Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

01 feb 2006 13:57

Ik bied €100,- en een zak snoep naar keuze! Lijkt me geen verkeerde ruil toch :wink: Die dingen zijn verder toch geen kl*te waard :lol:

01 feb 2006 13:59

Double G schreef:Ik bied €100,- en een zak snoep naar keuze! Lijkt me geen verkeerde ruil toch :wink: Die dingen zijn verder toch geen kl*te waard :lol:

En dan nog een Witte :roll: :twisted: :lol: :lol: :lol:

01 feb 2006 14:06

Witte?? Oh, je bedoelt een die nog in de grondlak staat waarvan de eigenaar nog steeds niet heeft kunnen besluiten welke kleur hij er nou eigenlijk op wil hebben :lol: :wink:

01 feb 2006 14:22

John4S schreef:
968: Bij gebrek aan fantasie, hebben ze deze gemaakt, gaan snel in een donut over ipv, rechtuit.

Porsche cabrio: voor de "kijk mij zitten" man, dezelfde rijder rijd in het donker met zijn (zie mij) binnenverlichting aan.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

John.

Nu begin ik ook GOED kwaad te worden!!

Het wordt tijd dat ik me er eens mee ga bemoeien.

Ha ha ha ha...

01 feb 2006 15:21

Porschegek schreef:Eerlijkheid dient mij te zeggen dat ik de kleur in combinatie met de velgen erg mooi vindt....om een en ander weer in het juiste perspectief te zetten in dit topic :wink:

@Adu

De reden dat ik even niet reageerde was omdat de gemoederen een beetje oververhit raakte....had ik nl.niet verwacht.
Sommige dingen kan je ook beter zeggen dan schrijven om misverstanden te voorkomen.

Correct van je nog even te reageren :thumleft: en ook overigens prima reactie :res: No hard feelings en allicht spreken we elkaar tijdens één van de komende ritjes.

01 feb 2006 15:32

ppp 356 schreef:
Double G schreef:Ik bied €100,- en een zak snoep naar keuze! Lijkt me geen verkeerde ruil toch :wink: Die dingen zijn verder toch geen kl*te waard :lol:

En dan nog een Witte :roll: :twisted: :lol: :lol: :lol:

Zolang er maar geen blauwe stickers opzitten. Vervelend als je de definitieve kleur wilt spuiten... :D

04 feb 2006 0:10

Nou zeg.......De brutaliteit...... :shock:

ik heb op het prikbord van de porsche-pagina ooit een keer iets over geschreven.
Daar gaan de nieuwjaarsvoornemens weer........... :twisted:

Ik ben gaarne bereid één van jullie waterkokerts de komende week uit te laten.Ik denk dat bij veel collega's de ogen uit de kassen rollen,als ik met een 996 kom aanrijden. :lol:

Yep,eg wel !!

04 feb 2006 17:59

patrick911 schreef:Het heeft effe geduurd, maar het jaar is 31 dagen oud, en daar is tie weer: De eindeloze 996-discussie.
Zucht. :roll:

Is een Forum niet voor eindeloze discussies bedoeld :P? Zeker dit forum! want, iedereen die hier komt, wil eindeloos over Porsche praten :)

Ergens anders kun je dat niet (de mensen worden het onderhand wel zat) en hier kun je je hart luchten :D

Geweldig, die grieken met hun Fora!

Nu ga ik mijn mening over de 996 geven :)
De 996 is technisch feitelijk de Béste Porsche (Op de 997 na). Bijna alles aan de prestaties is beter dan bij zijn voorganger!
Het uiterlijk is zeer geslaagd, zo is een 911 niet langer een "platgeslagen Kever met Kikkerogen", zeker de MKII niet!
Ook is hij veel luxueuzer uitgevoerd dan de voorganger, wat mijns inziens iedereen waardeert :)
Echter, de liefhebbers van de "originele" 911 look, zijn met dit model een beetje in de steek gelaten. Hun Luchtgekoelde liefde is eruitgehaald en het uiterlijk is zeer gemoderniseerd.
Ik vind persoonlijk de 997 Véél geslaagder dan de 996, omdat hij er zeer modern uitziet maar tegelijk die "Classic" look heeft. Dit ontwerp respecteer ik dus ook énorm!

Zo, nu wel weer genoeg gezwamd ;)

05 feb 2006 10:17

R.M.Boosten schreef:
Is een Forum niet voor eindeloze discussies bedoeld :P?
Zo, nu wel weer genoeg gezwamd ;)

:?:

05 feb 2006 12:38

996: "geen platgeslagen kever wel platgeslagen kikkerogen"....... :cry: :cry: :cry:

997: "geen platgeslagen kever en geen platgeslagen kikkerogen"........ :P :P :P

11 maart 2006 21:53

Met stijgende verbazing dit gelezen ,elke porsche word steeds beter de 997 is weer beter als de 996 , en de 996 veel !!! beter als de 993 en ga zo maar door .
SMAKEN VERSCHILLEN !!!!!
Ik persoonlijk vind nog altijd de 996 2e generatie de mooiste Porsche , wat zal het worden in 2011 met de 998 ?

11 maart 2006 22:01

goede vraag!
Dit is iets wat ik mij al afvraag sinds de release van de 997;
wat in hemelsnaam kunnen ze hier, op esthetisch vlak, nog aan verbeteren?

11 maart 2006 22:18

Flyer.. schreef:wat in hemelsnaam kunnen ze hier, op esthetisch vlak, nog aan verbeteren?

vind persoonlijk een 964 nog steeds mooier dan een 997.
Hmmm... een 964 redesign... :roll: 8)

11 maart 2006 23:43

horn schreef:vind persoonlijk een 964 nog steeds mooier dan een 997.
Hmmm... een 964 redesign... :roll: 8)

Horn for president. :ba: :mrgreen:

12 maart 2006 10:00

Over het (overigens heerlijke) geleuter onder dit topic heeft Van Kooten & de Bie in het verleden een lied geschreven:

Onze God is de beste, onze God is kampioen.

Vult u uw God even in? :roll:
Plaats een reactie