Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Droomauto , of nog niet helemaal...

erg tevreden , maar wil in de toekomst "meer"..
40
67%
ik heb 'm , mijn droomauto!
20
33%

Totaal aantal stemmen : 60

20 jan 2006 19:10

Devils son schreef:
Carrera4s schreef:en dan heb ik het niet over de carrera GT :twisted:

Schijnt ook niet zo'n geweldige auto te zijn, de een leent hem uit, de ander rijdt hem na een paar honderd meter al aan diggelen... :roll:

Kun je gelijk weer uitkijken naar een nieuwe :lol:

20 jan 2006 20:04

2S was/is mijn droomauto, is werkelijk geweldig :D , maar wat wordt het volgende, ik ben er nog niet uit?

26 jan 2006 18:07

Mijn droomauto?

Volgens mij ligt die lat net zo hoog als het moment waarop de vraag wordt gesteld.

Vraag het aan mij toen ik 20 was en ik zou antwoorden een Simca Rally II, welke ik toen ook in mijn bezit had.

Vraag het aan mij toen ik 30 was, en een Golf GTI 16V Oettinger (2 liter) in de kleur Helios Blauw metallic, 3-delige BBS'n, Recaro interieur etc, kortom full-opties en ook deze stond op mijn oprit.

Nu, naast de gebruikelijke lease auto en een Golf Cabrio voor het vrouwlief, sieren 2 Porsches ons bezit, de SC, volledig gemodificeerd lijdt een rustig bestaan in de loods en de 993 is op dit moment mijn lieveling.

Wil ik meer?
Ja natuurlijk, maar ik laat het paaltje bij het perkje staan en geniet van mijn 993.

Stiekum smikkel ik van een GT3 RS, een 993 turbo of een 356 speedster.

Wat is nu de praktijk, doordeweeks en in het weekend als het regent of boodschappen doen, de leasebak. Schijnt de zon en gaan wij met z'n 3en (vrouw, dochter en ik) toeren: de cabrio en als er dan nog tijd overblijft of een of ander P evenement: de 993.

Ik hou het voorlopig wel bij mijn 993, o ja en de SC natuurlijk :D

26 jan 2006 18:09

En als ik zeventig ben een Brommobiel. :lol:

26 jan 2006 19:24

Alles is relatief.
Ik heb de mijne nu bijna een jaar, en voor die tijd was het de droom om er ooit een te hebben.

....en nu, terwijl ik helemaal niet op m'n 911T-tje ben uitgekeken, kijk ik toch steeds vaker naar 993 TT-tjes. :shock:

Ooit..... heb ik ze alletwee.... ooit :wink:

26 jan 2006 20:15

Do993tupperware schreef:Nou ik heb hem nog niet , en zal er waarschijnlijk ook nooit komen
maar dat is zeer zeker de GT1 met 993 koplampen en dan de straatuitvoering , maarja keep on dreaming :lol: :lol: :lol:

goed nieuws, je hebt nog 1 dag
succes met bieden

Afbeelding

26 jan 2006 21:11

Tja droomauto, hoop dat ie volgende week op de stoep staat. Maar volgens mij verleg je altijd de lat 8) .

26 jan 2006 21:18

bartol1988 schreef: Maar volgens mij verleg je altijd de lat 8) .

Dat heb ik ook altijd gedacht...is bij mij niet waar gebleken...

26 jan 2006 21:34

Jurgen schreef:

Voorlopig :wink:

26 jan 2006 22:00

Jurgen schreef:

De vraag is, kan je nog beter dan een 993 turbo,
de laatste luchtgekoelde turbo zal altijd een hebbeding blijven,
in die optiek zit je wel heel goed .De lat kan niet hoger, er is geen concurrent meer.

26 jan 2006 22:00

Jurgen schreef:
fred.soers schreef:Dan heb je waarschijnlijk nog nooit in die van mij gereden...
Ik durf 't bijna niet te vragen... :wink:

Nou heb ik in beide wagens gereden (niet de GT3 van Fred, maar wel een andere).... Enne, Fred, het zal je verbazen, maar die Ruf van Jurgen komt toch HEEEEEEEEEL erg in de buurt van een GT3 (qua hardheid).... Sturen gaat in de GT3 veel strakker/gevoeliger.... (al heb ik 10km in een GT3 gereden, en iets meer in..... )

En ondanks dat beide wagens fantastisch reden, hou ik toch net iets meer van mijn SC... "Mijn eerste Porsche"... Een pracht van een wagen (in mijn ogen)... Tuurlijk zou ik liever een 2.7RS willen, maarja, een dak boven mijn hoofd is ook best wel belangrijk.... ;)

26 jan 2006 22:08

ik ben momenteel met mijn droom op wielen tevreden... Nooit gedroomd dat ik eens een nieuwe p ging kopen..
'k was al heeeeeeeeeeeel tevreden met mijn eerste van 6 jaar oud.
Maar ja, nu is't mijn droomauto, maar ik vrees dta een 998 wel weer voor nieuwe natte dromen zal zorgen....
we zullen wel zien

27 jan 2006 12:18

Zo is dat : je kijkt naar mooie plaatjes van mooie Porsches en je droomt weg... maar eens je de gagragepoort open trekt, instapt en de motor start, ben je HEEL tevreden met je eigen Porsche. Althans ik toch 8)
Plaats een reactie