22 dec 2010 16:41
22 dec 2010 16:43
Jos Targa schreef: Wat er achter de schermen afspeelt gaat inderdaad niemand niets aan, maar gezien het Jochem geval, denk ik, en een aantal andere dat er hier iets te overdreven op wordt gereageerd, en dat het nu meer om een principe kwestie gaat dan gegronde redenen.
22 dec 2010 16:47
22 dec 2010 16:48
Jos Targa schreef:Ik kan nu niet echt zeggen dat de reacties van de Mods zakelijk en objectief zijn in deze "open discussie"vind ik vreemd gezien het feit dat jullie een open en eerlijk Forum nastreven.
Og men elkaar nu wel of niet mag, moet daar niets toe doen lijkt mij. Maar volgens mij wordt er soms vanuit de mods, asl de gebruikers te veel met modder gegooid.
22 dec 2010 16:50
Pascal schreef:Jos, kun je je bericht even bewerken en er goed lopende zinnen van maken? Ik DENK dat ik het wel begrijp wat je zegt, maar zeker weten doe ik het niet
22 dec 2010 16:58
Richard schreef:Deze post is zo oplosbaar,
maak openbaar (weet zeker dat Jochem daar geen probleem mee heeft) wat Jochem zou hebben gemaild ,danwel hebben gezegd danwel verkeerd zou hebben gepost en alles is duidelijk.Kan dan gelijk als maatstaf dienen voor de toekomst,evenwel zou het de vraagtekens die het bij sommige oproept kunnen doen laten verdwijnen.
22 dec 2010 17:02
EriC4C schreef:Jammer om te lezen dat mensen bang zijn voor een ban vanwege het uiten van een mening. Dat is absoluut onterecht.
22 dec 2010 17:07
gast schreef:..... weer "onder ons" zijn met een Dongeltje en een nieuw account. In dat opzicht heeft bannen geen enkele zin. En krijgt iedereen de 2e kans die hij of zij verdient
22 dec 2010 17:08
LeoH schreef:Naar mijn ondervinding is de moderatie op meningen hier vrij mild.
Soort van Job-Pickwick-gedoog-beleid...![]()
Zolang er geen quotum bestaat ben ik gerust.
22 dec 2010 17:08
EriC4C schreef:Richard schreef:Deze post is zo oplosbaar,
maak openbaar (weet zeker dat Jochem daar geen probleem mee heeft) wat Jochem zou hebben gemaild ,danwel hebben gezegd danwel verkeerd zou hebben gepost en alles is duidelijk.Kan dan gelijk als maatstaf dienen voor de toekomst,evenwel zou het de vraagtekens die het bij sommige oproept kunnen doen laten verdwijnen.
Van één druppel wordt je niet nat, maar vele druppels samen vullen een emmer net zo goed als één grote plons ineens.
22 dec 2010 17:10
22 dec 2010 17:12
22 dec 2010 17:16
Pascal schreef:En ongetwijfeld wordt een ban opgelegd op een moment "van zwakte". Of juist van sterkte!... Als een moderator erg duidelijk aangeeft, dat ergens iets klaar moet zijn, en mensen gaan er dan toch nog over door zeuren/zuigen (niet dit topic voor de duidelijkheid!), dan komt daar inderdaad een resultaat uit.
En let wel, het "zuigen" is denk ik voor de meeste mensen hier wel bekend, wat hiermee bedoeld wordt. En daar zijn genoeg voorbeelden van te vinden op het forum helaas. My 2 cents!
22 dec 2010 17:19
22 dec 2010 17:26
22 dec 2010 17:26
22 dec 2010 17:27
22 dec 2010 17:27
Richard schreef:ik mis dan toch .....
Zoals horn al schreef:Je werkt met richtlijnen en niet met een wetboek dat zwart/wit is.
22 dec 2010 17:30
dat kan,doe ik verder geen uitspraken over,simpel omdat ik daarvan niet op de hoogte benOlaf schreef:Lees nog 'ns terug in dit topic, waar ik o.a. aangegeven heb dat er in 'n enkel geval niet vooraf overleg is geweest, maar nadien wel door de moderators het betreffende onderwerp besproken isoverleg is er dus zeker wel geweest
Als dat al niet het geval was geweest had het wel erg onhandig geweest
Je kan nu eenmaal niet verwachten dat alle moderators 24/7 bereikbaar zijn - Jurgen heeft zijn beslissing(en) genomen en daar heeft niemand van de moderators iets tegenin gebracht.Dan kan je concluderen dat alle mods het ermee eens waren
Het verhaal Jochem mag duidelijk zijn - of heb jij inderdaad z'n eerdere ban en het verhaal daaromheen gemisthij kreeg toen de ban omdat hij uitleg vroeg naar de ban van mudje
Marco 3.2 is MI slachtoffer van zijn eigen uitlating - op de verkeerde tijd en verkeerde plaats.
22 dec 2010 17:30
22 dec 2010 17:31
DeniS2 schreef::bang:![]()
Richard begint toch op zuigen te lijken.
Lees de post van Jurgen nog eens aub voordat je de vragen stelt
22 dec 2010 17:33
Heb mijn mening héél duidelijk verteld en daarbij de waarschuwing gegeven dat als mensen hier "gewoon" mee doorgaan ze onherroepelijk door mij van 't forum worden gegooid. Ook als dit dan eigenlijk een zwaktebod is maakt me niets uit ; ik heb geen groot ego en wat mensen van me denken kan me werkelijk roesten, ik weet waarvoor ik sta.
Dat ik metéén daarop onderuitgehaald word door Marco en Jochem heeft me dan ook geen seconde doen twijfelen, met zoveel onbeschoftheid ben ik snel klaar. Ook gedaan op eigen initiatief, zonder overleg of nóg meer waarschuwingen, op een gegeven moment moet 't klaar zijn.
22 dec 2010 17:34
Richard schreef:Het verhaal Jochem mag duidelijk zijn - of heb jij inderdaad z'n eerdere ban en het verhaal daaromheen gemisthij kreeg toen de ban omdat hij uitleg vroeg naar de ban van mudje
22 dec 2010 17:35
22 dec 2010 17:36
Jurgen schreef:Dat ik metéén daarop onderuitgehaald word door Marco en Jochem heeft me dan ook geen seconde doen twijfelen, met zoveel onbeschoftheid ben ik snel klaar. Ook gedaan op eigen initiatief, zonder overleg of nóg meer waarschuwingen, op een gegeven moment moet 't klaar zijn.