iPod/iPhone aansluiting probleem 997
Geplaatst: 28 apr 2016 11:19
Hallo,
In mijn 997-2005 zit een iPod/iPhone aansluiting en nog een losse usb erbij. Op beide kan ik muziek afspelen.Nu heb ik er een usb stick op aangesloten, die werkte niet. Daarna geeft hij zowel op de usb als op iPhone aansluiting een storing in het systeem. Ik krijg een melding "storing cd wisselaar".
Nu zit er op beide niets meer aangesloten maar geeft nog steeds storing cd wisselaar.
Weet iemand zo of ik dit op een of andere manier kan resetten ? Of andere tips om de storing zo te verhelpen ? Is het een zekering misschien ?
Radio en gehele PCM werkt verder goed.
Alvast bedankt
In mijn 997-2005 zit een iPod/iPhone aansluiting en nog een losse usb erbij. Op beide kan ik muziek afspelen.Nu heb ik er een usb stick op aangesloten, die werkte niet. Daarna geeft hij zowel op de usb als op iPhone aansluiting een storing in het systeem. Ik krijg een melding "storing cd wisselaar".
Nu zit er op beide niets meer aangesloten maar geeft nog steeds storing cd wisselaar.
Weet iemand zo of ik dit op een of andere manier kan resetten ? Of andere tips om de storing zo te verhelpen ? Is het een zekering misschien ?
Radio en gehele PCM werkt verder goed.
Alvast bedankt

