Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 16:14



Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Veranderingen bij (Ruiter en) Luitink 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht Veranderingen bij (Ruiter en) Luitink
In het verleden bekend als Ferrara loosdrecht, later als Ruiter en Luitink.
Tegenwoordig als Luitink Sportscars.
Ik zat daarnet zomaar wat auto's te bekijken en kwam op de site van Luitink terecht, waar ik tot mijn verbazing las over het vertrek van Guus Ruiter. Blijkbaar niet de enige wijziging, want zoals de site vermeld, komt er ook een nieuwbouw locatie langs de A2 bij Breukelen. Ik weet dat er verschillende verhalen gaan over Ruiter en Luitink (m.n. Ferrara), positief en negatief, maar persoonlijk heb ik redelijk goede ervaringen met Jan Luitink, waar mijn auto vandaan komt. (de P. bevalt ten slotte best goed :wink: )
Ik ben benieuwd hoe het dit "nieuwe" bedrijf in de toekomst vergaat..

Meer info: www.luitink.nl
_________________________________________
Sander
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself." (Dr. Ferdinand Porsche)


27 dec 2005 23:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Veranderingen bij (Ruiter en) Luitink
carrera32 schreef:
Ik ben benieuwd hoe het dit "nieuwe" bedrijf in de toekomst vergaat..


Een korte blik op de site en ik vrees...


28 dec 2005 0:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
@ Devils son: Wat bedoel je?

Ben ook benieuwd. Luitink is degene die me het virus heeft bezorgd: op een zondag daar 's langsgereden, hij 'pushte' me in een 3.2 cabrio, proefritje, en vanaf dat moment helemaal verkocht. Twee weken later had ik mijn eerste P. Overigens niet daar gekocht. Je wordt daar altijd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Ik ga daar zeker weer 's langs als de nieuwbouw klaar is.

En ik zie eindelijk ook prijzen op de site. Verbetering!


28 dec 2005 0:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht 
Ik ken de ervaring en zie het gevolg... :wink:
_________________________________________
Sander
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself." (Dr. Ferdinand Porsche)


28 dec 2005 0:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Erg schreeuwerige website(s)...komt niet erg lekker over...ben er diverse malen geweest in het verleden, maar ik zag er denk ik niet kredietwaardig genoeg uit. Toen maar elders een Porsche gekocht.... :x


28 dec 2005 3:00
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Ivo964C2 schreef:
...ben er diverse malen geweest in het verleden, maar ik zag er denk ik niet kredietwaardig genoeg uit...


Ik heb er nooit een auto gekocht , kan dus alleen iets zeggen over de behandeling, en moet zeggen, dat ik de ervaring van Ivo absoluut níet heb. Kwam er zo'n 2 jr geleden eens binnenvallen, gewoon in m'n boerenl*llenkleding , kijkend naar een 993TT, en werd erg goed behandeld, totaal niet pushend ofzo; heb zelfs nog gereden in de turbo. Ik kan weinig zinnigs zeggen over het bedrijf , maar de behandeling van Jan Luiting vond ik prettig.
Mag ook gezegd worden.


28 dec 2005 8:29
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
idem Jurgen,

Ben der ook wel is geweest, en zeer correct ontvangen, zeer Porsche waardig, echter niets gekocht.


Wel toen bij van Krey, ondanks de ontvangst in een boerenschuur en een contract aan de keukentafel te hebben ondertekend.


Verder geen ervaring met Luitink.


28 dec 2005 8:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Jurgen schreef:
Ivo964C2 schreef:
...ben er diverse malen geweest in het verleden, maar ik zag er denk ik niet kredietwaardig genoeg uit...


Ik heb er nooit een auto gekocht , kan dus alleen iets zeggen over de behandeling, en moet zeggen, dat ik de ervaring van Ivo absoluut níet heb. Kwam er zo'n 2 jr geleden eens binnenvallen, gewoon in m'n boerenl*llenkleding , kijkend naar een 993TT, en werd erg goed behandeld, totaal niet pushend ofzo; heb zelfs nog gereden in de turbo. Ik kan weinig zinnigs zeggen over het bedrijf , maar de behandeling van Jan Luiting vond ik prettig.
Mag ook gezegd worden.


Ze zijn daar idd niet l*llig met proefritten, zoals sommige anderen dat wel zijn!


28 dec 2005 10:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Bericht 
John4S schreef:
idem Jurgen,

Ben der ook wel is geweest, en zeer correct ontvangen, zeer Porsche waardig, echter niets gekocht.


Wel toen bij van Krey, ondanks de ontvangst in een boerenschuur en een contract aan de keukentafel te hebben ondertekend.


Verder geen ervaring met Luitink.


En toch goede P gehad, ondanks de boerenschuur en de keukentafel..... :?: :?: :?:
_________________________________________
Porsche's zijn om op te vreten....


28 dec 2005 10:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
ik ben daar ook een keer geweest , was eigenlijk omdat we in de buurt waren en ik mijn vriendin het model wou laten zien.
Voor haar waren ze toen allemaal het zelfde!

Dus sta daar met har te kijken , zegt die meneer wacht ik doe er even platen op kan je een stukje rijden.

super toch


robert
_________________________________________
remmen is angst


28 dec 2005 10:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Ook ik heb mijn P. daar gekocht. Ben daar altijd correct behandeld. Ook na de koop is er nog e.e.a. onder garantie geregeld. Guus heeft mij uiteindelijk doen besluiten daar te kopen. Ik ben benieuwd of hij nog in de Porsche-business actief is.


28 dec 2005 11:18
Profiel WWW
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Targa911S1967 schreef:
En toch goede P gehad, ondanks de boerenschuur en de keukentafel..... :?: :?: :?:



Tis de auto die je uiteindelijk koopt.



Ben wel van mening dat een zaak ala van Krey toen, nu niet meer kan.

Dat was toen bij Ruiter en Luitink wel beter voor elkaar.


28 dec 2005 11:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
John4S schreef:

Ben wel van mening dat een zaak ala van Krey toen, nu niet meer kan.


Dat vind Carlo kennelijk ook, want hij is inmiddels verhuisd naar een ander pand.


28 dec 2005 11:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Ach, de website is inderdaad wat schreeuwerig... Maar wel netjes en profi opgezet... En inderdaad eindelijk ook prijzen op de site. En een duidelijk overzicht van de voorraad... Van mij veel succes voor Luitink, ik ken ze verder niet!


28 dec 2005 12:26
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Targa911S1967 schreef:
John4S schreef:
Wel toen bij van Krey, ondanks de ontvangst in een boerenschuur en een contract aan de keukentafel te hebben ondertekend.


En toch goede P gehad, ondanks de boerenschuur en de keukentafel..... :?: :?: :?:


Exact dezelfde ervaring bij van Krey, bij de aanschaf van mijn eerste 911; de 3.2! :lol: :wink:


28 dec 2005 15:14
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Targa911S1967 schreef:
John4S schreef:
Wel toen bij van Krey, ondanks de ontvangst in een boerenschuur en een contract aan de keukentafel te hebben ondertekend.


En toch goede P gehad, ondanks de boerenschuur en de keukentafel..... :?: :?: :?:


Exact dezelfde ervaring bij van Krey, bij de aanschaf van mijn eerste 911; de 3.2! :lol: :wink:


Klinkt goed, hierdoor wel lagere overhead-kosten en dus ook lagere prijzen voor goede Porsche's mogelijk....... :wink: :wink: :wink:
_________________________________________
Porsche's zijn om op te vreten....


28 dec 2005 18:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Targa911S1967 schreef:
Klinkt goed, hierdoor wel lagere overhead-kosten en dus ook lagere prijzen voor goede Porsche's mogelijk....... :wink: :wink: :wink:

Ik denk eerder:
lagere overheadkosten en dezelfde prijs rekenen als bij de collega/concurrent en dus ook hogere winst(en) mogelijk......... :lol: :lol: :lol: :wink:


28 dec 2005 20:17
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Ik denk eerder:
lagere overheadkosten en dezelfde prijs rekenen als bij de collega/concurrent en dus ook hogere winst(en) mogelijk......... :lol: :lol: :lol: :wink:


Vergelijk de prijzen maar eens: Carlo is door de bank genomen voordeliger...


28 dec 2005 22:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
Nooit iets gekocht bij Ruiter & Luitink, maar altijd correct ontvangen en te woord gestaan. Een kopje koffie kon er altijd af. Kortom een goede indruk, maar geen ervaring met kopen.


28 dec 2005 22:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Mijn 911 komt er vandaan. Prima, geen klachten altijd leuk geholpen en als je weer eens langs waait kennen ze zelfs je naam nog. Kijk : dat is zoals het hoort. Ga zeker langs op de nieuwe locatie.
_________________________________________
Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!!
https://manfredmilatoertocht.nl


28 dec 2005 23:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Geen aankoopervaring.
Wel altijd netjes ontvangen, met name door Dhr. J. Luitink.
Altijd koffie en tijd voor een gezellig praatje.

Via deze weg wens ik Jan dan ook veel succes.

Erik koster
.
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


28 dec 2005 23:39
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht 
MS964 schreef:

Ze zijn daar idd niet l*llig met proefritten


Dit ging bij mij destijds ook heel makkelijk. Ik ben daar zonder aankondiging een keer op een middag heen gereden. Na wat rondjes om een paar auto's en een bakkie koffie, kreeg ik de auto inderdaad zo mee voor een proefrit. Ben toen met de auto heen en terug naar mijn huis gereden (toch zo'n 140 km) en vervolgens langs Robert Visser voor een AKK. Daarna terug naar Luitink en alles met nog een bakkie nog eens doorgenomen en de deal gesloten. Later zijn nog wat kleine dingetjes in de garantieperiode verholpen door Robert Visser, en kon de rekening zonder problemen naar R&L. Kortom; Prima service, en ik wens Luitink veel succes in zijn nieuwbouw!
_________________________________________
Sander
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself." (Dr. Ferdinand Porsche)


29 dec 2005 10:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
carrera32 schreef:
MS964 schreef:

Ze zijn daar idd niet l*llig met proefritten


Dit ging bij mij destijds ook heel makkelijk. Ik ben daar zonder aankondiging een keer op een middag heen gereden. Na wat rondjes om een paar auto's en een bakkie koffie, kreeg ik de auto inderdaad zo mee voor een proefrit. Ben toen met de auto heen en terug naar mijn huis gereden (toch zo'n 140 km) en vervolgens langs Robert Visser voor een AKK. Daarna terug naar Luitink en alles met nog een bakkie nog eens doorgenomen en de deal gesloten. Later zijn nog wat kleine dingetjes in de garantieperiode verholpen door Robert Visser, en kon de rekening zonder problemen naar R&L. Kortom; Prima service, en ik wens Luitink veel succes in zijn nieuwbouw!


Da's in ieder geval een uitgebreide proefrit! :wink:


29 dec 2005 11:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Vandaag bericht gekregen dat Luitink naar Breukelen verhuisd is met de zaak.
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


01 mei 2006 16:35
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2 Coupe 91 zwart BMW 528i 97 Soewart EX 964 C4 Cabrio 91 Nachtblauw
Utrecht
Bericht 
Ook mijn 911 komt van R&L en ook ik zou er zo weer kopen, alle vertrouwen in Jan Luitink.

pieter
_________________________________________
......


01 mei 2006 16:44
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 162 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bjft, csteenbe, JeroenSC


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.