Pagina 1 van 3

Meteor grey 3.2

Geplaatst: 05 jan 2012 12:41
door bdherder
Ben benieuwd of de p in de link en met name de kleur een passende is voor dit model. Ik vind de kleur mooi maar is deze origineel voor dit model?

http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/516240810/1

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 05 jan 2012 12:51
door molen934
Ja, deze kleur heb ik gehad :wink:
Zie maar mijn album :thumleft:

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 05 jan 2012 12:52
door porsche964
Zou kunnen dat dit originele kleur is. Ziet er mooi uit die kleur. En vrijwel alle elfjes van 25 jaar is aan gespoten, zolang dat goed is gedaan is er niks aan de hand. Overigens is de auto nog net geen jaar op kenteken en nu alweer in verkoop. Gaan kijken, keuren en wellicht kopen!

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 05 jan 2012 14:55
door 3AE '99

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 05 jan 2012 15:15
door bully
Dubieuze porschehandelaar, lekker laten staan.

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 05 jan 2012 15:19
door bully
Gevonden....klikhierop en lees. Ouwe duikboot :mrgreen: De lv-ht-85 Afbeelding

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 05 jan 2012 15:27
door porschenot
bully schreef:Dubieuze porschehandelaar, lekker laten staan.


laat dat maar over aan Sherlock Bully :salut:

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 05 jan 2012 17:21
door mbembe
dubieus? hoezo motor is nu toch weer kurkDROOG? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 05 jan 2012 18:38
door bdherder
Blijft een mooie kleur :D

Dank voor het behoeden van een mogelijke kat in de zak...

Vroeger had je een programma op tv dat eindigde met een wrak...die zien we nooit meer TERUG.. Was misschien beter geweest.

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 05 jan 2012 19:22
door mbembe
nou ja ik zal niet zeggen dat dit een wrak is, maar ikzelf zou zo'n auto nooit willen hebben. De kans dat ie er beter op is geworden is op zn minst twijfelachtig

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 05 jan 2012 21:01
door porsche964
Tenzij het ding spotgoedkoop is. Maar dat zal vastwel niet. :?

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 05 jan 2012 21:10
door horn
vr pr 19500 voor een badeendje met meer dan 200K km op de klok... niet echt scherp...

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 06 jan 2012 1:42
door lindemans
Die gekke 3.2 cabrio van mij met 230.000 km op de klok is vorige week op 32K getaxeerd... Maar ja mijn droge blok is ook nooit zo nat geweest...

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 06 jan 2012 11:45
door porsche964
is je blokje niet recent gereviseerd?

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 06 jan 2012 12:30
door Delnoy
Dat is toch de duikboot van Bassen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Daar is laatst ook al een een topic over geweest. Geen zin om te zoeken :twisted:

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 06 jan 2012 12:58
door porschenot
bully schreef:Gevonden....klikhierop en lees. Ouwe duikboot :mrgreen: De lv-ht-85 Afbeelding



@delnoy is al voor je gedaan

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 06 jan 2012 15:39
door lindemans
porsche964 schreef:is je blokje niet recent gereviseerd?


Jazeker, maar die kosten vind je voor ongeveer de helft terug in de taxatiewaarde...

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 06 jan 2012 19:08
door 917
Betekent dit dan ook automatisch dat je 32 K uitgekeerd krijgt bij diefstal of total-loss?

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 06 jan 2012 20:35
door horn
hangt van de voorwaarden van je verzekering af.

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 07 jan 2012 12:32
door Airhead
917 schreef:Betekent dit dan ook automatisch dat je 32 K uitgekeerd krijgt bij diefstal of total-loss?


Nee.

Je premie wordt wel automatisch aangepast. :wink:

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 07 jan 2012 13:01
door lindemans
917 schreef:Betekent dit dan ook automatisch dat je 32 K uitgekeerd krijgt bij diefstal of total-loss?


Bij schade of verlies wordt in mijn polis uitgegegaan van die 32k, dus bij total los komt wel dat bedrag los ...

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 07 jan 2012 16:13
door Olaf
... en mag je dan ook nog het wrak houden :?:

Ikke wel ...

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 07 jan 2012 18:07
door Dial_888
bully schreef:Dubieuze porschehandelaar, lekker laten staan.

Was afgelopen zomer wel zo vriendelijk om te mededelen dat de krukaskeerring nog vervangen moest worden...... :mrgreen:

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 07 jan 2012 18:20
door porsche964
Snap nu ook weer waarom dit ooit een duikboot is geweest. Vanmiddag de 3.2 uit gelaten, voor dat ik het wist begon de achterkant te glijden, gelukkig vorig jaar cursusje gedaan, beetje tegen sturen en beetje gas houden, weer keurig in het gareel :mrgreen: Het gebeurde dus sneller dan ik dacht!

Re: Meteor grey 3.2

Geplaatst: 07 jan 2012 18:54
door porschenot
je zwem diploma gehaald :mrgreen:

gelukkig goed afgelopen voor je veel :drive: (en voorzichtig aan)