06 jan 2007 23:50
07 jan 2007 3:23
07 jan 2007 11:41
Jort schreef:Ben ik met je eens, maar dát zou voor mij tegenwoordig geen argument meer zijn om een merk als Jaguar te laten staan.
07 jan 2007 12:15
07 jan 2007 16:08
Godspeed schreef:Jort schreef:Ben ik met je eens, maar dát zou voor mij tegenwoordig geen argument meer zijn om een merk als Jaguar te laten staan.
Nee idd, gelukkig blijven er nog wel tal van andere argumenten over
07 jan 2007 16:13
desmett schreef:S4 gaat nog meevallen, RS4 daarentegen.
07 jan 2007 17:29
Jort schreef:Vooral veel subjectieve
07 jan 2007 17:51
07 jan 2007 18:05
07 jan 2007 18:11
07 jan 2007 18:42
07 jan 2007 18:55
Godspeed schreef:Jort schreef:Vooral veel subjectieve
Bwa heel algemeen kunnen we al beginnen met het feit dat er minder dealers zijn dan bij BMW en dus wss geen dealer vlak in de buurt.
Ten tweede de toekomstperspectieven, wat is een jag nog waard binnen een x-aantal jaren en vooral gaat jaguar nog wel bestaan! Want of de situatie bij Ford leefbaar blijft, en wie jag dan gaat opkopen (Peugeot???)...
07 jan 2007 19:11
Jort schreef:...en tegen de tijd dat onderdelen schaars zouden kunnen worden...
07 jan 2007 19:15
Godspeed schreef:Jort schreef:...en tegen de tijd dat onderdelen schaars zouden kunnen worden...
Tja zie naar Rover/MG, het kan wel degelijk!
07 jan 2007 19:20
desmett schreef:Lijkt me raar, aangezien Volvo eveneens van Ford is.