Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Gesloten onderwerp

Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic

29 maart 2013 19:09

Ik zag die eerste twee foto's en ik dacht: "die Rob, die gaat gesponsord door Porsche de ruimte in met Michiel Mol..." :lol:

29 maart 2013 19:21

Delnoy schreef:Afbeelding

... da's wel een bling-hoes 8) :thumleft:

Niet om je te ontmoedigen, maar wel even die zilveren laag in de gaten houden ... heb zo'n (soort?) hoes gehad waarvan de zilveren laag ging bladderen . een soort minuscule verfsnippers die dan weer op de auto plakte - en er niet al te makkelijk vanaf gingen :|

29 maart 2013 19:23

Olaf schreef:... da's wel een bling-hoes 8) :thumleft:

Valt best mee, ik zie geen gouden schroefjes.....

:mrgreen:

29 maart 2013 19:26

TOTMBO is blijkbaar een keiharde onderhandelaar: jij een hoes, dan ik een kind :mrgreen:
Of mag je er voor de veiligheid nu voorlopig niet meer in rijden :mrgreen: ?
Gefeliciteerd in ieder geval :cheers:

Zoiets ja :wink: Bedankt voor de felicitatie :thumleft:

Harald :mrgreen:

Olaf, volgende keer graag melden vóórdat ik 'm koop. :roll:

Hoes zal sowieso niet buiten gebruikt gaan worden maar in de garage. Met de Audi erbij staat de Porsche wat vaker stil en aangezien de kat nogal eens de garage in glipt en het nodig vindt om op de auto te gaan liggen (wat kleine krasjes veroorzaakt) gooi ik er liever een hoes overheen.

29 maart 2013 19:29

Tja, rob, ik wist toch niet dat je deze hoes ging kopen :wink:

.. en die van mij was al op leeftijd ... ook voor binnengebruik overigens ... tegen van die @#$%!^*! katten die denken dat het dak van je 911 een speeltuin is - en de kofferbak een glijbaan ...

marino schreef:
Olaf schreef:... da's wel een bling-hoes 8) :thumleft:

Valt best mee, ik zie geen gouden schroefjes.....

En gelukkig ook geen zilveren spikkels meer op je lak 8)

29 maart 2013 19:43

Helpt ook goed tegen katten:

57428

29 maart 2013 20:33

Mag ik m eens lenen? Die %#*@katten hier in de buurt gebruiken onze voor- en achtertuin als openbaar toilet :twisted:

29 maart 2013 20:41

Een nieuwe sleutelkop met afstandbediening inclusief inleren voor circa 200 eurootjes :cry: Heb de oude kop eens goed van binnen bekeken, maar meer dan een paar euro aan materiaalkosten zit er niet in.

29 maart 2013 20:47

Delnoy schreef:. Met de Audi erbij staat de Porsche wat vaker stil

ik dacht dat die Porsche wel meer zou rijden nu die Audi zo vaak bij de schadehersteller staat... :^:

29 maart 2013 20:51

1x en vandaag weer opgehaald met een nieuwe deur erin :ass:

29 maart 2013 21:07

Delnoy schreef:vandaag weer opgehaald met een nieuwe deur erin :ass:

Nou las ik toch echt ... met een nieuwe deuk erin ... :cheesy:

29 maart 2013 21:53

JeroenSC schreef:Een nieuwe sleutelkop met afstandbediening inclusief inleren voor circa 200 eurootjes :cry: Heb de oude kop eens goed van binnen bekeken, maar meer dan een paar euro aan materiaalkosten zit er niet in.

In mijn kop zit ook maar voor een paar dubbeltjes aan materiaal, maar de kennis die erin zit: onbetaalbaar :mrgreen:

29 maart 2013 23:02

Na het starten van de C2 vanmorgen... (klonk precies als een Jura koffiebonenmaler in volle actie!) wordt het als eerste een nieuwe kachelblower motor! (linksboven in de motorruimte) Helemaal gaar, wat een herrie zeg... Die heeft de "Manuel Pelzer Sneeuw Challenge" van vorige week niet overleefd...

29 maart 2013 23:07

Je zou ook de RS optie kunnen overwegen :idea:

30 maart 2013 1:22

Nou las ik toch echt ... met een nieuwe deuk erin ... :cheesy:

Blijf je bezig pitbull :mrgreen:

30 maart 2013 14:59

een nieuwe set ruitenwissers
1 spoorstang achter
1 ltr olie Mobil
1 cruise control schakelaar

30 maart 2013 15:47

Nieuwe accu (preventief), oude zat er al weer ruim 5 jaar in.

31 maart 2013 11:11

Derde remlicht (spoiler 993) ziet er strak en subtiel uit.
En een bypass.
Lang gezocht en getwijfeld hoe dit aan te pakken. Nieuwe dempers, bypass met of zonder klep???? etc.
Toch gekozen voor een bypass zonder klem, na ook diverse verhalen te hebben gelezen hier op het forum.
Deze is super gelukt. Uitgevoerd door Micheal in Peize.
Na drie variatie uit getest te hebben om de juiste sound te verkrijgen (juiste verhouding) Bleek de derde variant super te zijn. Het geluids niveau is niet echt harder geworden alleen een zwaardere brom. Ook in de auto tijdens het rijden niet een hoger geluidsniveau. Waar ik bang voor was dat het geluidsniveau van de uitlaat de motor zou overtreffen dit zou ik ongelooflijk spijtig vinden want het motor geluid achter je als je hem de sporen geeft is voor mij juist de kik van de 993.
Echter hier is niets aan veranderd in de auto staat de motor sound nog steeds boven alles voorop en merk ik geen vershil als voor de bypass.
Echter de kwalitiet van de sound is veel mooier geworden.
Ik ben erg tevreden en loop met een :D van oor tot oor.

31 maart 2013 11:55

Aline42 schreef:Derde remlicht (spoiler 993) ziet er strak en subtiel uit.
En een bypass.
Lang gezocht en getwijfeld hoe dit aan te pakken. Nieuwe dempers, bypass met of zonder klep???? etc.
Toch gekozen voor een bypass zonder klem, na ook diverse verhalen te hebben gelezen hier op het forum.
Deze is super gelukt. Uitgevoerd door Micheal in Peize.
Na drie variatie uit getest te hebben om de juiste sound te verkrijgen (juiste verhouding) Bleek de derde variant super te zijn. Het geluids niveau is niet echt harder geworden alleen een zwaardere brom. Ook in de auto tijdens het rijden niet een hoger geluidsniveau. Waar ik bang voor was dat het geluidsniveau van de uitlaat de motor zou overtreffen dit zou ik ongelooflijk spijtig vinden want het motor geluid achter je als je hem de sporen geeft is voor mij juist de kik van de 993.
Echter hier is niets aan veranderd in de auto staat de motor sound nog steeds boven alles voorop en merk ik geen vershil als voor de bypass.
Echter de kwalitiet van de sound is veel mooier geworden.
Ik ben erg tevreden en loop met een :D van oor tot oor.

Top! Fijne mod die bypass! Die van mij is toevallig aankomende dinsdag aan de beurt :) ga precies hetzelfde doen! Weet je toevallig hoe dik de buis is die je hebt gebruikt voor de bypass? (FOTO? )

31 maart 2013 12:13

Glas911,
Ik heb je een PB-tje gestuurd.

31 maart 2013 17:45

Hoi wiets, zet ff een foto van het 3e achterlicht en een filmpje van the sound op forum ben benieuwd !!!

01 apr 2013 13:55

Afbeelding

Hey hallo Rene,
Hierbij een foto van het derde remlicht.

Inmiddels is ook mijn airbag lichtje uit. Het was in dit geval niet de massa echter het airbag kastje icm met het lampje van de gordel die defect was. Alles dus weer in orde

01 apr 2013 14:02

Aline42 schreef:Afbeelding

Hey hallo Rene,
Hierbij een foto van het derde remlicht.

Inmiddels is ook mijn airbag lichtje uit. Het was in dit geval niet de massa echter het airbag kastje icm met het lampje van de gordel die defect was. Alles dus weer in orde

Nice :thumleft: ...ik heb er ook één moet alleen ergens een lichtstrip op de kop zien te tikken. heb nu een zwarte strip in geplakt maar met lichtstrip staat veel mooier :mrgreen:

01 apr 2013 15:15

Dank je.
Ik ben er ook erg content mee.

Als ik jou was zou ik het idd ook afmaken met het remlicht, staat echt super.
De extra demensie van de achterkant naast de inklappende spoiler als er geremd wordt :D

01 apr 2013 17:51

Zo ziet er strak uit ! Top.
Gesloten onderwerp