Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 18:25



Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Autobedrijf Brouns BV te Heerlen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Rotterdam
Bericht Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Ik ben al langere tijd op zoek naar een porsche caymanS. In sommige ogen de best sturende porsche, maar voor mij ook echt de porsche die ik wil hebben. (Niets ten nadele van de boxster of de 911!)

Heeft iemand van jullie ervaring met autobedrijf Brouns in Heerlen. Hij heeft een CaymanS te koop staan met 144.000Km op de teller en ziet er erg mooi uit. Wel geimporteerd uit belgie of duitsland. Verder helemaal vol met opties! Hij kost relatief minder dan andere caymanS modellen op internet....

Ik ga natuurlijk een aankoopkeuring doen (bij porsche garage) maar heeft iemand een goed advies voor mij ten aanzien van de aankoop? Is de garage betrouwbaar?

Gr! :D


28 jan 2013 17:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Sanjeev schreef:
Ik ben al langere tijd op zoek naar een porsche caymanS.
Is de boxster toen niets geworden? Gewoon elders laten keuren en uitlezen. mud's favo :wink:


28 jan 2013 18:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Rotterdam
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
@ bully
Is idd niets geworden en ben toen toch maar gaan kijken naar de caymanS......
Keuring is idd iets wat ik ga doen.....maar waar kan ik verder zelf op letten? En hoe groot is de kans dat zelfs met een goede aankoopkeuring de auto niets uit mekaar valt.... Heb wel bovag garantie 6md..


28 jan 2013 18:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Ik vind hem op de plaatjes schitterend maar het valt me op dat hij geen navigatie heeft.
Dacht dat dat toch zo'n beetje een standaard item was?


28 jan 2013 18:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Sanjeev schreef:
...maar waar kan ik verder zelf op letten?
Of je er lekker in zit :wink:


28 jan 2013 18:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Rotterdam
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Navigatie mist idd wel ja...... Is wel een optie maar goed kan nog ingebouwd worden...
Hij is met name scherp van prijs vanwege de ietswat hoge Km stand....(althans dat denk ik)

Haha bully hoop dat hij me een goed bedrag geeft voor me inruil auto dan zit ik er snel in om het te checken! (Maar is idd belangrijk)


28 jan 2013 18:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Ik heb mijn boxster er in 2011 gekocht. Mijn boxster stond te koop in opdracht van.
De vorige eigenaar deed al jaren zaken met brouns.
Ik heb mijn boxster laten keuren bij porsche centrum Limburg. Ik kon kiezen tussen porsche centrum Aken in Duitsland of Limburg. Ik heb uiteindelijk de auto gekocht zonder garantie.
Bij porsche centrum Limburg kent men brouns .
Mijn auto nu in onderhoud bij porsche centrum Twente ook deze kent brouns.
Geen slechte verhalen gehoord over brouns. Van vroeger uit een familie bedrijf. Ik heb zaken gedaan met jok brouns.

Zo je leest heb ik de garantie achterwege gelaten. Ik rijd recreatief , tijdens die 6 maand zou ik niet veel hebben gereden. Tevens had mijn boxster van 2005 slechts 17000 km gelopen
Bij een akk wordt echt alles gecheckt, duurt zon 3 uur. Laag dikte meting op de lak. Computer uitgelezen. Uitlaatgas meting. Rubbers en speling van de ophanging. Software updates. Conditie multieriem. Tevens kun je alles vragen wat je maar wilt weten. Een slechte porsche valt echt wel door de mand.
Bij mij geen gebreken of aankomende zaken. Toch na 1000 km een zwetende waterpomp.

Cayman, is een mooie auto voor een nette prijs . In mijn zoektocht naar de boxster heb ik een boxster laten staan op het feit dat hij geen navigatie had.

Gr. Mark


Laatst bijgewerkt door Boxster2010 op 28 jan 2013 19:03, in totaal 1 keer bewerkt.



28 jan 2013 18:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Lada
Helemaal in het zuiden.
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Hebben mooi spul staan bij Brouns, onlangs nog geweest voor een A6 3.2 TFSI, net onder mijn neus vandaan gekocht. Wil wel even gaan kijken voor je. Is maar een paar km bij mij vandaan.

AKK kun je i.d.d. bij Porsche Service Centre Limburg laten doen.
_________________________________________
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?


28 jan 2013 19:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Rotterdam
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
@ Boxster2010 Thanks voor je volledige antwoord. Ben blij dat je een goede ervaring hebt gehad bij Brouns

@ Delnoy Thanks voor het aanbod. Ik woon zelf in R'dam en moet dus wel weten of de auto er echt zo uit ziet als op internet vermeld. Het gaat dan om een aantal dingen waaronder lakschade of schade in het algemeen. De kwaliteit van het interieur en natuurlijk of alles werkt inclusief het geluidssysteem en motorgeluid.

Als je tijd hebt stuur me ff een berichtje!


28 jan 2013 19:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Rotterdam
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Het nadeel van een keuring bij Porsche Centrum Limburg is dat het ver weg is vanuit Rotterdam. Ik zou zelf graag de keuring laten doen in Rotterdam. Dat is voor mij dicht bij huis (kan de auto dan mooi aanvoelen) en volledig onafhankelijk ( geen vriend van de dealer...).


28 jan 2013 19:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Lada
Helemaal in het zuiden.
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Morgen sowieso op Autojacht :mrgreen: . Rij ook wel even bij Brouns langs.

Zal met een kritisch oog kijken zodat je niet voor Jan met de korte achternaam naar Limburg hoeft te komen.

Ik zou hem toch laten keuren in Limburg, mochten er zaken niet kloppen, meteen terugbrengen en verder zoeken.
_________________________________________
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?


28 jan 2013 19:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Rotterdam
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
@ Delnoy
Thanks! Heel veel thanks! Ik hoor het van je! Ps: neem ajb nog wat foto's van eventuele steenslag of schade en het interieur! Stuur je zo ff me e-mail!
Gr

Tis toch 2,25 uur rijden voor mij! Dus ben blij dat je ff kunt kijken!


28 jan 2013 19:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Lada
Helemaal in het zuiden.
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Geen probleem, vind ik leuk om te doen. Tuutjes kijken. :mrgreen:
_________________________________________
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?


28 jan 2013 19:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Rotterdam
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Super thanks! Check je berichten ;)


28 jan 2013 19:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Sanjeev schreef:
Ik zou zelf graag de keuring laten doen in Rotterdam. Dat is voor mij dicht bij huis (kan de auto dan mooi aanvoelen) en volledig onafhankelijk ( geen vriend van de dealer...).

Sanjeev schreef:
Tis toch 2,25 uur rijden voor mij!
Ik denk dat geen verkoper daarop zit te wachten, even 5 uur op en neer rijden. :mrgreen:


28 jan 2013 19:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Rotterdam
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Ja dat is waar.....maargoed ik zit natuurlijk ook niet te wachten op een niet betrouwbare aankoopkeuring door een vriendje van Brouns.....of is dit te weinig vertrouwen in de Porsche Dealer?


28 jan 2013 19:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Kennen is geen vriendje hoor. Limburg vond mijn boxster destijds erg duur. Dit meldt men ook gewoon.
Tevens zet een dealerbedrijf niet haar naam op het spel.

Keuren in Rotterdam.... Ben bang dat men daar niet aan mee werkt. Bij mij kon het niet keuren in Twente.

Ps per mail kun je alvast Kopien van het onderhouds boekje opvragen. Eventueel kun je dan de onderhoudende partijen nog bellen en navraag doen.
Suc 6


28 jan 2013 20:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Lada
Helemaal in het zuiden.
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Ik heb mijn 997 ook bij Porsche Centrum Limburg laten keuren. Is gewoon een objectieve keuring. Verkoper zal je denk ik niet snel 500 km laten rijden voor een AKK. En hem nou eerst te kopen en er dan in Rotterdam achter komen dat het niks is lijkt me ook zonde.
_________________________________________
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?


28 jan 2013 20:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Lada
Helemaal in het zuiden.
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Net geweest. Zit nu zelf bij de garage vanwege ESP storing. Ik zal TS foto's en bevindingen mailen als ik thuis ben. Kort samengevat, nette wagen. Enige echte zwakke punt waren de beschadigingen aan de velgen en een scheurtje in de wang van de band. Italiaanse import maar het boekje zat erbij en alles lijkt te kloppen. Geen noemenswaardige steenslag, klein krasje net naast linker portier wat met een lakstift bijgewerkt was.

Netjes ontvangen met koffie, keurig geholpen. Stond in de showroom maar mocht gewoon gestart worden. Sprong meteen aan en klonk lekker.
_________________________________________
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?


29 jan 2013 12:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 (90) ex 997 S (08), 996 C2C (01)
München
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Off topic Rob, ESP storing? Had ik ook kort maar alleen vanwege Accu die de geest ging geven..
_________________________________________
"Shoot for the moon, even if you miss you'll land among the stars


29 jan 2013 13:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Omg. Amsterdam
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Storing zeker door vocht? :) dat heb je met dit vochtige weer..kunnen die waterkokers niet hebben :)
_________________________________________
Het leven gaat door..


29 jan 2013 13:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Meer het probleem van de luchtkokers hoor.


29 jan 2013 13:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Niet zo "happen" Humph :mrgreen:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


29 jan 2013 14:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Lada
Helemaal in het zuiden.
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
ESP Storing in de Benz. :mrgreen:
Wordt morgen gemaakt. :thumleft:

Kost wel bijna 500 euro :oops: Stuurhuis sensor kapot :scratch:
_________________________________________
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?


29 jan 2013 15:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 (90) ex 997 S (08), 996 C2C (01)
München
Bericht Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen
Perfecte timing, in de winter ESP sensor kapot, voor t betere driftwerk
_________________________________________
"Shoot for the moon, even if you miss you'll land among the stars


29 jan 2013 15:32
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlaanderen


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.