Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
16 sep 2015 14:39
Retep schreef:Daarbij vind ik het geen gezicht een Chinees in een oude 911. Ik ga toch ook niet in een samuraipak over straat lopen?
chinees in japans samurai pak
.
16 sep 2015 14:43
giulia schreef:Van Maseratichat..
Laatste gedeelte is broodje aap verhaal omdat de grenzen al een hele tijd dicht zijn voor klassieker import in China. Ergens deze maand gaat de overheid bekijken of dat verbod wordt opgeheven of anders wordt ingericht.
1-1-2017 is vastgesteld maar nog niet openbaar gemaakt, dus vanaf 1-1-2017 zullen we allemaal binnen lopen.
16 sep 2015 14:48
Geen gezeik, iedereen rijk
16 sep 2015 15:52
marino schreef:Ha, mijn ex is gespot ondertussen....
Ben benieuwd waar hij daadwerkelijk voor weg gaat....
inmiddels verkocht.
16 sep 2015 19:50
4 jaar geleden verkocht voor 65K:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=1#Er zal ondertussen wel wat aan gedaan zijn maar dan nog. En nee, ik heb geen spijt.
Laatst bijgewerkt door
Eric op 16 sep 2015 20:03, in totaal 1 keer bewerkt.
16 sep 2015 19:52
van zo'n grote prijsstijging kan je alleen maar stil zijn..... ongelofelijk.
16 sep 2015 19:59
Dat gaat niemand voor die auto betalen, en ook niet voor een gelijkwaardige. Natuurlijk zijn ze, zoals zoveel Porsches in waarde gestegen maar 240K? Voor dat geld kun je vast iets veel leukers kopen.
16 sep 2015 20:29
Hij is wel mooi classic approved geworden, die gekke stickers en paarse velgen zijn eraf.... Dat is vast waarde verhogend
16 sep 2015 20:36
Eric schreef:Dat gaat niemand voor die auto betalen, en ook niet voor een gelijkwaardige. Natuurlijk zijn ze, zoals zoveel Porsches in waarde gestegen maar 240K? Voor dat geld kun je vast iets veel leukers kopen.
Zoals? De opvolgende RS'en (993, 996 en 997) zijn allemaal duurder....
16 sep 2015 20:38
Waardeverhogend? Het is nu een saaie dertien in een dozijn 964.
Hoe bevalt de Spyder?
16 sep 2015 20:40
Johann schreef:Zoals? De opvolgende RS'en (993, 996 en 997) zijn allemaal duurder....
993RS wel ja maar zowel een kloppende 996RS als 997-1RS koop je voor een stuk minder.
16 sep 2015 21:24
Heel goed, als het eens lekker weer is gaan we een stukje rijden....
17 sep 2015 4:30
de Fiscalist schreef:Hij is wel mooi classic approved geworden, die gekke stickers en paarse velgen zijn eraf.... Dat is vast waarde verhogend

Haha dat wilde ik ook al zeggen!
Lelijke stickers eraf, velgen weer origineel, de oranje knipperlichten er weer in en hup bijna 2 ton erbij in waarde.
Ziet er een stuk beter uit zo die auto. Precies wat ik gedaan zou hebben met die wagen als ik 'm gekocht zou hebben, lekker weer origineel zoals het hoort.
17 sep 2015 8:22
De 996 RS is in nog véél mindere aantallen geproduceerd (minder dan 700) en die zie ik niet meer onder de 240K voorbij komen...
Wel zie ik dat vele eigenaren van een 964 RS, waarschijnlijk onder impuls van de giga prijsstijgingen, plots hun wagen te koop aanbieden. Allemaal rond de 250K, maar ze blijven soms wel een tijdje staan...
Zelf zou ik inmiddels ook naar een Boxster Spyder ofzo kijken om het pure rijplezier te bekomen.
18 sep 2015 12:38
Had vanochtend toch een dipje in mijn gevoel voor de marktwaarde
Afspraak in Utrecht, mooi weer, dus met de 3.2 erop af. Na de altijd inspirerende A2 vanuit Amsterdam (e-mails bijwerken....) afslag Utrecht Noord, dakje open en het gas erop. Lekker hoor. Totdat ik dacht 'ze hebben toch zo'n idiote milieuzone?' En die boetes zijn niet misselijk. Dus auto aan de kant, iphoen erbij en googlen. "Gvd, als ik mijn P niet bij mijn afspraak kan komen dan gaat ie eruit." Bleek toch nog te kunnen en achteraf weet ik nu dat de milieu dinges alleen voor diesels geldt, maar toch. Even de 3.2 pakken betekent nu dus googles op milieu dinges enzo. Toch jammer.
O.T.: in china kennen ze toch niet van die rare milieu fratsen?
18 sep 2015 12:48
[quote="
O.T.: in china kennen ze toch niet van die rare milieu fratsen?

[/quote]
jawel daar hebben ze ook een soort milieu, hoe vervuilende hoe beter, de wind staat toch altijd naar het oosten.
18 sep 2015 13:40
Rob69 schreef:...en achteraf weet ik nu dat de milieu dinges alleen voor diesels geldt, maar toch.
In Utrecht wel. In Rotterdam niet.
18 sep 2015 15:13
Taxi Hans schreef:[quote="
O.T.: in china kennen ze toch niet van die rare milieu fratsen?

In China heb je twee auto's nodig om elke dag te mogen rijden: één met een oneven kenteken, de andere even ...
18 sep 2015 15:55
Godspeed schreef:De 996 RS is in nog véél mindere aantallen geproduceerd (minder dan 700) en die zie ik niet meer onder de 240K voorbij komen...
Wel zie ik dat vele eigenaren van een 964 RS, waarschijnlijk onder impuls van de giga prijsstijgingen, plots hun wagen te koop aanbieden. Allemaal rond de 250K, maar ze blijven soms wel een tijdje staan...
Zelf zou ik inmiddels ook naar een Boxster Spyder ofzo kijken om het pure rijplezier te bekomen.
ik vind 964RS nog steeds verrassend "laag" geprijsd in vgl met andere waardevolle Porsches. Als je weet dat de 964RS de rechtstreekse opvolger is van de 2.7RS en als je ziet wat die tegenwoordig waard is dan snap ik niet dat menig een zich rept om een 964RS aan te kopen.
Er zijn er genoeg van die eigenlijk niet perfect zijn, maar wel goed genoeg zijn (vaak track verleden) en die je nog tussen de 150k en 200k eur kan kopen. Mits wat aandacht en wat zoeken naar de juiste parts heb je een paar jaar later een perfecte 964RS die tegen dan allicht een 300k eur waard is.
18 sep 2015 19:49
Uiteindelijk gaat ook de 964RS naar de miljoen. Net als een 2.7. Kwestie van tijd.
18 sep 2015 20:04
Nu de MickRS nog...
18 sep 2015 22:18
horn schreef:huh? da's toch die van de nep-tunnelrun?

Net als de Jubi ... Ook al een tijdje terug verkocht
18 sep 2015 22:56
Begint het nu ook al bij nieuwere modellen?
2 weken geleden bij de particulier die deze Cayman toen aanbood nog € 28.000,-.
Nu in 2 weken is de prijs bij een autohandelaar plots naar € 31.900,- gestegen

en dat is nog zonder € 895,- afleverkosten

.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... ousPage=lrLekker dan !
Geld verdienen ok, maar zo'n slordige € 4.000,- in 2 weken is m.i. wel erg kras.
18 sep 2015 23:00
Probeer jij nog maar eens een nette 996 mk1 c2 handbak onder de 30k te krijgen...

En voor een cabrio tel je er nog minimaal 5k bij!
19 sep 2015 12:07
Een flinke stijging voor de 996, hoe is het mogelijk!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.