Pagina 1 van 1

achterruit 911 997 carrera S

Geplaatst: 16 mei 2008 19:51
door carel de jong
Hallo allemaal.

Wie kan mij vertellen of het verstandig is om de achterruit van een 911 Carrera S te beplakken met zwarte zonwerende folie.

Heeft iemand tips of een goed adres van spul dat je er weer makkelijk af kan trekken ?

Hoor het graag
Carel

Geplaatst: 16 mei 2008 22:26
door mr.burns993
laten spuiten

of luxe rolgordijn :arrow: had ik in mijn p.

Geplaatst: 17 mei 2008 8:00
door Newt
hai Carel, Ik heb mijn cayman laten beplakken in erg donker. Zeer net gedaan. Bedrijf zit zelfs erg dicht bij jouw in de buurt; alblasserdam.
Als je het wilt zien, geef maar een seintje.

Geplaatst: 17 mei 2008 9:28
door carel de jong
nou dat wil ik dan graag van je hebben.
Benieuwd hoe het er uit ziet
Heb je ook een plaatje van dat afgeplakte kanon van jouw ?

Kan dat spul er ook weer makkelijk afgehaald worden ?

Carel