10 jan 2018 23:03
10 jan 2018 23:07
10 jan 2018 23:13
11 jan 2018 0:45
11 jan 2018 12:29
11 jan 2018 22:02
11 jan 2018 22:39
11 jan 2018 22:44
Johann schreef:Dank je! Nog maar 35 slaapjes voor ik hem mag ophalen
11 jan 2018 23:42
Johann schreef:Ik heb het volgende rijtje 911's gehad:
'76 Carrera 3.o
'84 Carrera 3.2
'95 993 C2
'93 964 C4
'05 997 C2
'90 964 C4
Mijn nieuwe '03 996 GT3 is ook een C2 en uiteraard waren al mijn transaxles ook C2
11 jan 2018 23:47
12 jan 2018 4:10
12 jan 2018 11:05
brian951 schreef:Leuk dat iedereen hier zijn auto `verdedigd`
12 jan 2018 12:17
12 jan 2018 12:20
12 jan 2018 12:33
12 jan 2018 16:50
12 jan 2018 18:10
12 jan 2018 18:39
12 jan 2018 18:48
MarkS schreef:brian951 schreef:Leuk dat iedereen hier zijn auto `verdedigd`
Was me nog niet opgevallen maar toen ik jou bericht las dacht ik, idd die verdedigt alleen z’n eigen auto.
12 jan 2018 19:21
12 jan 2018 21:00
12 jan 2018 22:11
Johann schreef:Onderstuur is 95% uitlijning.
12 jan 2018 22:47
12 jan 2018 22:49
Retep schreef:Johann schreef:Onderstuur is 95% uitlijning.
Wist ik niet. Dus je kunt het bochtengedrag van een C2 en een C4 gelijk krijgen dmv uitlijning?
12 jan 2018 23:05
CaptainCaveman schreef:Hoi!
Beste allemaal,
Kunnen jullie indicatie geven of c4 fundamenteel anders rijdt dan een c2? Wat zijn de voordelen behalve meer tractie? Scheelt het veel in nat weer? Ik ben alleen 993 c2 gewend en dat was onder natte omstandigheden...challenging.In droog weer vond ik de reactie van de achterkant op gaspedaal echter fenomenaal. Mis je dat veel bij een c4? Alle tips en adviezen zijn welkom.
Groetjes,
René