Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2024 14:47



Antwoord op onderwerp  [ 1513 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 61  Volgende
Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic deel2 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
:mrgreen:

Bedoel je met het binnenste de airbag?


04 jun 2018 17:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
klopt, het airbag gedeelte. Had mijn eerste 996 ook, er komt dan een stiknaad langs de rand. Toevallig is het detailbedrijf waar ik de glascoating heb gekregen, nu ook aan het proberen om het airbag gedeelte van het stuur van de Cayenne van leer te voorzien. Ik zal wel even laten weten wat het resultaat is geworden.


04 jun 2018 19:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Klinkt goed!

Moet zeggen dat de airbag mij tot nu toe nog niet negatief is opgevallen t.o.v. de rest van het stuur, juist doordat ik zwart leer met zwarte naden heb.


04 jun 2018 22:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Eens hoor, maar ik ben daarin redelijk vergaand. Omdat mijn hele interieur in leer is uitgevoerd, dus middenconsole, dashboard, zijkant deuren etc, wil ik het binnenste deel van het stuur ook graag zo hebben. Is nooit via Porsche Exklusive geleverd, dus ben benieuwd wat ze ervan kunnen maken


04 jun 2018 22:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Hoes voor de Cayman, de "voor buiten" versie. Overgenomen van mede PF'er.


08 jun 2018 15:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Dial_888 schreef:
Het moest van de Mrs....na jaren van uitstel: een vol casco verzekering op de 3.2...... :popcorn:

Taxatierapport/alarmkeuring opgestuurd en klaar......maandpremie gaat iig drastisch omhoog..... :mrgreen:

Vandaag is het zover....vol-casco verzekering vd 911 is ingegaan....6 jaar zonder gedaan met alle vriendelijk maandpremie van 6 euro, nu 51 euro.... :salut:

Ben benieuwd hoe dat voelt...vandaag nog geen tijd gehad om een rondje te rijden.... :mrgreen:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


08 jun 2018 16:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 c4, ex-911 3.2 1985, ex 924, ex-911 T targa sportomatic '67, Volvo c70 en XC90
Geleen
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
4 nieuwe banden, Conti Sportcontact2.
Nieuwe remschijven en remblokken. Banden door de dealer, remblokken en schijven zelf gedaan. 8)

Verjaardagskadootje van mijn vrouw: Fotosessie met de 993 op MAA Airport, tussen de vliegtuigen! Handig die connecties als voormalig stewardess. :cheers:


08 jun 2018 18:35
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Dial_888 schreef:
Vandaag is het zover....vol-casco verzekering vd 911 is ingegaan....6 jaar zonder gedaan met alle vriendelijk maandpremie van 6 euro, nu 51 euro.... :salut:

Ben benieuwd hoe dat voelt...vandaag nog geen tijd gehad om een rondje te rijden.... :mrgreen:


Het voelt nu alleen anders in de portemonnee......benzineprijs net over grens is nu 1,52 euro de liter voor Ron98.... :mrgreen:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


12 jun 2018 19:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Heb vandaag zelf de kachelkleppen links en rechts vervangen; gisteren gekocht bij Alpo. Vanochtend bij Heining Hobby Garage een brug gehuurd en aan de slag. Prima werkplaats trouwens, leuke gasten @Rob McDonald :thumleft:

Waarom vervangen:
73341
Roest...
Overigens moest ik in de linkerkachelklep nog een gat boren voor temperatuur voeler, had gelukkig een kolomboor tot m'n beschikking.

Alle zes de draadeinden zijn heel gebleven! :cheers: Ik maakte me hier vooraf wel zorgen over. Goed ingespoten met WD40 - 'kruipolie' en alle moeren kwamen zonder problemen los (nou ja zonder...je moet wel over Houdini achtige eigenschappen beschikken om bij die moeren te kunnen komen - tip: een ratelringsleutel 10mm). Na een krappe drie uur pielen, ploeteren en een vloek tussendoor kon ik beginnen met de nieuwe kachelkleppen erop te zetten. En hieronder het resultaat:

Rechts:
73344
<deze zit nog niet goed zie ik nu>

Links:
73340

De kachelkleppen zijn wel iets anders dan degene die ik er onderuit haalde. Allereerst het genoemde gat moest nog geboord worden, daarnaast paste de stelschroef voor de kabel niet goed en als laatste -en zichtbaar- het uiteinde van de kachelklep is duidelijk groter in diameter. Daar heb ik een 'hack' voor bedacht (zie hieronder)

Over de slangen. Ik heb van Alpo ruim 60cm meegekregen, zei nog "da's te veel" maar PET geeft aan 330 mm. Dus 2x werd ruim 700mm. Het moet dus 330 mm zijn.
Dan de bevestiging; bij de warmtewisselaar schuift de slang er zo overeen; bij de kachelklep heb ik het staaldraad doorgeknipt waardoor die diameter groter werd. Dan past hij wel goed (mits goed aangebracht :wink: )

Ik heb dus slang over:
73343
(de onderste is nieuw, de bovenste twee stukken komen uit de auto)

Deze is voor de forummer die ook zijn kachelkleppen gaat vervangen, is prima zelf te doen. Kost wel tijd (ca 4 uur) en een brug (40 euro) en je krijgt er -bij Heining- leuke gasten voor terug en veel voldoening. Gratis op te halen in de buurt van Amsterdam, op voorwaarde dat je ook een fotoverslag op PF zet. Voor de goede orde, ik heb een 3.2 Carrera.

Zo, en dan nu een ... Tripel LeFort, heerlijk!
_________________________________________
“ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein


15 jun 2018 17:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Ronaldo schreef:
PTT schreef:
Er is een officieel Porsche document dat de punt van het logo moet wijzen naar het velg slotje.
En het velg slotje hoort tegenover het ventiel.
Kan het document zo gauw niet vinden..


Afbeelding

:salut:

En wel de volgende keer op een meeting iedereen (98%) die de punt naar het ventiel heeft wijzen even een reprimande geven hè. :wink:


Voel me totaal niet aangesproken en geen enkele druk, het gaat tenslotte om Cup velgen :mrgreen: . Tenzij er natuurlijk voor Design 90 velgen ook een dergelijke ‘instructie’ is :thumleft:


15 jun 2018 21:06
Profiel
PorscheForum Rakker
997 Turbo mk1 cabrio manual schiefergrau cargraphic exhaust
noord brabant
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Gister Johan van Gugten een Cargraphic uitlaat op mijn Turbo laten monteren
super geluid nu !


15 jun 2018 21:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 carrera coupe 1998 Land Rover series 2.5 Saab 900 classic
Leiden
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Tweedehands cruise control module en ''stalk''. Alles nu geinstalleerd en bedraad en werkt super! Dat word ontspannen naar Spanje over drie weekjes met de 996!!


15 jun 2018 22:33
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987 Boxster Spyder, 991.1 GT3, ex Cayman GT4, Macan S diesel, 944, ex Cayman 981 GTS, ex 997, ex 911 3.2
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Origineel shortshift systeem voor mijn 3.2 (inclusief originele pookknop). Bak (915) schakelde al super maar nu korter en directer. Inbouw en de oplossing die Porsche bedacht heeft zijn super simpel.
Aanrader :thumleft:


16 jun 2018 17:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
https://veiling.catawiki.nl/kavels/1895 ... r_bid_page

De Becker gaat eruit en maakt plaats voor deze 'period correcte' radio van Blaupunkt. Is type Amsterdam, leuk aangezien ik er woon. Nu maar 's kijken of alles werkt en dan bij Waalgarage inbouwen. Zou de telefoon het bijv. doen? Enfin, een gokje. Heb zelfs al winkels gevonden die nieuwe of vrijwel nieuwe cassettes verkopen dus weer even op de ouderwetse toer. cassettes afdraaien :D Iemand bekend met dit model?


18 jun 2018 20:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 PDK ex 997-2 PDK, ex 987-2 PDK
Doetinchem
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Door een ultieme cosmetische onderhouds beurt in de Achterhoek (glascoating lak en velgen, interieur weer als nieuw evenals wielkasten en motor compartiment) is de 911 in detail verzorgd en weer als nieuw. Een werkelijk schitterend resultaat. :ba:
_________________________________________
Met vriendelijke groet,

Frank


21 jun 2018 20:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster S 986, Porsche Boxster 986, EX Mercedes SLK 200 (R170), Ex Alfa Romeo Spider 2.0 TS (916) Ex 944 Type 2 Ex 944 Type 1
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
4 nieuwe Pirellis voor mijn Boxster 2.5.

Ventieldopjes met logo voor de Boxster S
_________________________________________
Als je alles onder controle hebt rijdt je net niet hard genoeg.
Rij nooit harder dan je bescherm engel kan vliegen.


22 jun 2018 12:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911, 993 S 1997
nijmegen
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Ik heb mijn laatste aankoop een 997 4S Targa laten modificeren qua koelsysteem etc. en laten voorzien van hardstalen cylinders door Auto-Resto die inmiddels verhuisd is naar Oosterhout.
Super resultaat.
_________________________________________
sinds nu eigenaar van een carrera4 cabrio `92
aangenaam woon in nijmegen en wil alles () weten


22 jun 2018 12:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987 Boxster Spyder, 991.1 GT3, ex Cayman GT4, Macan S diesel, 944, ex Cayman 981 GTS, ex 997, ex 911 3.2
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Ik heb een origineel Hirschmann antenne (een manuele, dus in linkerscherm) ingebouwd in mijn 3.2. Er is nauwelijks ruimte tussen het scherm en de deur en via de wielkuip oid kan je er niet bij. Veel fora afgestruind (ik zal vast niet de eerste zijn die de antenne wilt vervangen...) maar iedereen had het erover dat of je scherm los moet of je deur eruit....
Dat zag ik niet zitten, heeft even wat hoofdbrekens gekost maar is gelukt zonder iets te demonteren...bij deze dus patent op de oplossing :mrgreen:


22 jun 2018 15:52
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Woensdag de cabriokap van mijn boxsterlaten repareren bij Rovako.
Zeer tevreden over het resultaat.
Ronald bedankt voor de goede service!


22 jun 2018 19:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Dit: https://veiling.catawiki.nl/kavels/1918 ... 93-1-items


26 jun 2018 21:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 S Coupé, ex 996 MKII
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Twee nieuwe Michelin Pilot Sport N3 banden voorop. Weer lekker rustig in het stuur. Draagt zeker bij aan de rijbeleving
_________________________________________
De precisie 911


07 jul 2018 14:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
AIM Solo 2 laptimer.


07 jul 2018 15:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ede
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Een volledig nieuw beleed interieur in de originele stof voor de 944 Celebration Edition (M757).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
_________________________________________
944S ‘87 Nijlgroen & 987 S 3.4 '06

ex 944 '85 +’86 + ‘87 Celebration
ex 924 T ‘79
ex 911 3.0 Targa '79


07 jul 2018 17:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Cool! :thumleft: Rovako?
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


07 jul 2018 21:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ede
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Targa Floriaan schreef:
Cool! :thumleft: Rovako?

Ronald zou dit minstens zo mooi kunnen!
Ditmaal gedaan door een goede kennis met verstand van zaken via het 944 forum: Christian van Loon. Hij doet dit zo af en toe hobbymatig. Was wel een behoorlijk arbeidsintensieve klus gaf hij aan. We hadden gelukkig goede foto’s om het patroon exact na te maken.

Stof is nog te bestellen via werk924.com
_________________________________________
944S ‘87 Nijlgroen & 987 S 3.4 '06

ex 944 '85 +’86 + ‘87 Celebration
ex 924 T ‘79
ex 911 3.0 Targa '79


08 jul 2018 11:23
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1513 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 61  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], jaap968, Stiruam


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.