17 apr 2013 8:36
RS-R schreef:Jawel, zijn er geleverd.
RS-R schreef:De dealer past alles aan, en was ook geen probleem. Probleem was de verzekering.
Op papier blijft het gewoon een 2-zitter.
17 apr 2013 9:33
17 apr 2013 10:00
17 apr 2013 10:11
17 apr 2013 10:17
17 apr 2013 11:41
20 apr 2013 12:16
20 apr 2013 13:03
20 apr 2013 13:07
20 apr 2013 13:19
20 apr 2013 14:17
968mint schreef:Echter niet de aan de corroserie bevestigde (gelast) in de buurt van de wielkuipen...
20 apr 2013 16:35
20 apr 2013 19:54
Harry700 schreef:Ik ben op zoek naar:
- servo eenheid koppelingsbekrachtiger (oid)
20 apr 2013 20:15
20 apr 2013 22:49
21 apr 2013 12:44
21 apr 2013 13:28
21 apr 2013 13:32
21 apr 2013 13:41
21 apr 2013 16:26
21 apr 2013 22:12
993S schreef:Zoals reeds geschreven zit ik aan mijn derde en heb nog nooit een accumulator (bekrachtiger) of (hoofd/slave) cilinder moeten vervangen. Mijn 2de turbo (Mj 2007) heb ik verleden jaar verkocht aan een kennis en die heeft zonet bij 35000 km alles laten vervangen.
Ombouwen naar GT2 koppelingscilinder is geen optie voor mij, dan krijg je een beenharde koppeling en dat lukt met mijn slechte rug niet.
Dan heb je de radiatoropeningen in de voorste bumper. Die verzamelen vuil als een stofzuiger en door dat vuil rotten de radiators.
Daar zat dus enorm vuil in, vanaf dan heb ik dat zo zuiver mogelijk gehouden. Sinds kort heb ik een grille geplaatst om een degelijke bescherming tegen vuil, stenen , enz te hebben.
21 apr 2013 23:31
26 apr 2013 10:32