12 aug 2008 15:09
Jurgen schreef:Je geeft de klant het gevoel dat híj beslist wat er gebeurt en daar gaat 't om.
Gezond verstand en jezelf verplaatsen in de klant zorgt voor een terugkerende klant.
12 aug 2008 15:30
12 aug 2008 15:55
12 aug 2008 15:57
12 aug 2008 16:12
12 aug 2008 16:19
djtommi schreef:Paul Broere schreef:Heb je soms connecties met Pon?![]()
grootaandeelhouder, weet je toch?
maar daarnaast heb ik ook nog een paar Kwikfits en Profiles
12 aug 2008 19:44
12 aug 2008 21:24
12 aug 2008 21:29
12 aug 2008 21:35
turbocruiser schreef:Maar die hebben dan ook geen blonde miep achter de kassa.
12 aug 2008 21:38
Marco schreef:kan je beter eerlijk over zijn meneer bovag
lijkt me handiger als jij mijn auto even gaat wassen![]()
12 aug 2008 22:24
13 aug 2008 9:52
13 aug 2008 10:04
13 aug 2008 10:20
13 aug 2008 10:39
13 aug 2008 10:42
13 aug 2008 13:00
ironpatje schreef:back ON TOPIC: 5600 euro om je porsche terug in PERFECTE staat te brengen![]()
![]()
lijkt mij zelfs niet echt veel .......
13 aug 2008 13:04
MS964 schreef:Tja, kan me voorstellen dat je je bedonderd voelt. Zou ik me ook voelen. Aan de andere kant, dit is maar 1 aspect beoordeeld door 1 andere garage. Dus om daar nu alles aan op te hangen, en het PF op te gooien, da's toch link (ik zeg het maar alvast, want er zullen wel anderen volgen die het ook zullen zeggen).![]()
Voor de toekomstlekker naar een specialist.
13 aug 2008 16:54
Gert schreef:Jurgen nu denk ik even heeel stout.. maar kan het niet zo zijn dat men deze mooie manier van doen ook gebruikt wordt op het moment dat gaat over zaken die eigenlijk niet aan vervanging toe waren?
21 aug 2008 15:26
21 aug 2008 15:41
21 aug 2008 15:47
21 aug 2008 17:10
21 aug 2008 17:11