06 feb 2013 20:56
Hartwiek schreef:40 cent voor 3 a 4 pompjes mayo....Valt mee he??!!!
06 feb 2013 20:56
molen934 schreef:en weet al wat ze zeggen
06 feb 2013 21:22
06 feb 2013 22:35
drknauf schreef:molen934 schreef:en weet al wat ze zeggen
ik weet al wat ik zeg :
inleveren die sleutels dan kan ik hem fotograferen
.
06 feb 2013 23:20
Peter schreef:Hmm, Fiatari, Lambo...een hoog 'kijk mij nu eens' gehalte. Niets voor mij.
06 feb 2013 23:36
07 feb 2013 0:06
07 feb 2013 0:11
07 feb 2013 0:41
grensrijder2 schreef:
Alleen als ik nu een andere auto mocht kiezen zou ik toch voor een Gt3Rs gaan.
07 feb 2013 1:01
07 feb 2013 1:12
07 feb 2013 2:11
Eventjes je motor laten draaien en je hebt weer mayo genoeg voor een week...
07 feb 2013 8:16
07 feb 2013 10:25
Delnoy schreef:Vandaag een artikel gelezen in de auto review. Ging tussen de nieuwe BMW 1 serie, de Guiletta en de nieuwe Leon. Laatste won op cijfers met vlag en wimpel. Waarom, kwestie van optellen van feiten.
07 feb 2013 10:31
07 feb 2013 14:23
07 feb 2013 14:43
07 feb 2013 16:24
07 feb 2013 19:36
964HP schreef:distributieriemwissel om de 5K km (waarbij officieel de motor eruit moet -360 heeft serviceluikjes-)
07 feb 2013 19:50
964HP schreef:Ik vind Ferrari's t/m de modelreeks F355 & 456 over het algemeen zeer begerenswaardige auto's. Daarna vind ik ze allemaal een stuk minder, de 458 is daarop de uitzondering.
(Gaston als je meeleest: graag een 250 SWB, 250 Lusso, 365 GTS/4, F355 GTB en een 456 M GT)
Tja, het verhaal van onderhoud komt toch niet helemaal uit de lucht gegrepen...toch wel een belangrijke reden waarom je haast nooit een Ferrari met meer dan 50K op de teller tegenkomt, laat staan een ton.
Denk bij de 355 aan versleten klepgeleiders bij 35K km, sheurende uitlaatspruitstukken, distributieriemwissel om de 5K km (waarbij officieel de motor eruit moet -360 heeft serviceluikjes-) en ga zo maar door. Het is imo oprecht een prachtige auto, maar door bovenstaande feiten heeft de auto een lage 2e hands waarde....vanaf €35K.
456/550 zelfde laken een pak, revisie klepgeleiders na 35K km ---> kosten, makkelijk €20K bij het Ferrari center. Koelslangen van discutabele kwaliteit die spontaan scheuren, motorsteunen die spontaan inklappen waardoor het carter tegen de straat kapot slaat....terwijl je net 7000rpm aan het trekken was, weg oliedruk;-)
Nogmaals, zolang alles werkt super fijne auto's!!
My 2c
08 feb 2013 11:33
08 feb 2013 11:52
08 feb 2013 13:11
964HP schreef:Ook goeiemorgen!
Ik heb inderdaad geen idee waarover ik praat, mijn welgemeende excuses voor de vervuiling van dit topic...
08 feb 2013 14:25
08 feb 2013 14:37