09 feb 2011 20:13
ppp 356 schreef:deepee schreef:@ Jurgen en Ewout
jawel ik meen dit heel serieus, de discussie is niet ontstaan nav de veiligheid IN de 4x4 maar gaat over de impact bij een aanrijding jegens het andere voertuig of zwakke weggebruiker. dus is er maar één oplossing: de snelheid omlaag.
en handhaving zou in Belgie moeten lukken met het aantal flitspalen en trajectcamera's die nog sneller opschieten dan paddenstoelen in de herfst.
En geef dan eens een reden waarom jij in je ondertussen verouderde wagen wel snel zou mogen blijven rijden.
Ben trouwens benieuwd naar de remafstand van een KJN turbo versus een 993 of 944 van 200 naar 0.
09 feb 2011 21:40
Franz schreef: Je moet nu eenmaal hoog inzetten om er een minimale winst uit te kunnen halen.
09 feb 2011 21:51
09 feb 2011 22:04
09 feb 2011 23:33
09 feb 2011 23:36
10 feb 2011 1:19
10 feb 2011 11:18
Devils son schreef:Voor diegenen die denken dat een verbod op SUV's wel wat is: sta dan ook niet te kijken als er straks iemand is die iedere auto die harder kan dan 120 km/u veel te gevaarlijk vindt voor de openbare weg.
Niet de auto is gevaarlijk, maar de bestuurder.
Ik heb niets met SUV's, maar vrijheden worden in rap tempo afgenomen door de overheden en dat zou wat mij betreft nu moeten stoppen! Als iemand graag een SUV rijdt: prima. Net zoals ik graag voor een sportauto kies.
10 feb 2011 13:08
Devils son schreef:Voor diegenen die denken dat een verbod op SUV's wel wat is: sta dan ook niet te kijken als er straks iemand is die iedere auto die harder kan dan 120 km/u veel te gevaarlijk vindt voor de openbare weg.
10 feb 2011 13:13
10 feb 2011 14:02
Franz schreef:Dat zal niet gebeuren want dan loopt onze (r)overheid veel centjes mis in de vorm van snelheidsboetes.
10 feb 2011 16:39
Als er iets is wat enkele jaren geleden veel indruk op me heeft gemaakt, dan is het wel de remvertraging van een (witte) KJN (Turbo), man wat stond die rap stil
10 feb 2011 19:34
10 feb 2011 20:05
kristof schreef:Hoewel ik ook nooit begrepen heb wat iederen in die SUV's gezien heeft![]()
Kan het nog lelijker en dommer dan een bmw X6 ?
10 feb 2011 20:07
Airhead schreef:Is het alweer vrijdagmiddag?![]()
Na een weekje Polen ben ik er wel achter dat Cayenne Turbo the car of choice is voor boefjes uit de UA, LT en RUS.
Wat een frustratie/woede zit daar in die ex-commies.
10 feb 2011 20:33
En als ik als voetganger wordt aangereden door een suv of een sportwagen maakt volgens mij weinig verschil!!
10 feb 2011 20:51
10 feb 2011 21:13
10 feb 2011 21:21
10 feb 2011 22:19
Ah, kleine aanvulling/verbetering... Met "normale auto" bedoelde ik een niet-SUV/MPV/Jeep... Gewoon een hatchback,sedan of station dusppp 356 schreef:Wat is een normale wagen? Een 911 die over de 300km/u gaat, een Chevrolet Spark die van 0-100 gaat in 15.5sec, trager als het gemiddelde busje en bij 100 de bocht uit gaat??Pascal schreef:Ik ben voor iedereen weer in een normale autoMaar het is een beetje net als Twitter, ze zijn er, je zult eraan moeten wennen, maar je hoeft er niet aan mee te doen
Niet helemaal waar, in de AM rijdt je nog rustigerppp 356 schreef:Ik merk dat ik in mijn G-klasse een veel rustiger bestuurder ben dan in een van mijn andere wagens.
10 feb 2011 22:27
11 feb 2011 1:12
11 feb 2011 8:51
11 feb 2011 10:33
11 feb 2011 10:57