24 dec 2015 13:27
24 dec 2015 13:39
Maarten schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Maarten schreef:Franz schreef:Ordinaire symboolpolitiek dus. Zieltjes winnen met iets wat je toch niet waar kunt maken. Past goed bij de VVD. De partij die eerst de hele oldtimerregeling kapotmaakt en niet instemde met een fatsoenlijke overgangsregeling zou het nu voor diezelfde groep willen gaan opnemen. Dat mensen daar nog steeds intrappen
Laat die mrgreen er maar van af. Het is gewoon diep treurig.
Lekker klagen, goed bezig![]()
Wat ga je er aan doen?
Ben ik je nieuwe hobby of zo? Volgens mij klaag ik niet maar constateer ik iets. Fundamenteel verschil.
24 dec 2015 14:49
24 dec 2015 14:52
Cazzo Super Veloce schreef:Heb wel een broertje dood aan gemekker.
Cazzo Super Veloce schreef:Helemaal mee eens, bloedhekel aan klagers die zelf nix ondernemen![]()
24 dec 2015 15:08
24 dec 2015 15:37
24 dec 2015 15:56
Driver4S schreef:Tegenstemmen bij de oldtimerregeling staat los van tegenstemmen bij de milieuzone problematiek. 1e is een simpele manier om meer geld te verzamelen voor de linkse hobbies van de coalitiepartner. Paar tientjes meer of minder beperkt mij niet in mijn vrijheden. Milieuzone problematiek gaat over het fundamenteel inperken van rechten van een bepaalde groep. VVD staat voor een samenleving waar iedereen zijn eigen keuzes kan maken en zijn leven kan inrichten zoals hij/zij dat wil. Ik zie dus helemaal geen tegenstrijdigheden hoor.
Nou u kunt los gaan.
24 dec 2015 16:10
Cazzo Super Veloce schreef:@ Franz; nee das geen gemekker. Dat is iemand die iets probeert te doen![]()
Of het effect heeft is een ander verhaal, is in ieder geval een poging.
24 dec 2015 16:11
24 dec 2015 17:03
24 dec 2015 17:06
Franz schreef:Cazzo Super Veloce schreef:@ Franz; nee das geen gemekker. Dat is iemand die iets probeert te doen![]()
Of het effect heeft is een ander verhaal, is in ieder geval een poging.
Cazzo, nu wil ik echt niet flauw doen maar wat probeert hij dan te doen? Want ik begrijp dat hele mailtje niet. Ik lees namelijk een verhaal van iemand die zijn frustratie weg aan het schrijven is. ( Is een serieuze vraag dit)
24 dec 2015 17:15
Dank voor uw mail. Ik herken uw frustratie en dat is ook de reden dat ik de minister via een motie heb opgedragen om hier een einde aan te maken.
24 dec 2015 17:27
24 dec 2015 17:35
24 dec 2015 19:49
24 dec 2015 19:51
24 dec 2015 22:29
24 dec 2015 23:27
Driver4S schreef:@koen85. Dat kan je dus doen maar je krijgt die ontheffing niet omdat je van de importeur geen emissie verklaring krijgt dat ie E2 of U9 compliant is. Iets anders accepteert men niet als bewijs. heb dus hetzelfde met mijn 930 uit 1987. Mooie katalysator met lamdba sonde erop maar geen ontheffing. Vraag me niet waarom men geen ander bewijs accepteert maar dat is nu juist waarom zoveel mensen in verzet komen. Daarnaast rijd ik maar een paar duizend km per jaar en nooit in de stad alleen maar een kleinstukje naar de snelweg. Maar ook dat soort argumenten is men volledig doof voor zeker als het om bewoners gaat die de auto al hadden voordat dit onzalige plan werd bedacht.
Oja ook leuk is dat je voor de ontheffingsaanvraag altijd 178 euro behandelingskosten moet betalen ook al krijg je hem niet.
25 dec 2015 1:40
Cazzo Super Veloce schreef:Blijkbaar mw Visser wel, want die zegt actie te ondernemen.
25 dec 2015 2:03
geertsabine schreef:Ach, er zijn er in deze discussie gelukkig meer MET niveau dan zonder.....
25 dec 2015 2:10
25 dec 2015 2:18
Driver4S schreef:Tegenstemmen bij de oldtimerregeling staat los van tegenstemmen bij de milieuzone problematiek. 1e is een simpele manier om meer geld te verzamelen voor de linkse hobbies van de coalitiepartner. Paar tientjes meer of minder beperkt mij niet in mijn vrijheden. Milieuzone problematiek gaat over het fundamenteel inperken van rechten van een bepaalde groep. VVD staat voor een samenleving waar iedereen zijn eigen keuzes kan maken en zijn leven kan inrichten zoals hij/zij dat wil. Ik zie dus helemaal geen tegenstrijdigheden hoor.
25 dec 2015 3:04
geertsabine schreef:Franz, het lijkt me beter dat ik hier niet neerzet wat ik denk want dat kost me een rode kaart of ban. Maar tjemig zeg..... ongelofelijk ben jij. Ziek gewoon. En ach, laat die rode kaart dan maar komen ook. Door jou raak ik het plezier kwijt op dit forum. Totaal geen zin meer in.
25 dec 2015 10:51
Franz schreef: door toedoen van de steeds slechter wordende lucht die ingeademd wordt.
25 dec 2015 10:53
Dat iemand dan het belang van het rijden in zijn hobby-auto in een bepaald gebied belangrijker vind dan de gezondheid van de mensen die er leven gaat er bij mij niet in.