Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 10:15



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 174  Volgende
Wie was/waren het?? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Kevin schreef:
Maandagmiddag rond 13:00 een zwarte 993 Turbo in Westervoort/Heilweg, knipperde en zwaaide vriendelijk. Iemand van hier? :wink:


Was jij dat in die Golf Kevin?

Jurgen, die eigenlijk altijd een hand opsteekt wanneer iemand zwaait, gewoon omdat dat toch normaal is??! Ik denk dat jij de zwarte trouwens best herkent had ; je hebt hem immers zelf ervaren.. 8) :wink: :wink:


18 apr 2005 20:16
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera 4 Coupé Ex; 997, 993 C2, 964 C2, 911 3.0 SC, 2.4 T en 944.
Utrechtse heuvelrug
Bericht 
Had Kevin gedronken, misschien :shock: OF reed Jurgen te snel :?
_________________________________________
Deutsche Gründlichkeit !!


18 apr 2005 21:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
vandaag een 996 cabrio [grijze] in den dungen

rond 15.00 uur
_________________________________________
duitse laagvlieger


18 apr 2005 22:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
robbie965 schreef:
vandaag een 996 cabrio [grijze] in den dungen

rond 15.00 uur


In wereldstad Den Dungen Rob? Nét mijn vrouw gemist in haar zwarte Boxster?

ER


19 apr 2005 10:04
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
ER schreef:
Nét mijn vrouw gemist in haar zwarte Boxster?

Ben maar blij :!: ..... Zou de 2e Porsche van j(ulli)e in een paar weken zijn. :wink: 8)
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


19 apr 2005 10:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Right!

Dat zou ik niet overleven! Gezien de verzekeringstechnische (kortom: financiële) ellende die dit met zich meebrengt.....


19 apr 2005 10:25
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera 4 Coupé Ex; 997, 993 C2, 964 C2, 911 3.0 SC, 2.4 T en 944.
Utrechtse heuvelrug
Bericht 
Rond 18.10 op de Randweg van Utrecht, De Bilt in rijdend een baby-blauwe :zwbl: 911 tegen gekomen. Echt een heel aparte kleur op een Porsche. Had deze auto nog niet eerder gezien in de regio. :cyclopsani:
_________________________________________
Deutsche Gründlichkeit !!


19 apr 2005 21:10
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Ik volg dit topic nu een tijdje, maar ben ik nou de enige die elke dag wel een stuk of 5 Porsches (en dan tel ik mijn eigen 911 niet mee :wink: ) tegenkomt?

Ik weet wel zo ongeveer wat de meeste hier rijden en die kom ik zelden tegen. Zoals eerder gememoreerd (en dan praat ik alleen over kaaskoppenland) rijden er ruim 16000 Porsches rond, 100-150 daarvan melden zich regelmatig hier. Hoe groot is dan de kans dat je iemand treft die op je vraag 'Hé reed jij vandaag in je zwarte 964 op de A2?' antwoord 'Ja, dat was ik!'. :roll: :?: (1:160 resp 1:106,66 - ja dat weet ik)

'Ja, je kon me niet herkennen want ik reed in mijn leasecorsa... ' :wink:

Ik vind het een leuk topic, hoop niet dat er mensen zijn die echt elke dag zodra ze online zijn hoopvol meteen dit topic openslaan in de hoop dat iemand hen gezien heeft... :? :shock: :lol: :twisted:

Mazzel

Horn - die vandaag alleen even de deur uit is geweest om boodschappen te doen (hele familie ziek thuis) en een donkergrijze 964, een zwarte 928, een rode 930 (schijnen 500 - 750 euro waard te zijn - deze was helaas de verkeerde maat :lol: ) en een zilvergrijze 996 cabrio tegenkwam...
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


20 apr 2005 0:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
@Horn: Je vergeet het magische zinnetje

Iemand van hier??

:lol: :lol: :lol:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


20 apr 2005 0:12
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


20 apr 2005 0:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
kwam vanmorgen rond 8 uur twee elfjes tegen, eentje ging bij Renkum de A50 op en de andere zag ik bij Wageningen.

Zie trouwens in Renkum bijna dagelijks dezelfde 964 staan bij die papierfabriek.......iemand van hier :lol:

best grappig dit draadje.
_________________________________________
Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~


20 apr 2005 13:32
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Was een van die twee toevallig een zilveren 964 coupe? Werkt bij een advocatenkantoor in Veenendaal (meteen na de afslag A12 - tegenover de BurgerKing). Komt dagelijks met de Porsche naar zijn werk, staat altijd pontificaal voor de deur.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


20 apr 2005 13:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
nee geen zilveren, waren donkere kleuren, blauw/zwart
_________________________________________
Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~


20 apr 2005 13:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
Ik volg dit topic nu een tijdje, maar ben ik nou de enige die elke dag wel een stuk of 5 Porsches (en dan tel ik mijn eigen 911 niet mee :wink: ) tegenkomt?

Ik weet wel zo ongeveer wat de meeste hier rijden en die kom ik zelden tegen. Zoals eerder gememoreerd (en dan praat ik alleen over kaaskoppenland) rijden er ruim 16000 Porsches rond, 100-150 daarvan melden zich regelmatig hier. Hoe groot is dan de kans dat je iemand treft die op je vraag 'Hé reed jij vandaag in je zwarte 964 op de A2?' antwoord 'Ja, dat was ik!'. :roll: :?: (1:160 resp 1:106,66 - ja dat weet ik)

'Ja, je kon me niet herkennen want ik reed in mijn leasecorsa... ' :wink:

Ik vind het een leuk topic, hoop niet dat er mensen zijn die echt elke dag zodra ze online zijn hoopvol meteen dit topic openslaan in de hoop dat iemand hen gezien heeft... :? :shock: :lol: :twisted:

Mazzel

Horn - die vandaag alleen even de deur uit is geweest om boodschappen te doen (hele familie ziek thuis) en een donkergrijze 964, een zwarte 928, een rode 930 (schijnen 500 - 750 euro waard te zijn - deze was helaas de verkeerde maat :lol: ) en een zilvergrijze 996 cabrio tegenkwam...


Heb 't ook al 's gememoreerd:

MS 964 schreef:

Citaat:
Dit werkt echt niet mannen (en dames)!


Ik zie er ook meerdere per dag. Maar zolang mensen er lol aan beleven, be my guest. Maar ik ga iig niet checken of ik gespot ben. 8)


20 apr 2005 13:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
:idea: We kunnen ook zeggen wanneer we vertrekken en waar naartoe. Nadien kan er iemand op de route gaan staan, om nadien te melden dat hij de betreffende persoon is tegengekomen. :!:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


20 apr 2005 14:23
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
ppp 356 schreef:
:idea: We kunnen ook zeggen wanneer we vertrekken en waar naartoe. Nadien kan er iemand op de route gaan staan, om nadien te melden dat hij de betreffende persoon is tegengekomen. :!:

strak plan
:ba: :bounce: :shaking: :shaking2:
_________________________________________
Got coffee?


20 apr 2005 14:27
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
:lol: :lol:
_________________________________________
Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~


20 apr 2005 15:45
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Enfin, ik ben even naar de Albert Heijn in De Bilt, via de Eerste Brandenburgerweg en de Hessenweg. :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


20 apr 2005 16:50
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
Enfin, ik ben even naar de Albert Heijn in De Bilt, via de Eerste Brandenburgerweg en de Hessenweg. :wink:


Met de Omega mag ik aannemen :roll:
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


20 apr 2005 16:52
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht 
Pas op voor de flitspaal ! :D
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


20 apr 2005 16:52
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Olaf schreef:
Met de Omega mag ik aannemen :roll:


Ben je gek, zoveel heb ik niet nodig. Kop zit vol snot, we proeven toch niet wat we eten. Dus ga vandaag voor euroshopper macaroni denk ik... :twisted: voor de vulling... :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


20 apr 2005 16:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
vandaag om 7 uur vanmorgen

een vreemd tafereel

een 968 cabrio in de stromende regen met de kap open op de rondweg van den bosch [ kleur :?: :roll: :shock:]
_________________________________________
duitse laagvlieger


20 apr 2005 22:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
robbie965 schreef:
vandaag om 7 uur vanmorgen

een vreemd tafereel

een 968 cabrio in de stromende regen met de kap open op de rondweg van den bosch [ kleur :?: :roll: :shock:]


Inderdaad een vreemd tafereel.......... misschien was het wel burgervader Rombouts die genoeg reden heeft om wat af te koelen na al die 'buurtruzies'door SBS-6! Kwam waarschijnlijk net uit de Graafseweg....

Afbeelding Afbeelding


20 apr 2005 23:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
:lol: :lol: :lol:
_________________________________________
duitse laagvlieger


21 apr 2005 6:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
robbie965 schreef:
vandaag om 7 uur vanmorgen

een vreemd tafereel

een 968 cabrio in de stromende regen met de kap open op de rondweg van den bosch [ kleur :?: :roll: :shock:]


Defect dakmechanisme :roll: :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


21 apr 2005 7:56
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 174  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.