Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
03 mei 2021 14:20
301 km/h in Duitsland met een 992s in een rijtraining van Dolf Dekking
292 km/h in mijn 718s, beide in Duitsland en op de teller....
03 mei 2021 19:47
270 op de teller met de 993 C2. De 964 nog niet boven de 245 gehad.
03 mei 2021 21:49
325 op de teller van de RS6
304 op de teller van de 997TT met kap open
311 op de teller van de 997TT met kap dicht (een stuk prettiger)
04 mei 2021 8:19
Geen 300 gehaald, de 993 zou t op de teller misschien halen.
Wel 250 (teller) met de 3.2 (op de A5, toen net open).
Met de 964 260 (teller) op de A31.
En met de 993 249 op de tomtom (niet op de teller gekeken, zal rond de 270 zijn), op de A18.
05 mei 2021 13:20
horn schreef:Had je beter toen al je ex(-vrouw) weg kunnen doen
ja dat klopt maar toen reed zij ook nog 300+ per uur ( was toen nog jong en knap

)
25 mei 2026 14:09
Het is zover.
Na een superleuk weekend op Spa Francorchamps, voor de Spa Classic races, vanochtend vroeg (5:00) uit Spa vertrokken met de GT3 voor de terugreis naar Zurich.
Het weer was hemels en de Autobahn rustig. De GT3 voelde zich kiplekker na twee tracksessions, één op zaterdag en een op zondag die beide geweldig waren. Een droog Spa voor de verandering en ik kon de GT3 goed de sporen geven, was een genot.
Vanochten, op weg naar huis, enkele keren de 300 barrière doorbroken, moeiteloos, mateloos, grandioos. Wàt een machine is dit toch.
25 mei 2026 15:53
Ook de goede wegligging en zo enorm strak hoe deze auto stuurt
Kwam terug van Dinslaken, wat een beest he zo’n machine
25 mei 2026 18:54
Wat een weelde hè Hans, puur genieten en zo blijven we jong!
27 mei 2026 0:56
Regelmatig in de 997 turbo S
Maar gisteren kwam een jongensdroom uit in een F40….
27 mei 2026 8:08
doctor porsche schreef:Regelmatig in de 997 turbo S
Maar gisteren kwam een jongensdroom uit in een F40….
jongensdroom, man als 45 jarige droom ik hier ook elke week wel van haha.. zo bizar om te zien de oude advertenties.. met de prijzen toen en nu..
27 mei 2026 8:38
Ik slaap nog steeds slecht
30 mei 2026 19:31
Met de Yamaha tegen een Engelse 911 auf die autobahn.Met 300 op de teller toch maar laten gaan....
05 jun 2026 21:37
305km/u met een Panamera Turbo S; een doorgaans flauwe bocht in de snelweg werd toch wel een serieuzere bocht
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.