Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Je durft zowat niet meer je klassieker ergens te parkere

23 aug 2016 10:04

Nou ik weet niet hoor. Kan een heleboel dingen verzinnen die ik niet heb gedaan, en dat is maar goed ook....
Die Chinezen die l*llen ook maar wat.

23 aug 2016 12:18

heuer schreef:Wie steelt er nou een 964 ? En al helemaal zo'n ding met een taartschep ....

Ik kan nu een hele lelijke grap maken over masten maar dat lijkt me niet zo handig... :mrgreen:

23 aug 2016 17:11

Ik heb het hele item gelezen en dan komt er maar 1 Achterhoeks gezegde bij mij naar boven...

Vaak buj te bange!!! :mrgreen:

23 aug 2016 23:58

giulia schreef:
heuer schreef:Wie steelt er nou een 964 ? En al helemaal zo'n ding met een taartschep ....

Ik kan nu een hele lelijke grap maken over masten maar dat lijkt me niet zo handig... :mrgreen:

Nu even niet inderdaad... :(

24 aug 2016 1:19

Steefboxster schreef:Ik heb het hele item gelezen en dan komt er maar 1 Achterhoeks gezegde bij mij naar boven...

Vaak buj te bange!!! :mrgreen:

:scratch: Don't worry, be happy ? :mrgreen: ..........

24 aug 2016 19:47

Weet iemand toevallig , van de auto's die gestolen worden of deze meerendeel rijdend of op een "dieplader" worden geleend ? Zat eens na te denken over een soort startonderbreker maar weet niet of dit iets doet tegen het soms aanwezige gevoel van " staat ze hier wel goed "

Kortom zit er ook aan te denken om mijn bolide onaantrekkelijk te maken met een taartschep, middeleeuwse lampen enzo.... :D

24 aug 2016 20:06

Stuur anders ff een mailtje naar het dievengilde, wellicht hebben ze nog tips voor je, zucht.... :!:

25 aug 2016 0:07

Precies, gewoon rijden met dat ding...! :drive:
Plaats een reactie