Pagina 1 van 1

Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 06 okt 2014 15:15
door Porsche993arthur

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 06 okt 2014 15:34
door Pieter_964
Ex USA en een tiptronic, dat maakt de prijs alweer logischer. Ken de Auto overigens niet! Overigens wel fascinerend dat er nederlandse boekjes (zie Foto) bij een ex us Auto zitten. MAar dat kan natuurlijk zijn voor de Periode vanaf Import (februari 2010)

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 06 okt 2014 15:42
door Retep
Handelaar reageert niet op telefoon en email. Dat is jammer want wij wilden deze wagen nader bekijken. :roll:

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 06 okt 2014 15:45
door dubsport
Staat al heel lang te koop. Weet niet of dat nog steeds bij de zelfde handelaar is. Mooie auto, zo op de foto's.

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 06 okt 2014 15:53
door Thefrits
Tiptronic….. scheelt 10K… :mrgreen:

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 06 okt 2014 16:29
door Pw250
15 toch?! :lol:
Laat jullie hier lekker zo doorgaan en de verkopende partijen meelezen, sla ik mn slag wel joh ;) :popcorn:

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 06 okt 2014 19:10
door porschefabian
Pieter_996 schreef:Ex USA en een tiptronic, dat maakt de prijs alweer logischer. Ken de Auto overigens niet! Overigens wel fascinerend dat er nederlandse boekjes (zie Foto) bij een ex us Auto zitten. MAar dat kan natuurlijk zijn voor de Periode vanaf Import (februari 2010)


Nieuwsgierig waar jij uit opmaakt dat het een ex usa is... :?:
Import ja, dat zie je aan kenteken maar welk land??

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 06 okt 2014 20:40
door A-Line
Thefrits schreef:Tiptronic….. scheelt 10K… :mrgreen:


Hij net van het net afgehaald.
De verkopende partij heeft hem weggegeven :lol: :lol:

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 06 okt 2014 20:44
door horn
porschefabian schreef:Nieuwsgierig waar jij uit opmaakt dat het een ex usa is... :?:

Geen knippers in de voorspatborden is een 95% give away. ROW had zijknippers in het spatbord. USA had driving lights (knipperlichten altijd aan).

Afbeelding

En dat giraffenleder kwam in de US ook beduidend vaker voor. :wink:

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 06 okt 2014 21:41
door Jay911
Kwam vlgs mij uit Japan, maar doet er niet meer toe. Vind de combi tres 8)

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 06 okt 2014 22:22
door Elferhenkie2
Waarom doet dat er niet meer toe?

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 06 okt 2014 22:37
door horn
op de site van de verkoper staat hij nog gewoon... http://www.autobedrijfneervoort.nl/Pors ... =&so=lijst

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 06 okt 2014 22:54
door Elferhenkie2

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 06 okt 2014 23:23
door MarkS
Nu al 3 topics. We zoeken nog steeds maar één (1) 993?

:mrgreen:

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 07 okt 2014 19:15
door A-Line
Elferhenkie2 schreef:Op Marktplaats ook nog: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... ousPage=lr


Das gek op de bovenste link wordt op MP aangeven dat de advertentie niet meer actueel is.
En deze wel.
Zou de verkopende partij hem dus toch niet weggeven hebben :D

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 07 okt 2014 19:16
door kristof

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 07 okt 2014 20:12
door porschefabian
horn schreef:
porschefabian schreef:Nieuwsgierig waar jij uit opmaakt dat het een ex usa is... :?:

Geen knippers in de voorspatborden is een 95% give away. ROW had zijknippers in het spatbord. USA had driving lights (knipperlichten altijd aan).

Afbeelding

En dat giraffenleder kwam in de US ook beduidend vaker voor. :wink:


Ja als je het zo bekijkt zou het kunnen.. ik vroeg het me af.

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 08 okt 2014 14:28
door Pieter_964
Hi Fabian,

idd de combi uit beige leer op zwart en geen zijknippers (zoals eerder genoemd). Dat kompasje in de middenconsole maakte dat beeld af voor mij. Maar is een aanname, helemaal correct!

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 08 okt 2014 18:35
door Delnoy
Ik vind 'm mooi. :popcorn:

Re: Goedkope 993 kent iemand deze?

Geplaatst: 08 okt 2014 18:46
door Marcel1967
Delnoy schreef:Ik vind 'm mooi. :popcorn:


+1
Ik ook :!: