Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Waar is die beroemde autobahn gebleven...

15 mei 2009 13:32

Captain schreef:
Heb met mn 964 C2 in September iets boven de 285 gehaald op de teller en met de toeren tegen het rood....staat op foto trouwens

Zien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15 mei 2009 13:36

bully schreef:een hele hoop ellende...had van de mercedesdealer een 500sl [uit de handelsvoorraad] meegekregen dus het kwam daar binnen...uiteindelijk niets meer van gehoord omdat zij zg niet meer wisten wie die dag die auto had meegenomen...maar daar tussen zat een hoop bel en papierwerk...en het is al een jaar of 5 geleden toen er nog minder flitsers in belgie stonden...

staat me bij dat je boven een bepaalde snelheid niet meer goed gemeten kan worden...

15 mei 2009 19:38

Mócht dat zo zijn, dan geldt dat iig niet voor 270 km/h...want dat is echt niet snel genoeg.

En om dat met een geleende auto te doen...ook al is 't van een garage...

15 mei 2009 20:48

soepkip 964 schreef:
Captain schreef:Heb met mn 964 C2 in September iets boven de 285 gehaald op de teller en met de toeren tegen het rood....staat op foto trouwens

Zien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eerste oostbrabant rit in mijn 964 C4 coupe, foto zelf gemaakt. 285 op de teller.

Afbeelding Afbeelding

15 mei 2009 20:49

wolf schreef:staat me bij dat je boven een bepaalde snelheid niet meer goed gemeten kan worden...

Klopt - vanaf iets van 875 km/u :shock: op de teller :cheesy:

15 mei 2009 20:55

ik zie helegaar geen foto horn, waarop jij zo hard schijnt te hobbelen :mrgreen:

15 mei 2009 21:01

http://www.need4speed.ws/top-speed/Sing ... 5-kmh.html
http://www.need4speed.ws/essence6b.php - nr 480 :idea: :salut:

15 mei 2009 21:02

wolf schreef:staat me bij dat je boven een bepaalde snelheid niet meer goed gemeten kan worden...

deze clip is nou vrij oud 170+mph=273.5kph, ik weet niet als dit in 2009 nog steeds kan? :scratch: technologie ontwikkeld véél sneller

15 mei 2009 21:12

bully schrijft 5 jaar terug geflitst te zijn > 270 kmh in Belsj, en ze hebben de zaak laten zitten...

15 mei 2009 22:56

Dat zegt niets... 8)

15 mei 2009 23:03

Devils son schreef:Nee, maar ze meten wel je tijd tussen de tolpoortjes.
HOAX!
http://flitspaleninfrankrijk.nl/peagetr ... ntrole.htm :salut:

15 mei 2009 23:19

Vive Le France niet - Italie wel :wink:

15 mei 2009 23:37

In 9 van de 10 gevallen zijn die figuren,die bij de tolpoortjes staan douane :evil:Zien er bijna net zo uit! Ben nu 2X aangehouden door ze 8)Ze kijken dan ook overal in,ook de vuile was :res: Was niet met de P,maar met de vrachtwagen :|

15 mei 2009 23:43

Jurgen schreef:Mócht dat zo zijn, dan geldt dat iig niet voor 270 km/h...want dat is echt niet snel genoeg.

En om dat met een geleende auto te doen...ook al is 't van een garage...
jurgen ik vind het niet echt een auto lenen van de garage....eerder van neem die eens mee misschien vind je het wat [verkooptruc]...en soms werkte dat ook. :D

16 mei 2009 18:55

Al vaker gemeld, maar de A31 is inderdaad een prima stuk weg. Met de drukte valt het op zich nog mee, ook een beetje afhankelijk van het weer. Grootste minpunt, slechts 2 banen. Laatst heb ik daar met een clubje een zondagochtendje "rasen" gehouden vanaf het tankstation/parkplatz Ems-Vechte, gewoon voor de fun.

16 mei 2009 19:22

Horn ik vind hem super. Zo snel met zo'n oud beestje dat spreekt mij aan.
fijn weekend.

16 mei 2009 19:35

en dan worden ingehaald door een porsche 944 met 300km klik :D

16 mei 2009 21:49

maurice schreef:Moet zeggen dat er autobahn genoeg is waar je wel voluit kunt rijden. Over het algemeen zijn de druk bereden gedeelten minder van kwaliteit. De 57 en de 31 zijn (net over de grens) wel mijn favorieten. Ten zuiden van Stuttgart richting Munchen en Zurich liggen ook prima stukken om helemaal los te gaan.

Schrijf de 46 daar maar bij (Heinzberg-Duesseldorf), is niet recht maar wel rustig. Ik rijd maandelijks van Sittard naar Emmen via 46-57-42-2-3-31. Heb altijd moeite om bij Meppen de afslag te nemen naar Emmen :? en zou zo naar Emden doorijden. Ik rijd altijd tussen 21.00 en 24.00 op doordeweekse dag: knal garantie!
Overigens, dat geld ook voor het w.e. in DLD in de randen van de dag: gewoon vroeg opstaan = knallen maar. Tussen 6.00 en 7.00 de weg op en om 10.00 terug voor familie ontbijt, mooiere zondag is er niet. 8)

27 mei 2009 2:04

Laatst voor het eerst zelf met een auto in Duitsland geweest (bij Venlo de grens over) en echt teleurstellend dat wegdek. Ondanks toch een tijdje 190 gereden (kon harder maar vond het er net wat te druk voor, en was ook mijn eerste keer dat ik echt hard reed, jaja voor mijn doen dan, voor de meeste is dit niks), moet zeggen dat ondanks het slechte wegdek en de bochten hij als een baksteen op de weg lag en mijn moeder die naast mij zat vond het eigenlijk aanvoelen als 100 eerder totdat ik zei dat we vrolijk 190 reden.

Met de Alto van hier zou ik daar echt niet boven de 90 durven rijden haha, in Nederland als ik op normaal wegdek 100 rijd zwabbert hij al en moet je echt twee handen aan het stuur houden haha :P

30 aug 2009 23:29

ik heb dinsdag een afspraak in Enschede. moet daarna weer naar Utrecht. Verleidelijk om even een ommetje te maken via de A31.
weet iemand hoe de 'toestand' is op de A31, van Gronau tot Dorsten (waar ik dan van de 31 af ga om een doorsteek naar de A3 te maken). Ik zou daar zijn zo tussen 14 en 15 uur. Ik heb de 4S nog niet uitgelaten in der Heimat, dus...
Het is naar Utrecht wel een omweg van ruim 90 km met een kleine 60 km A31. De moeite waard :?: of ligt de A31 daar open of is een verzamelstek voor LKW's en sleurhütte :?:
Iemand bekend daar met de actuele situatie op een dinsdagmiddag?

31 aug 2009 20:46

Niemand :?: :shock:
Ik waag het er gewoon op 8) Alleen deweersverwachting voor morgenmiddag is kaa U thee :cry:

31 aug 2009 20:51

Ben wel afgelopen weekend door DL vanuit Oostenrijk terug gereden en op de 3 was het redelijk rustig op sommige stukken.... en de naald haalden leuken grenzen....... voor mij dan/ons (ik/en mijn vrouwtje) heb de 200 geraakt.... mag ni sneller! Maar dan doe ik het ook niet als zij/iemand zich er niet lekker bij voelt..... maar als het aan mij zelf ligt dan gaat het pedaal naar onderen :mrgreen:

31 aug 2009 20:58

ik zou iets zuidelijker de 31 blijven volgen en de 57 kamp lintfort-goch terug nemen. veel betere weg en je kan er veel harder rijden... en het is maar een beetje om... :idea:

31 aug 2009 22:29

Maar ik wil ni weten eigelijk hoe zacht een boxster 2.5 kan...... mss gaat ie maar tot de 210 en dan baal ik :mrgreen: het is tenslotte maar een knipwagen.....

31 aug 2009 22:44

2.5 moet 240 halen. :idea:
(Hoop niet dat het je tegenvalt)
Plaats een reactie