achterruit 911 997 carrera S
Geplaatst: 16 mei 2008 19:51
Hallo allemaal.
Wie kan mij vertellen of het verstandig is om de achterruit van een 911 Carrera S te beplakken met zwarte zonwerende folie.
Heeft iemand tips of een goed adres van spul dat je er weer makkelijk af kan trekken ?
Hoor het graag
Carel
Wie kan mij vertellen of het verstandig is om de achterruit van een 911 Carrera S te beplakken met zwarte zonwerende folie.
Heeft iemand tips of een goed adres van spul dat je er weer makkelijk af kan trekken ?
Hoor het graag
Carel