Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

13 feb 2007 23:14

Beetje laat maar ik heb zondag echt dubbel gelegen van het lachen. Al ben ik het met Paul eens dat ze deze uitzending beter als een special hadden kunnen uitzenden. Had niks met autos te maken en was meer een leuk reisprogramma.
Komend weekend eindelijk de lang verwachtte 997 turbo. Die hadden ze eigenlijk ergens eind vorig jaar al moeten doen. Heb ik nog een draadje aan gewijd. Alleen toen was Richard zo gek om in een raket een horizontale vlucht te gaan maken. :wink:

13 feb 2007 23:51

maurice schreef: Al ben ik het met Paul eens dat ze deze uitzending beter als een special hadden kunnen uitzenden. Had niks met autos te maken en was meer een leuk reisprogramma.

Had niks met nieuwe auto's te maken. Naar mijn beste weten was het ook een special, een USA special. Voor de trouwe kijker die gehoopt had nieuwe auto's voorbij te zien komen op het standaard tijdstip dan wellicht een teleurstelling.

Ik vond 'm fijn. :wink:

14 feb 2007 0:44

Hij was inderdaad wel leuk :lol:
Verheug me al op a.s. zondag, en vooral op de commentaren na de uitzending :lol: :wink:

07 okt 2007 22:08

Vandaag weer een nieuwe aflevering van Top Gear. Werkelijk sublieme en prachtige TV met in de hoofdrol de gifgroene 911 GT3 RS (in de zoektocht naar het mooiste stukje asfalt in de wereld)!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Classic912 op 07 okt 2007 22:46, in totaal 1 keer bewerkt.

07 okt 2007 22:13

Ik heb het ook gezien! :D Hij was mooi he?.. die GT-3RS :shock: Dat gifgroene stak mooi af tegen dat berglandschap.. geweldige mooie beelden!

07 okt 2007 22:15

En Captain Slow die het een partij warm had in de AM V8 Vantage N-24 :D

07 okt 2007 22:27

Absoluut weer een fantastich stukje tv.

Of het dé mooiste weg van de wereld is weet ik niet maar de Stelviopas staat zeker ook heel hoog op mijn lijstje.
Zeker met de motor vele malen gereden als we vanuit oost Zwitserland naar Milaan of Verona wilden.

07 okt 2007 22:34

Wat een feest was het weer en gelukkig ook deelname van Porsche, vrouw maar roepen, KAN HET NIET WAT ZACHTER :!: :!: Nee dus voluit genieten.
Heb zelf de door hun verkozen weg ook gereden, maar nog niet met de Porsche :( Komt vast nog wel :!:

Volgende week zit ik er weer klaar voor :!:

07 okt 2007 22:56

Marcel C2C schreef:Wat een feest was het weer en gelukkig ook deelname van Porsche, vrouw maar roepen, KAN HET NIET WAT ZACHTER :!: :!: Nee dus voluit genieten.
Heb zelf de door hun verkozen weg ook gereden, maar nog niet met de Porsche :( Komt vast nog wel :!:

Volgende week zit ik er weer klaar voor :!:

Hey dat zei de mijne ook!

Zet tijdens TG wel altijd de surround aan :P

08 okt 2007 9:34

Same here :lol: :wink:

09 okt 2007 14:45

IMHO mooie maar volstrekt nutteloze wagen, die AM.

Re: uitzending Top Gear

29 jun 2009 11:34

Voor wie gisteren de uitzending op BBC heeft gemist.

Bugatti Veyron vs. Mclaren F1 8)

29 jun 2009 13:42

Verassend begin van de race...

29 jun 2009 14:28

3 mogelijke scenario's:

- Staged om het nog enigzins spannend te houden (likely)
- De Veyron had z'n dag niet (unlikely)
- Hammond zat te snurken (geen launch control gebruikt?)

Bij alle metingen tot nu toe is de Veyron sneller geweest, ongeacht het afgelegd aantal meters.

12 jul 2009 20:00

Vanavond de panamera :!:

12 jul 2009 20:01

ik zit er alweer klaar voor.... :mrgreen:

12 jul 2009 20:07

Ik niet. Digitenne en (dus) geen BBC :cry: :evil:

13 jul 2009 22:44

Ik niet. Digitenne en (dus) geen BBC

Geen probleem, de nieuwe uitzendingen zijn te downloaden (bittorrent) via www.finalgear.com

13 jul 2009 23:09

Thanks voor de tip. Op zich ben ik meer een downloader dan een kijker maar toch. Rare afwijking van me :mrgreen:

14 jul 2009 0:22

It was repeated tonight, i couldn't help watching (again) Captain Slow and The Hamster bashing the Panamera's looks

:lol: 'stabbed rat' :lol:

14 jul 2009 0:33

The military bit with JC looked a bit too staged for my taste, though.

But sincerely, ...priceless tv...

14 jul 2009 11:35

BTRIII schreef:It was repeated tonight, i couldn't help watching (again) Captain Slow and The Hamster bashing the Panamera's looks

:lol: 'stabbed rat' :lol:

Freudian slip... It doesnt look like a stabbed rat, it goes like one :oops: My mistake Panamera fans, sorry......

NOT :mrgreen:

07 aug 2009 19:01

James May met U2 :mrgreen:

sorry als hij al langs is geweest :mrgreen:

07 aug 2009 19:18

Fenomenaal :!:

07 aug 2009 19:45

Wauw dat is super! dat moet een wereldervaring zijn.....
Plaats een reactie