04 sep 2016 13:26
04 sep 2016 14:53
Johann schreef:Beter is niet altijd beter hé.
Als we een "romantic comedy" zou doen met 911'jes in de hoofdrollen is de 964 de pretty ugly girtl waar niemand twee keer naar kijken. Maar door een ingreep (Bilsteins, Cups of BBS'en, ect.) zie je meteen haar schoonheid en ben je smoorverliefd.
De 993 is de blonde cheerleader of popular girl...iedereen zijn favoriet. ze is mooi en zelfs perfect geproportioneerd maar zodra we de schoonheid van de pretty ugly girl hebben gezien weten we dan de cheerleader net te perfect is en willen we allemaal een meisje met meer karakter.
04 sep 2016 15:11
04 sep 2016 15:13
04 sep 2016 18:52
07 sep 2016 20:47
08 sep 2016 14:12
08 sep 2016 15:46
08 sep 2016 16:49
08 sep 2016 17:05
Ewout schreef:Eens, maar die twee daarboven vind ik nog mooier...
08 sep 2016 18:58
08 sep 2016 21:17
Cazzo Super Veloce schreef:Ewout schreef:Eens, maar die twee daarboven vind ik nog mooier...
Kwestie van smaak, voor mij is een 993 GT2 in deze kleur de ultieme
08 sep 2016 22:18
09 sep 2016 8:46
turbocruiser schreef:Prijzen 993 en 964 ontlopen elkaar niet veel inderdaad. Toch ligt, als je nu bijvoorbeeld bij Wolbert kijkt, de prijs van de gemiddelde 964 een paar mille boven die van de 993. Op dit moment.
09 sep 2016 8:54
09 sep 2016 9:03
09 sep 2016 9:36
09 sep 2016 10:11
09 sep 2016 10:18
09 sep 2016 10:40
09 sep 2016 11:06
Ewout schreef:Je wilt wel eens wat anders, ik heb de mijne ook na 8 jaar weggedaan.
09 sep 2016 11:53
09 sep 2016 12:05
09 sep 2016 12:23
10 sep 2016 0:36
Ewout schreef:Is die oranje eigenlijk al klaar of heb je die verkocht en heb ik dat gemist?