Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Vreemdgaan als je het vooraf eerlijk meldt?? -AFGEBLAZEN :-(

28 mei 2009 23:27

Gelukkig dat het is afgeblazen! :ba: Een DB7 is verschrikkelijk. Bij de introductie had de auto al kwaliteitsissues (zie de vergelijkingstest met een 993 Turbo en een F355 in Autovisie). Dat zal later wel verbeterd zijn, maar telkens als ik een DB7 zie rijden, denk ik "slechte kwaliteit". En zeker als je Porsche gewend bent en waarde hecht aan Deutsche Grundlichtkeit, zal de Aston kwaliteit van de DB7 geen indruk maken. Ik vind het ook geen mooie auto. De achterkant is goedkoop vormgegeven met die dunne achterlampen en de voorkant is vergeleken met de huidige Astons ook maar gemiddeld. Huidige Astons (Vantage, DB9, DBS) zijn allemaal geweldig, en ook de vroegere V8 Vantage (Le Mans) van omstreeks 1990 is geweldig. Goed nieuws dat je geen DB7 koopt :idea:

29 mei 2009 0:14

Nou je mag mij dr mee pesten hoor zo'n DB7 :shock:

29 mei 2009 0:20

Gelukkig komen er vast nog genoeg mooie Astons op de markt, en de prijzen gaan hoogstwaarschijnlijk alleen maar omlaag...

29 mei 2009 0:24

juist dat is het probleem met dit soort auto's...daarom is de keus om er vanaf te zien verstandig.....

29 mei 2009 0:25

Het is een liefhebberij, geen investering...

29 mei 2009 0:27

maar het kan een zeer dure liefhebberij worden en een slechte investering......

29 mei 2009 6:37

Peter, kan je totmbo niet inruilen op die DB7 - beide problemen in één keer opgelost... :cheesy:

29 mei 2009 8:47

achja, kan gebeuren zeg ik dan altijd. gewoon lekker blijven tuffen in je porsche en als je weer eens iets moois ziet weer opnieuw proberen.

29 mei 2009 10:50

Jammer, maar je weet toch: bij twijfel niet oversteken; op naar de volgende :mrgreen:

29 mei 2009 11:45

Jammer dat het (deze keer) niet doorgaat. Nu kan er eindelijk wel weer wat bloed richting de hersens :wink:

29 mei 2009 14:13

Zo te lezen zijn de voors en tegens goed afgewogen, ergo, een goed beslissing.
Plaats een reactie