Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Handopstekers

23 aug 2013 1:23

snikhaas schreef:Als ik een Porsche zie rijden (ben wat kippig, dus zie het soms net te laat :shock: ) dan groet ik altijd, handje in de lucht en/of even met het grootlicht seinen.

Afgelopen weekend kwam je me tegemoet (ik reed met een zwarte Cayman) en reageerde je idd terug op mijn groot licht. :mrgreen:

23 aug 2013 1:58

Klopt Edd, :)

Ik was wat aan de late kant kon nog net aan het grootlicht trekken, toen ik de Zwarte Cayman zag op die lokatie , toen wist ik dat jij het was .

23 aug 2013 9:03

Net ff grootlicht geseind naar 996 4S, bestuurder kijkt oftie denkt, "ken ik jou ergens van?"...
Ben er klaar mee met die waterboys.

23 aug 2013 9:04

Net ff grootlicht geseind naar 996 4S, bestuurder kijkt oftie denkt, "ken ik jou ergens van?"...
Ben er klaar mee met die waterboys.

24 aug 2013 22:54

Vanmiddag op de Brieneroordbrug werd ik ingehaald door een zwarte Boxster. Ik zwaaide door mijn open dakkie ... geen reactie :shock:
Dus direct in de achtervolging gegaan :drive: Vanaf de A16 de A15 opgedraaid, richting Gorinchem.
In de Noordtunnel, A15, een voorproefje op de LTP Rotterdam genomen: even terug naar z'n 3 en gas erop :ba: :ba: :ba:
En natuurlijk even de Boxster ingehaald, zonder zwaaien maar met veel herrie :twisted:
Na de tunnel afslag Papendrecht gepakt, werd ik weer ingehaald door de Boxster, nu wel met een grote vriendelijke zwaaiarm :cheers:
Kennelijk bestuurder wakker geprutteld door mijn sportuitlaatje ...
Conclusie: handopsteken moet je verdienen en kun je afdwingen!
:popcorn:

24 aug 2013 23:18

Mijn Boxster is grijs, maar als ik je tegenkom zal ik zwaaien.
Plaats een reactie