Pagina 1 van 2
Nieuwe GT3 RSR voor seizoen 2009
Geplaatst: 23 jan 2009 12:18
door boxi
Lees hier het hele stuk:
http://www.pff-online.de/magazin/Mehr-H ... 446.0.htmloa. 4.0 liter nu en check die Entlüftungsöffnungen auf der Fronthaube! Jaah! ik word er vrolijk van!

Gr. Boxi
Geplaatst: 23 jan 2009 12:28
door Harley
Leuk wagentje. 450 paardjes.

Geplaatst: 23 jan 2009 12:29
door Patrick
Beestachtige auto.
Buiten iedere proportie.
Waanzinnig.

Geplaatst: 23 jan 2009 14:26
door maurice
Heel bruut weer deze RSR
gast schreef:impressive

Ook de prijs: 380.000,- euris

Om over het onderhoud nog maar te zwijgen. Iedere 24 uur knallen een (zeer) grote beurt

Geplaatst: 23 jan 2009 16:55
door Stijn van Kooten
450 pk valt nog best mee!
desondanks een prachtbak

Geplaatst: 23 jan 2009 20:29
door R.M.Boosten
Jammer dat ze geen straatversie maken met zo'n gigantisch derrière

Geplaatst: 23 jan 2009 21:38
door drknauf
Geplaatst: 24 jan 2009 0:02
door rufie
Waarom ? Omdat ie wit is ?

Geplaatst: 24 jan 2009 1:03
door Lydia
Nu nog een rijke vader opsnorren die 'm kado geeft ...

Geplaatst: 24 jan 2009 13:56
door leander
Hee kun je nu zo'n GT3 RSR ook gewoon kopen en voor op straat gebruiken, of worden ze alleen gekocht en gebruikt voor professionele races?
grt. Leander
Geplaatst: 24 jan 2009 13:59
door Maarten
Volgens mij kun je hem gewoon kopen als je maar betaalt. Straatgebruik zal wel beteken dat je hem aan moet passen. En heel comfi zal het niet zijn. Om over drempels maar niet te spreken...
Geplaatst: 25 jan 2009 12:51
door hans 3
Je kan hem niet zo maar kopen. Er worden er slechts 20 van gemaakt waarvan een deel voor de Amerikaanse markt. Je moet echt wel goede connecties hebben bij Porsche wil je er één bemachtigen.
Hebben er vorig jaar FIA GT mee gereden (
http://www.prospeed.be/)
Er staat in de garage nog wel een model 2008 te koop. Dus voor de geïnteresseerden...

Geplaatst: 25 jan 2009 17:36
door Newt
hans 3 schreef:Je kan hem niet zo maar kopen. Er worden er slechts 20 van gemaakt waarvan een deel voor de Amerikaanse markt. Je moet echt wel goede connecties hebben bij Porsche wil je er één bemachtigen.
Hebben er vorig jaar FIA GT mee gereden (
http://www.prospeed.be/)
Er staat in de garage nog wel een model 2008 te koop. Dus voor de geïnteresseerden...

Ben wel benieuwd wat de prijs hiervan is (globaal); krijg je dan een motor met volledige revsie erbij?
Geplaatst: 26 jan 2009 0:31
door maurice
Op de openbare weg kun je vergeten. Er zit namenlijk een heel ander soort opgebouwde motor in. Volledig atmosferisch en geen uitlaatdempers. Produceert dus zo'n slordige 130 - 140 dB.
Zelfs als je er dempers onder zou zetten blijft het nog zo'n 110 dB produceren.
Daarnaast is de motor zo geconstrueerd dat ze bij iedere 24 tot 32 uur rijden een hele fikse beurt nodig heeft.
Is dus echt gemaakt voor het professionele circuit werk.
Geplaatst: 26 jan 2009 0:38
door Marco
Newt schreef:Ben wel benieuwd wat de prijs hiervan is (globaal); krijg je dan een motor met volledige revsie erbij?
(
http://www.prospeed.be/)
Price 315.000,00 Euro + VAT with rebuild engine and gearbox
Geplaatst: 26 jan 2009 0:47
door drknauf
Geplaatst: 26 jan 2009 0:55
door LongJohn
Wel schofterig breed zeg, die achterkant

Geplaatst: 26 jan 2009 0:58
door Maarten
Volgens mij heeft Horn een trend gezet met die matzwarte plakplaatjes...
Geplaatst: 26 jan 2009 18:47
door leander
Geplaatst: 26 jan 2009 23:50
door Wouter
Gatverdamme wat een lekkere ass!!
Wij (mijn werkgever) heeft een paar jaar Rene Snel gesponsort; aantal keer bij zo'n soort machine (996) rondgehangen.......brrrrrrr
Geplaatst: 27 jan 2009 0:03
door R.M.Boosten
Ik begrijp niet waarom ze de GT3-RS (ofzo) niet deze bodykit meegeven (iets gedistingeerder mag wel).
Dat wordt echt een klapper! (misschien ligt hier een mogelijkheid tot doorbraak zoals Alois Ruf had

)
Geplaatst: 27 jan 2009 0:08
door maurice
Denk dat het alles met CW te maken heeft en het simpele feit dat de RSR ruimte achterin nodig heeft en dik rubber om al die PK's op de weg te krijgen.
Overigens is volgens mij de hele uitbouw kunststof fiber als ik het goed heb.
Geplaatst: 27 jan 2009 1:17
door R.M.Boosten
maurice schreef:Denk dat het alles met CW te maken heeft en het simpele feit dat de RSR ruimte achterin nodig heeft en dik rubber om al die PK's op de weg te krijgen.
Overigens is volgens mij de hele uitbouw kunststof fiber als ik het goed heb.
Maar het oog kan velen méér bekoren dan een CW waarde

(bovendien zouden ze bij zo'n model ook een dikkere motor erin kunnen lepelen)
Geplaatst: 27 jan 2009 9:39
door Harley
Bedrijven genoeg die je standaard 996 wel ff ombouwen

Geplaatst: 27 jan 2009 9:59
door R.M.Boosten
VET!