Pagina 1 van 3
904 replica
Geplaatst: 29 apr 2008 22:20
door André
Wat vinden de puristen hier van een 904 replica?? Dollar staat wel heeel laag,en vind'um werkelijk schitterend.
http://chuckbeck904.comhttp://www.thunderranch.com/904.htmlPast een gewone 3.2 in,is door het lage gewicht net zo snel als een gt3

kan ook worden geleverd met airco..............
Kan deze auto met blauwe platen(oldtimer) in nederland op de weg ??
Geplaatst: 29 apr 2008 22:49
door Frederik
Soms zeggen beelden meer dan woorden, dus om het allemaal een beetje te illustreren:
http://www.youtube.com/watch?v=tBBKDpFG2bQ
Vind hem erg goed klinken. Uiterlijk is ook niet verkeerd hoor, als je het mij vraagt. Achterkant is een beetje saai en een speciale striping zou nog mooier zijn. Het is in ieder geval geen misplaatst projectje

Geplaatst: 29 apr 2008 23:22
door Jeroen C3.0
Geplaatst: 29 apr 2008 23:32
door Jeroen C3.0
Denk alleen niet op blauwe platen, dan zou je hem op een oud chassis moeten zetten, die je dan eerst naar USA zou moeten sturen?

Geplaatst: 30 apr 2008 0:00
door aleh
VET!
Geplaatst: 30 apr 2008 6:46
door michael
Mooi, maar die ga je hier niet voor minder dan 75000 euro op de weg krijgen.
Geplaatst: 30 apr 2008 12:33
door drknauf
voor dat geld

dan maar een netzo snelle gt3

Geplaatst: 30 apr 2008 12:39
door Maarten
@Michael: ook als via de Engelse zelfbouwroute gaat?
Kaal kost zo'n ding iets van USD 75k toch?
Geplaatst: 30 apr 2008 12:40
door Jeroen C3.0
Waar baseer je dei EUR 75.000 op Michael?
Dat is nl. wel USD 120.000,-
Ik weet niet wat die kit moet kosten, maar ik denk dat je in de USA voor USD 7.500 toch echt wel een goed gebruikt 3.2 blok met 915 bak moet kunnen vinden. Laat die hele kit nou eens USD 30.000 kosten, dat zit je nog niet aan de helft en heb je de meeste essentials al te pakken.
Andre, jij enig idee wat zo'n auto EXW zou moeten kosten?
Geplaatst: 30 apr 2008 13:05
door Maarten
Van Pelican:
- it will be sold complete, sans engine and transmission
- curb weight under 1750 lb.
- fiberglass body ~ no rust!
- reinforced chassis
- 'modernized' suspension and brakes
- 8" front / 10" rear tires
- optional A/C
- target price ~ $50,000
draadje
Geplaatst: 30 apr 2008 13:06
door BJ964
Leuke auto met een heel erg mooi geluid. Heerrrlijk

Geplaatst: 30 apr 2008 13:20
door André
Idd Maarten,$50,000 is nu 30K in euri,blok+bak 10K,moet je voor 45.000 euro de koopman zijn.
is wel een nieuw chassis,dus toelating/goedkeuring van RDW????
Geplaatst: 30 apr 2008 13:28
door Maarten
Ik denk toch de Engelse route. Daar laten keuren als zelfbouw. Iets van 3 maanden op Engels kenteken en dan naar NL. Heeft 58GT ook niet zoiets gedaan? Direct via NL is een drama denk ik!
Geplaatst: 30 apr 2008 15:03
door michael
Okay heren, luister maar weer niet! Vanuit de States, transportkosten, verzekering, volle mep invoerrechten, volle mep BTW, nieuwe auto dus BPM aftikken, gegarandeerd gezeik bij de keuring.
Probeer het dan eens hier,
http://www.technic-motorsport.com/M&W%2 ... rices.html
Kom je uiteindelijk ook weer boven de 70K uit als je het goed wilt doen. Misschien nog effetjes wachten tot de pond wat verder wegzakt

.
Geplaatst: 01 mei 2008 9:28
door WdePundert
Mooi geluidje en dito auto.
Geplaatst: 02 mei 2008 0:32
door Justin
Even belastingtechnisch(misschien wel heel dom en wellicht helemaal niet van toepassing), maar hoe kan er BPM worden gevraagd over een auto die in Nederland geen nieuwwaarde heeft gehad. Hoe wordt de hoogte bepaald?
Enige wat ik mij hiervoor zou kunnen bedenken is dat de auto getaxeerd wordt en hierover BPM wordt betaald?
Lijkt me geen makkelijke weg, maar het lijkt me wel dat als die 904 er echt komt, dat het ongetwijfeld de moeite wel waard zal zijn. Wat is dat een beauty zeg

Damn...
Geplaatst: 02 mei 2008 1:44
door michael
BPM over die 41000 pond.
Geplaatst: 06 mei 2008 21:31
door kristof
Geplaatst: 06 mei 2008 21:55
door zuugnap
original list price
$7,425.
sale price
$253,000 (January 2003)
Christie's price
$565,000. (August 2006)
http://www.puffofsmokeracing.com/Cars/p ... ry/904.htm
das nog es investment 43 jaar mja inflatie schijf van cunningham erbij!
dan word t mischien wat minder
hier nog paar meer te koop
http://www.the904store.com/forsale.htm
Geplaatst: 07 mei 2008 23:12
door 58GT
Overal is wel een "mannetje" voor, gewoon kopen die bak, voor 3000 tot 10000 euro weet mijn "mannetje" uiteindelijk aan een kenteken te komen. via via

,met of zonder donor auto maakt het prijsverschil
http://chuckbeck904.com deze dus..
Geplaatst: 07 aug 2008 12:42
door MetalGreen911SC
Joop Stolze heeft er een te koop staan.

Geplaatst: 07 aug 2008 12:46
door michael
58GT schreef:Overal is wel een "mannetje" voor, gewoon kopen die bak, voor 3000 tot 10000 euro weet mijn "mannetje" uiteindelijk aan een kenteken te komen. via via

,met of zonder donor auto maakt het prijsverschil
http://chuckbeck904.com deze dus..
Geldt dat voor elke moeilijk invoerbare auto?
Geplaatst: 08 aug 2008 9:24
door Erick
Wat zou dat ding bij Stolze kosten

Geplaatst: 08 aug 2008 9:30
door zuugnap
ff belle?? er zit een 911 carrera motor in van 1976 en hij kost genoegggg centjes

voor dikke 76 mag je em op zeker meenemen
Geplaatst: 08 aug 2008 9:47
door Erick
Hij is wel onwijs stoer