijn peugeotdealer, dan bij mijn porschedealer en dat wil wel wat zeggen. :?

Ruud (die over het algemeen vrij rustig en geduldig is, maar nu zijn geduld gaat verliezen)

03 jun 2006 10:56

ruud964 schreef:Hoe noem je dit dan :?: :?

Een herkenbare situatie bij die Porsche-dealer. :evil: :wink:

03 jun 2006 13:56

Het is af en toe zo frustrerend, niet dat er fouten worden gemaakt (wel veeeeel overigens) maar hoe ze later zo makkelijk met die geconstateerde fouten / miskleunen (die ze zelf ook toegeven) omgaan.

Ik zit nog niet in de fase dat ik hier een boekje over open wil doen, maar ik zit wel op het grensje :evil: IK hoop dat dat ook niet zal hoeven plaatsvinden en dat ze hun afspraken vanaf nu gaan nakomen.

En anders ......................moet ik mijn verhaal toch eens kwijt. En als het weer goed gaat, meld ik het ook even. :wink:
Gesloten onderwerp