Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 6:43



Antwoord op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vlietcars Leersum 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Vlietcars Leersum
timpie schreef:
Ik heb een iets subtieler argument gebruikt, maar daarom noet minder doeltreffend.

Laat het mij zo stellen dat ik enkel de wet toegepast heb...


Gut, dus meteen met juridische stappen gaan dreigen?
Stoer hoor.
Deze man is misschien niet de meest klantvriendelijke ondernemer van NL, maar dat had je kunnen weten als je van het bestaan van Google af weet :salut:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


14 mei 2016 11:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Wat een onzin. Het feit dat iemand op Google negatief vermeld is, is absoluut geen gegronde reden om zijn afspraken niet te voldoen.

Ik zie geen enkel probleem om met juridische stappen te dreigen bij het niet nakomen van afspraken.
_________________________________________
2005 997S Tiptronic - Bahrain


14 mei 2016 12:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Vlietcars Leersum
tuurlijk niet
_________________________________________
GREEN IS GOOD


14 mei 2016 12:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2007 Porsche 997 GT3 1994 Porsche 993 C2 1987 Porsche 911 3.2 Targa 1986 Defender 200Tdi
Scheveningen
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Ik heb 1 keer een set matten voor een 944 bij hem besteld. Toegegeven, de communicatie kan (lees moet) absoluut beter.

Sterker nog, hij verkoop ze en besteld ze dan pas bij zijn leverancier. Even snel bestellen bij hem en twee dagen later op de mat kun je dus op je buik schrijven.

MAAR. De matten zijn wel netjes en werden wat later dan geanticipeerd wel gewoon netjes thuis bezorgd.

Kortom, nette spullen maar je moet wel even geduld hebben. :roll:


14 mei 2016 12:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Vlietcars Leersum
En niet te vergeten, Timpie geeft duidelijk aan dat het niet enkel om de levertijd ging maar om het weigeren te leveren volgens de oorspronkelijke overeenkomst (extra kosten). Dat is wat anders 2 weken extra wachten.
_________________________________________
2005 997S Tiptronic - Bahrain


14 mei 2016 12:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Ging hem bij mij inderdaad.niet meteen om de levertermijn maar om de weigering om tegen de overeengekomen prijs te leveren.

wanneer ik dan nog zeer onbeschoft in een hoek geduwd wordt, dan denk ik dat ik met recht en rede op mijn rechten sta.

Het anonieme internet is geen reden om afspraken niet na te komen.


14 mei 2016 12:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Cazzo Super Veloce schreef:

Gut, dus meteen met juridische stappen gaan dreigen?
Stoer hoor.
Deze man is misschien niet de meest klantvriendelijke ondernemer van NL, maar dat had je kunnen weten als je van het bestaan van Google af weet :salut:

Vreemde reactie. Verkoper moet gewoon zijn afspraken nakomen.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


14 mei 2016 21:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Vlietcars Leersum
+1, Afspraak is afspraak en als ik als klant geschoffeerd wordt ben ik er ook snel klaar mee.


14 mei 2016 21:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Vooral dat laatste zou bij mij de tolerantie voor fouten fors verkleinen.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


14 mei 2016 21:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Precies. Overal gaat wel eens iets mis en als iemand daarvoor zijn excuses aanbiedt en ik oprecht de indruk heb dat iemand zijn best doet om het weer goed te maken heb ik veel geduld.


14 mei 2016 21:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht Re: Vlietcars Leersum
De matten die uiteindelijk worden geleverd zijn is geen topproduct maar voor dat geld acceptabel.
Wat zeker niet acceptabel is in deze tijd dat iedereen wat via internet wil verdienen is zijn onbeschofte manier hoe hij met zijn klanten om gaat.
Ik hoop dat hij nooit weer een mat verkoopt.


14 mei 2016 22:23
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Niet helemaal ontopic maar wel Vlietcars Leersum gerelateerd:

Ik heb momenteel mijn Mountainbikes te koop staan. Uitgebreid gebeld met een gegadigde voor een van de fietsen en alle details + prijs besproken. Hij helemaal enthousiast maar had late dienst en daarom zou een vriend uit Leersum die er geen verstand van had de fiets vanavond ophalen. Ik dus vroeg naar huis gegaan vanuit kantoor.

Wordt ik zojuist gebeld door Robert van Vlietcars Leersum (zijn nummer stond nog in mijn telefoon) en gelijk weer praatjes en dit en dat en hij wilde foto's van ieder krasje en ja de prijs dat wist hij nog niet en blablabla. Jij zou de fiets toch alleen ophalen en ik had alles al besproken met je vriend voor wie de fiets was :scratch: ? Nou ik moest mijn adres sms'en en dan zou hij er aan komen. Ik mijn adres gestuurd en krijg ik een paar minuten later een SMS terug "kom niet verkoop hem maar". Ik bellen om verhaal te halen en meneer had er geen goed gevoel bij en hij had overal betere mountainbikes gezien voor minder geld en blablabla.

Blijf het een vreemde gast en vreemde gang van zaken vinden :scratch: . Wie weet komt hij vanavond mijn mountainbikes wel uit de garage roven oid nu hij m'n adres heeft...geen idee. :bang:
_________________________________________
Current:
Fiets...
Exxes:
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport


10 okt 2016 18:00
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 C2 1992
Amstelveen
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Die is gewoon gestoord. Wegblijven daar.
_________________________________________
"Il mattino ha l' oro in bocca"


10 okt 2016 18:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Citaat:
Blijf het een vreemde gast en vreemde gang van zaken vinden. Wie weet komt hij vanavond mijn mountainbikes wel uit de garage roven oid nu hij m'n adres heeft...geen idee.


Hij heeft zelf ook een paar mountainbikes op MP staan, of zijn die van jou :mrgreen:

Paar weken terug naar een Honda brommertje aan t kijken en kwam hem ook tegen op MP, had eerst niet in de gaten dat "hij" het was :oops:

Maar daar kwam ik snel achter aan de telefoon......... :flush: :bang: mafkees.


10 okt 2016 19:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Lekker verhaal weer... :roll:
We hebben die arme Robert dus altijd verkeerd begrepen. Het is gewoon een barmhartige Samaritaan die mensen in de schuldsanering wil helpen door ze geld te lenen... :bang:

Afbeelding

Oja...als je toch naar Leersum gaat: laat je vrouw/vriendin/maîtresse thuis want ongepaste opmerkingen zijn gegarandeerd :roll: .
_________________________________________
Current:
Fiets...
Exxes:
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport


10 okt 2016 20:48
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Ook slechte ervaring met deze knakker. Ik had voorheen een 996 en mijnheer adverteerde met een orgineel scherm. Na een belletje gaf hij aan dat het scherm niet origineel was. Op mijn vraag waarom hij dan adverteert met een origineel scherm werd hij boos en gooide hij de hoorn op de haak.

Mensen: koop niet bij dit figuur. Hij is onbetrouwbaar! :bang:


10 okt 2016 22:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Het houdt niet op, niet vanzelf ... :wink:

Vandaag op de Facebook pagina van 993 rennlisters:

WARNING!! PLEASE DO NOT BUY ANYTHING FROM Officiële Robert van der Vliet. He regularly posts in Porsche forums. I ordered some 964 mats stating they were from the UK, only after taking payment he said he only did LHD only. He refused to give me a refund calling me a whining bastard repeatedly. I asked him why he could not just reverse the design of the LHD and he asked me to send him a mat, I posted him the drivers side mat (explaining it wasn't original and the fittings weren't right) - he said it !wasn't his problem! He then requested the front left - I said i could send it but once again the fitting wasn't right - so he told me to buy 'broken mats' from a porsche dealer to send to him. He's repeatedly called me whining / lazy and a bastard and won't refund me my money!!!! I knew there was a language barrier so i brought in a translator also...
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


22 dec 2016 17:06
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Vlietcars Leersum
verbazend dat zo'n bedrijf zaken kan blijven doen. Als ik de reacties zo lees kan het geen toeval zijn dat deze meneer een soort van contactgestoord is. :scratch:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


22 dec 2016 23:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Soort van contactgestoord ..... understatement van het jaar

Snap nooit zo goed dat mensen zo'n bedrijf beginnen terwijl ze een hekel hebben aan klanten. Ga in loondienst waar je alleen in een hokje zit en geen klantcontact hebt. Wordt uiteindelijk iedereen gelukkiger van
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


23 dec 2016 5:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Castricum
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Haha, maakt mij wel nieuwsgierig naar zijn communicatieskills!

Zal hem zo ook eens bellen voor een mattensetje :)


23 dec 2016 10:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Cazzo Super Veloce schreef:
Gut, dus meteen met juridische stappen gaan dreigen?
Stoer hoor.
Deze man is misschien niet de meest klantvriendelijke ondernemer van NL, maar dat had je kunnen weten als je van het bestaan van Google af weet :salut:

Ik zou ook het complete juridische arsenaal aan wettelijke mogelijkheden lostrekken als ik besodemietert word. Een verkoper heeft gewoon verplichtingen. Ik heb niet de verplichting eerst maar allerlei vooronderzoeken op internet uit te voeren, voor zover die op waarheid berusten. Benieuwd hoe JIJ zelf reageert als jij daar geld had uitgegeven en de zaken gaan zoals hier beschreven..
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


23 dec 2016 10:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Heb nu 19 jaar een eigen zaak en die loopt uitstekend.
In die 19 jaar 2 keer met een advocaat in de weer geweest en nog nooit bij de rechter geweest.
Waarom? Omdat een goed gesprek, 1 op 1, meestal een stuk effectiever is dan meteen lafjes gaan dreigen met je advocaat. :salut:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


23 dec 2016 12:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Daar zeg je wat: "...een goed gesprek...". Als ik de posts goed lees is DAT nou net niet mogelijk met die meneer.
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


23 dec 2016 12:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Die advocaten discussie dateert al weer van mei. Daar ging het hier niet echt meer om ...

Het gaat erom dat meneer nog steeds "slachtoffers" blijft maken, redelijk contactgestoord overkomt, en de paar positieve ervaringen eerder uitzondering dan regel lijken. Gewoon een onbetrouwbare zaak/persoon. Waarvoor op z'n minst een waarschuwing op z'n plaats lijkt.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


23 dec 2016 13:08
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Vlietcars Leersum
Dit is toch de tijd van het jaar om plezier te maken en wat kerstastronauten in de brievenbus te doen? :twisted:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


23 dec 2016 13:21
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 997 4S 2006


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.