Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

06 jan 2007 23:50

S4's en RS4'en zijn wel heel leuk maar ehm.. comfort? lijkt me niet

07 jan 2007 3:23

S4 gaat nog meevallen, RS4 daarentegen.

07 jan 2007 11:41

Jort schreef:Ben ik met je eens, maar dát zou voor mij tegenwoordig geen argument meer zijn om een merk als Jaguar te laten staan.

Nee idd, gelukkig blijven er nog wel tal van andere argumenten over :wink:

07 jan 2007 12:15

Afbeelding

Wel fijn hoor, zo'n RS4 cabrio! 8)

07 jan 2007 16:08

Godspeed schreef:
Jort schreef:Ben ik met je eens, maar dát zou voor mij tegenwoordig geen argument meer zijn om een merk als Jaguar te laten staan.

Nee idd, gelukkig blijven er nog wel tal van andere argumenten over :wink:

Vooral veel subjectieve :wink:

07 jan 2007 16:13

desmett schreef:S4 gaat nog meevallen, RS4 daarentegen.

Precies hetzelfde,
S4 op 18 inch,RS4 op 19 inch.
Valt reuze mee,
had er ook 19 inch onder voor de winter,993 een stuk harder.

07 jan 2007 17:29

Jort schreef:Vooral veel subjectieve :wink:

Bwa heel algemeen kunnen we al beginnen met het feit dat er minder dealers zijn dan bij BMW en dus wss geen dealer vlak in de buurt. Ten tweede de toekomstperspectieven, wat is een jag nog waard binnen een x-aantal jaren en vooral gaat jaguar nog wel bestaan! Want of de situatie bij Ford leefbaar blijft, en wie jag dan gaat opkopen (Peugeot???)...
Enja dan kunne we nog over de wagens zelf beginne :lol:

07 jan 2007 17:51

Volvo

07 jan 2007 18:05

Lijkt me raar, aangezien Volvo eveneens van Ford is.

07 jan 2007 18:11

Net even bij Kroymans in Hilversum staan gleuren. Linker etalage gevuld met Brits (Jag en AM) en de rechter met Italiaans (Ferrari/Maserati) en een verdwaalde (lelijke) 911 cabrio. Wat dan opvalt is de schreeuwerigheid van de Italianen. Ik zou toch echt voor een Brit gaan, maar dat is dus puur op uiterlijk gebaseerd.

07 jan 2007 18:42

Of voor Duits, maar dat is met verstand geredeneerd! :wink:

07 jan 2007 18:55

Godspeed schreef:
Jort schreef:Vooral veel subjectieve :wink:

Bwa heel algemeen kunnen we al beginnen met het feit dat er minder dealers zijn dan bij BMW en dus wss geen dealer vlak in de buurt.

Afhankelijk van waar je woont inderdaad... maar je kunt ook gewoon naar de Ford dealer om de hoek, zoals m'n vader tegenwoordig doet. :wink:

Ten tweede de toekomstperspectieven, wat is een jag nog waard binnen een x-aantal jaren en vooral gaat jaguar nog wel bestaan! Want of de situatie bij Ford leefbaar blijft, en wie jag dan gaat opkopen (Peugeot???)...

Als je de aankoop van je auto laat leiden door dergelijke speculatie.... :roll: De Ford dealer heeft ook in de toekomst vast geen problemen met het onderhoud en tegen de tijd dat onderdelen schaars zouden kunnen worden...

07 jan 2007 19:11

Jort schreef:...en tegen de tijd dat onderdelen schaars zouden kunnen worden...

Tja zie naar Rover/MG, het kan wel degelijk!

07 jan 2007 19:15

Godspeed schreef:
Jort schreef:...en tegen de tijd dat onderdelen schaars zouden kunnen worden...

Tja zie naar Rover/MG, het kan wel degelijk!

Alles kan... :roll:
Schaarsheid kan ook de prijs positief beïnvloeden, zeker voor een model als de XK, een auto die alom als goed en door velen als mooi wordt gezien (hetgeen bij MG niet altijd opgaat...).

Maar nogmaals, wie maakt zich dáár druk om als je zo'n auto koopt?

07 jan 2007 19:20

desmett schreef:Lijkt me raar, aangezien Volvo eveneens van Ford is.

Mja maar kan altijd wel positieve cijfers voorlegge...
Als een van de weinige in de Ford-groep
Plaats een reactie