Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

30 jun 2006 17:14

Jeroen914 schreef:als ze 21 is, is ze toch een grote meid ;)

Daar kom jij nog wel achter! :wink:

Afbeelding

30 jun 2006 17:15

Ik ga wel excuses aanbieden want ik was fout, teminste, dat vind ik..

Tja, wat de foto's aangaat: heb nog nix in het album staan want vond het niet echt nodig als NIET porsche eigenaar..maar ik heb zat pics staan op mijn CU2 profiel en MSN :wink:

30 jun 2006 17:22

FROST schreef: Tja, wat de foto's aangaat: heb nog nix in het album staan want vond het niet echt nodig als NIET porsche eigenaar..

Moet je eens bij Horn in zijn album gluren! :mrgreen: :wink:
Laatst bijgewerkt door Rob Herfst op 30 jun 2006 17:23, in totaal 1 keer bewerkt.

30 jun 2006 17:23

Rob Herfst schreef:
FROST schreef: Tja, wat de foto's aangaat: heb nog nix in het album staan want vond het niet echt nodig als NIET porsche eigenaar..

Moet je eens bij Horn in zijn album gluren! :mrgreen: :wink:

Of bij Jurgen :wink: :D :D :D

30 jun 2006 17:37

Ik zal míjn buurmeisje d'r maar niet inzetten...(= 88 8) )

:wink:

30 jun 2006 17:43

Jurgen schreef:Ik zal míjn buurmeisje d'r maar niet inzetten...(= 88 8) ) :wink:

Die kennen wij toch allemaal....

Afbeelding

Maar ik geef toch de voorkeur aan het buurmeisje van Horn! :mrgreen: :wink:

30 jun 2006 19:56

:shock: :shock: :shock: :lol: :lol: :lol: Rob, waar heb jij haar nu weer opgepikt in je cabrio :?:

Laat Regien het maar niet horen. :roll: :twisted:

30 jun 2006 23:55

FROST schreef:Ik ga wel excuses aanbieden want ik was fout, teminste, dat vind ik.(..)

Nooiiiiiit excuses aanbieden als het om Jeroen914 gaat ... :lol: En bedenk wel, hij kan niet anders 8) - vervelend genoeg heeft hij wel erg vaak gelijk :D

01 jul 2006 0:48

Adu schreef:Nooiiiiiit excuses aanbieden als het om Jeroen914 gaat ... En bedenk wel, hij kan niet anders - vervelend genoeg heeft hij wel erg vaak gelijk

Hij kan wel, maar wil niet, daarom heeft hij ook de status van forumAfbeelding :lol:

01 jul 2006 9:31

ppp 356 schreef:Hij kan wel, maar wil niet, daarom heeft hij ook de status van forumeikel :lol:

Zoals ik al schreef ;)
Plaats een reactie