11 maart 2006 0:45
patrick911 schreef:@Ingo:
...Volgens mij heeft Car Care en nu Vredensteins onder gelegd (a 206 euro) en de auto rijdt weer helemaal fantastisch...
patrick911 schreef:@Ingo,
Als jij toch bij Car Care gaat informeren, laat je ons dan even weten wat ie je adviseerd? In jouw geval moet het wel type "VR" zijn.
Ik ben wel benieuwd of ie dat ("H" type voor een 911T) met opzet gedaan heeft. Gezien zijn kennis zou me dat nl niet verbazen....
11 maart 2006 1:06
11 maart 2006 2:18
11 maart 2006 10:15
ECT schreef:Rustig, gedoseerd de bocht in en pas na de bocht geef ik wat meer gas.
Nooit tijdens de bocht abrupt gas loslaten of abrupt teveel gas geven.
Dan breekt de wagen uit, je voelt achter je kont je auto vanzelf glijden.
11 maart 2006 23:56
Maxfli schreef:Na de bocht gas geven kan ook, is wel wat lafjes, geeft de meeste kans op een hele auto.
12 maart 2006 0:14
ik ben eigenlijk meer van het type hard erin.ruud964 schreef:Maxfli schreef:Na de bocht gas geven kan ook, is wel wat lafjes, geeft de meeste kans op een hele auto.
Met een c4 kan je natuurlijk wel wat makkelijker en eerder op het gas. Wil je driften met een c4 moet je toch echt op het gas stampen hoor. Door eerst onderstuur wel wat veiliger weggedrag.
Als ik bij nat wegdek vol uit een bocht kom, glij ik toch eerst echt netjes over de voorwielen weg en een beetje over de achterwielen. Heeft gewoon te veel grip (zolang je inderdaad het gas maar niet loslaat).
Heb jij hem wel een keer in een (vierwiel) drift gekregen![]()
(lukte mij alleen op het autostrand in Oostvoorne, inmiddels afgesloten)
12 maart 2006 1:03
Jurgen schreef:ingo schreef:Hij staat nu bij CarCare.... Heb 'm eigenlijk niet gevraagd waarom ... Zal wel goed zijn...
Tja Ingo...wat zal ik eens zeggen...![]()
Even los van 't bedrijf hoor...maar met zo'n instelling ga je wel over de knie
12 maart 2006 2:43
12 maart 2006 2:51
2000 gtv, die zich per ongeluk vergistte in 't forum schreef:ik ben eigenlijk meer van het type hard erin.![]()
12 maart 2006 11:01
ruud964 schreef:Heb jij hem wel een keer in een (vierwiel) drift gekregen![]()
(lukte mij alleen op het autostrand in Oostvoorne, inmiddels afgesloten)
12 maart 2006 11:37
Nee ik zat goed hoor.(deze ook niet weer dubbel uitleggen heJurgen schreef:2000 gtv, die zich per ongeluk vergistte in 't forum schreef:ik ben eigenlijk meer van het type hard erin.![]()
Het Porn.. of het Pors..forum lijkt ook zó op elkaar he Erwin......deze keer zat je op het Porsche-forum...
![]()
12 maart 2006 11:45
thomas993 schreef:Vind dit een beetje kort door de bocht en een soort beoordeling zonder dat je echt CC kent, pay peanuts - get monkey's ...... mijn mening als je het te duur vind kun je beter gaan fietsen...
12 maart 2006 11:52
2000 gtv schreef:Nee ik zat goed hoor.
12 maart 2006 11:56
Jurgen schreef:2000 gtv, die zich per ongeluk vergistte in 't forum schreef:ik ben eigenlijk meer van het type hard erin.![]()
Het Porn.. of het Pors..forum lijkt ook zó op elkaar he Erwin......deze keer zat je op het Porsche-forum...
![]()
12 maart 2006 12:00
Renntech schreef:Had een reactie van John geweest kunnen zijn
12 maart 2006 12:10
12 maart 2006 16:29
22 mei 2006 13:18
22 mei 2006 14:01
22 mei 2006 15:37
MichM3 schreef: Wel, ik was enorm geschrokken (positief dan) van deze oude Porsche: wat een fenomenale grip!!! Aan de ettelijke verkeerlichten op de expresweg heb ik veelvuldig geprobeerd de wielen te laten spinnen, maar nee hoor...telkens werden we getrakteerd op een katapultstart ipv een verwachte lambada-dans. Pas al je er echt om doet - geforceerd dus - kunnen de achterwielen grip verliezen bij het starten..mooi hoor!
Ook het remmen vond ik zeer stabiel in het nat...ondanks het ontbreken van ABS. Een paar keer heb ik moedwillig "hard" geremd om af te tasten wanneer hij zou blokkeren, maar ook deze grens ligt verder dan initieel gedacht.
understeer is when you exit the turn nose first and you hit the tree, oversteer is when you exit the turn , backend first, and you hit the tree.. oversteer is better, you don't see the tree coming"
22 mei 2006 17:56
22 mei 2006 18:01
MichM3 schreef:Zou graag es ervaren hoe het voelt om snel een bocht te nemen die "dicht" gaat naar het einde toe....best een beetje gas lossen in de bocht zeker ipv effe rem aan te tikken???!...
22 mei 2006 18:02
22 mei 2006 18:18
R.M.Boosten schreef:Waarschijnlijk zou ik, als ik een (oude) 911 had, een dagje Rennschtrecke abfahren en zo de capaciteiten ontdekken. Anders heb ik misschien het gevoel constant met een moordmachine te rijden, maar dat zal reuze meevallen denk ik
22 mei 2006 18:26