13 feb 2006 15:46
13 feb 2006 16:04
13 feb 2006 16:50
ER schreef: ik rijd momenteel NIET MEER op de Ring.
Om de mensen in mijn directe omgeving niet de stuipen op het lijf te jagen, heb ik dat idee ergens in de koelkast geparkeerd.
13 feb 2006 20:17
ER schreef:Nee Geert, ik rijd momenteel NIET MEER op de Ring.
14 feb 2006 3:30
ER schreef:Vanwege die "fully loaded" auto zit ik nog te denken aan een training bij Prodrive o.i.d. specifiek voor dit 4WD monster. Lijkt me wel prettig om ALLE rijeigenschappen de revue te laten passeren en te leren beheersen.
Misschien doen ze wel een mooi aanbod voor alle 4WD Turbo's van het forum?
14 feb 2006 7:19
Gerco schreef:de 993 TT is toch een auto om respect voor te hebben, en ik heb nu wel het idee dat ik de auto redelijk goed ken. In half jaar dat ik hem heb nu toch al 2 keer meegemaakt dat ie heel licht begon uit te breken, maar in beide gevallen direct opgemerkt en perfect op gereageerd !
14 feb 2006 8:03
14 feb 2006 14:58
14 feb 2006 21:15
14 feb 2006 21:45
24 feb 2007 8:35
24 feb 2007 11:58
mr.burns993 schreef:de crash veiligheid van een porsche.......
ik denk ook dat die begint bij de bestuurder van de betreffende porsche.
ikzelf weet dondersgoed dat mijn p meer prestatie vermogen heeft dan wat ik er uit weet te halen.
ik houd altijd rekening met wat ik kan, en probeer mijn eigen grens niet op te zoeken.
zo zal ik automatisch ver van de grens van mijn p blijven.
zoo verhoog ik dan ook meteen de crash veiligheid voor mijn p
24 feb 2007 12:28
24 feb 2007 13:11
Epicurus schreef:mr.burns993 schreef:de crash veiligheid van een porsche.......
ik denk ook dat die begint bij de bestuurder van de betreffende porsche.
Dus jij bent niet zo zeker van de crashveiligheid van de 911...?