Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 22:25



Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Zoekend, dwalend, niet wetend waar 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Zoekend, dwalend, niet wetend waar
Beste Porscheforum leden,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een Porsche. Ik wil graag op jonge leeftijd iets unieks hebben. Ik heb zelf totaal geen verstand van auto's, erg slecht, terwijl ik het wel graag zou willen. Ik zie overal op het internet Porsche's in Old-timers status aangeboden met een nieuwe APK voor om en nabij 3.500€. Mijn vraag is wat zijn de kosten die je maakt in een jaar voor het kopen, onderhouden, benzine, e.d..

Ik rijd zelf minder dan 10.000km per jaar, aangezien ik gratis met het OV reis, maar in de weekenden werk ik in een andere stad. Ik ben verliefd op old-timers en helemaal van Porsche, krachtige wagens, strakke design en een prachtig geluid wat de auto produceert.

Wie kan mij wijzer maken, helpen of mijn dwaalspoor verlichten door met duidelijkheid te komen over de kosten als ik een old-timer koop rond de 3.500€ (omgerekend in één jaar).

Mijn dank is groot voor diegene die mij helpt!


14 jun 2013 12:33
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Zoekend, dwalend, niet wetend waar
JesseGrooteman schreef:
Ik zie overal op het internet Porsche's in Old-timers status aangeboden met een nieuwe APK voor om en nabij 3.500€.

Wow. Waar? :wink:

Lees je in. Er is hier een hoop geschreven over running costs, aankoopkeuringen, dingen waar je op moet letten.
Naar welk type gaat je voorkeur uit (924, 944, 911 (niet te vinden voor 3,5K))?
Er is een hoop kaf onder het koren en je kan je geld maar één keer uitgeven. Doe dat me je hoofd en niet me je hart. :idea:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


14 jun 2013 12:49
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Zoekend, dwalend, niet wetend waar