Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

07 jun 2018 9:16

Ewout schreef:Voor 80k mag de mijne weg....


whahahahahaaaaaaa

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

07 jun 2018 11:00

Vooruit, omdat jij het bent, 78K :mrgreen:

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

07 jun 2018 11:25

MarcoB schreef:Wel bijzonder dat je steden straks niet meer in mag. Je betaald toch wegenbelasting om van alle wegen gebruik te kunnen maken? Krijg je dan straks ook 10% korting op de MRB wanneer je 10% van het wegennet niet meer mag gebruiken?

In dit geval is er dan sprake van leeftijdsdiscriminatie. Zijn we in NL toch gevoelig voor?

Daar hebben ze zich al jaren geleden tegen ingedekt.
Je betaalt al lang geen wegenbelasting meer maar houderschapsbelasting... :scratch:

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

07 jun 2018 12:14

de oplossing :mrgreen:

https://www.autoblog.nl/nieuws/nederlan ... eld-109976

Afbeelding

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

07 jun 2018 18:55

liever op de fiets dan...

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

01 jul 2018 9:50

Vanaf 2020 mogen ALLE benzine-auto’s gewoon de binnensteden weer in. Er komen alleen restricties voor diesels. https://www.rijnmond.nl/nieuws/170240/Gemeente-mag-kiezen-uit-twee-milieuzones

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

01 jul 2018 10:06

he dat klinkt beter!

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

01 jul 2018 13:10

Wordt men nu eindelijk verstandig?!

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

01 jul 2018 15:07

Welnee.. in Rdam misschien, hier in Adam wordt het alleen maar treuriger. Ik voorzie dat we binnen een paar jaar alleen nog maar met elektrische bakjes naar binnen mogen. Dus ik overweeg serieus om een Smart op accu’s erbij te nemen om makkelijk Adam in te komen, triest maar waar..:)

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

01 jul 2018 17:26

Nope. Want deze maatregel is nu juist bedoeld om geen verschillen meer tussen steden te hebben. Dus het knetterlinkse 020 kan alleen voor de zwaarste variant kiezen met Euro4 norm. Maar de boel dichtzetten, zoals ze van plan waren, kunnen ze straks niet meer.
(Probeer in de Amsterdamse binnenstad maar eens een vrij oplaadpunt te vinden in de buurt waar je moet zijn, vergeet het maar).

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

01 jul 2018 18:48

ik begreep dat de groene figuren in Adam de gewone parkeerplaatsen willen opofferen voor meer laadpaal parkeerplaatsen. Vandaar mijn idee voor een elektrisch minibakje naast de echte auto’s zodat we nog wel Adam in kunnen (en gelukkig ook weer eruit..:)). Maar we zullen het allemaal wel zien, erg vrolijk word je er niet van

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

01 jul 2018 19:02

Groen links aan de macht in Amsterdam , tis een ramp en dan ook nog zo een muts als Halsema als burgemeester. :oops:

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

01 jul 2018 22:04

Blij dat ik niet in dat groenlinkse Mokum woon. Allemaal op de bakfiets daar. :bang:

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

04 jul 2018 23:10

Halsema.... Links xxxxxcensuurxxx , rechts vullen...

Voor de GroenLinks-kenners : In wat voor een auto reed deze mevrouw een paar jaar geleden nog ?.... Juist....

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

04 jul 2018 23:18

Was een oude merc toch? En nee, ben zeker geen gl kenner..:)

Re: Milieuzone Rotterdam ontheffing

10 dec 2019 19:25

Tsja, heen en weer.... :?

https://www.ad.nl/auto/oude-diesels-vol ... Ms2tUm5tpQ
Plaats een reactie