Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 19:17



Antwoord op onderwerp  [ 1513 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 61  Volgende
Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic deel2 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Duracell1989 schreef:
Nieuwe accu; want de oude had nog maar 240A beschikbaar i.p.v. de 680A.
Daarnaast was ook de carterventilatie stuk gegaan, dus de lokale rookmachine laten fixen :mrgreen:


Mag ik vragen wat je kwijt was voor het vervangen van de carterventilatie ?


14 mei 2020 17:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Twee nieuwe achterlichtunits voor de 997.2 wegens ernstige condensproblemen


14 mei 2020 23:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Eindelijk mijn Carnewal uitlaat eronder laten schroeven. Ik had zo’n totaal open RVS uitlaat en ben er eerlijk gezegd altijd heel gelukkig mee geweest, vooral in tunnels dikke pret. Ook op meetings mensen die het geluid vergeleken met een GT3. Maar tussen 2 en 3k is de druk op je oren echt een nadeel en daar zit je tijdens tochten gewoon heel vaak. Destijds de originele uitlaat bij Carnewal gebracht voor de aanpassing, en die lag dus al een paar jaar te wachten. Nu een vaag (want: relatief stil), maar heel herkenbaar boxer-roffeltje. Ook lijkt het alsof hij iets meer koppel geeft vanaf 1500 toeren, want hij rijdt soepeler, maar dat zal eerder met de nieuwe lambda sensoren te maken hebben, want die waren de aanleiding om nu die wissel te doen...
Die uitlaat gaat trouwens onder een mij onbekende Boxster, want Ralf van Automotion heeft hem van me overgenomen voor een van zijn klanten. Iemand van PF? Ik heb er jaren veel plezier mee gehad, dat wens ik de nieuwe liefhebber ook van harte!


16 mei 2020 8:43
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Meer koppel door een carnewal uitlaat zit ook druk tussen de oren. Vervang de luchtmassameter maar eens als dat lang nog niet is gebeurd. Dat voel je meestal wel. Gelukkig klinkt het goed. Daar ging het om toch? Goeie upgrade dus. Toont maar weer dat meer geluid niet altijd beter is!


17 mei 2020 17:40
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
WillemB schreef:
Heb ze bij Car Bone vandaan, en ga ze inderdaad zelf plaatsen maar dat zal wel aankomende
winter worden :wink:

Heb 2 jaar geleden op de Techno Classica Essen wat vergelijkend warenonderzoek gedaan en vond toen
die van Car Bone de beste kwaliteit prijs verhouding hebben.

Heb uiteindelijk een paar weken terug toch maar de knoop doorgehakt :D


Weet jij misschien een adres waar je het kan laten installeren? Ik heb namelijk ook mooie tellers online gezien, echter ben ik helaas niet handig genoeg om het zelf te doen


19 mei 2020 9:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Citaat:
Meer koppel door een carnewal uitlaat zit ook druk tussen de oren.


Ja, dat klopt en daarom denk ik ook dat het aan de lambda-sondes moet liggen (LMM is twee jaar terug vervangen).


20 mei 2020 11:52
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Jefft7 schreef:
WillemB schreef:
Heb ze bij Car Bone vandaan, en ga ze inderdaad zelf plaatsen maar dat zal wel aankomende
winter worden
Weet jij misschien een adres waar je het kan laten installeren? Ik heb namelijk ook mooie tellers online gezien, echter ben ik helaas niet handig genoeg om het zelf te doen

Ik heet dan geen Willem :-) maar wil je wel een adres geven die ze installeert dat is namelijk tellerwerk.nl
Ben zelf een aantal jaren geleden bij George geweest en is echt een vakman die niet de hoofdprijs vraagt zoals zovelen.


20 mei 2020 12:03
Profiel
PorscheForum Rakker
1991 964 carerra 2
Rijswijk
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Ik heet ook geen Willem, maar kan zeker George van Tellerwerk aanraden. Zeer vakkundig en reele prijzen. Kan soms wat langer duren maar kwaliteit gaat boven alles


20 mei 2020 12:58
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
AfbeeldingZun Grille 997 Turbo


20 mei 2020 16:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Afbeelding

Showroom catalogus van de 993 van destijds. Leuk om te hebben.


20 mei 2020 22:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Litertje RAL 9006 en 'n litertje blanke lak en wat uurtjes arbeid en de Cup 1 breedset van de 964 is weer als nieuw :D
Afbeelding


20 mei 2020 23:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Jefft7 schreef:
Weet jij misschien een adres waar je het kan laten installeren? Ik heb namelijk ook mooie tellers online gezien, echter ben ik helaas niet handig genoeg om het zelf te doen


Adres heb je al zie ik :thumleft: Maar als Reesmees het zelfs zelf kan doen dan moet het jou toch ook lukken...... :res:

Anders wil ik ook wel 'n poging wagen voor je.......kan ik even oefenen voor m'n eigen klokken....... :mrgreen:


20 mei 2020 23:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S 2003
In het groene hart
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Zo tijdje zitten zoeken en vergelijken en een aantal spulletjes besteld: 6 nieuwe Bobines (heb er 3 met kleine scheurtjes), Bougies, setje nieuwe uitlaatklemmen (ga de standaard dempers laten modden), setje 964/993 RS motorsteunen, olieaftap plug met magneet en nieuwe AOS (is nog niet gedaan, leuk klusje,...) Ow joh en een nieuwe brandstofdop met rubber touwtje voor de Boxster van mn broertje.. Hebben we wat te doen de komende tijd gezien we niet op vakantie gaan.
_________________________________________
Some days, nothing beats a good drive...


21 mei 2020 0:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Iemand enig idee hoe Kappi te bereiken is ivm RS-chip?

PB is niet meer mogelijk blijkbaar.


21 mei 2020 8:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Je hebt PB :salut:


21 mei 2020 9:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Sinds een lange tijd Nederlandse V-Power gekocht want normaliter duik ik DL in. Ik ben nl nog niet in het bezit van een mondkapje welke je verplicht bent te dragen tijdens het afrekenen... :salut:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


21 mei 2020 11:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex 964 nu R107
010
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
WillemB schreef:
Jefft7 schreef:
Weet jij misschien een adres waar je het kan laten installeren? Ik heb namelijk ook mooie tellers online gezien, echter ben ik helaas niet handig genoeg om het zelf te doen


Adres heb je al zie ik :thumleft: Maar als Reesmees het zelfs zelf kan doen dan moet het jou toch ook lukken...... :res:

Anders wil ik ook wel 'n poging wagen voor je.......kan ik even oefenen voor m'n eigen klokken....... :mrgreen:



Zelfs ik die zelf nog ventieldopjes doldraait is het gelukt. Is niet moeilijk maar wel voorzichtig pielen dan breekt er niks af. Ergens op dit forum staat een hele goede handleiding welke ik gebruikt heb.


21 mei 2020 13:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex 964 nu R107
010
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
WillemB schreef:
Litertje RAL 9006 en 'n litertje blanke lak en wat uurtjes arbeid en de Cup 1 breedset van de 964 is weer als nieuw :D
Afbeelding



Wat dacht je? Tuinhek is geverfd, nu mijn velgen? :wink: Zien er weer mooi uit Willem! :thumleft:
Is RAL 9006 de originele kleur, heb je de hele velg gedaan of alleen de randen en welke korrel(s) heb je gebruikt?


21 mei 2020 13:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
@Reesmees, ik ben veel te druk met "tuinhek" en andere zaken dus heb de velgen (en nog wat andere klusjes aan de 964) uitbesteed..... :wink:

Ik kan je dus geen antwoord geven op je vragen......moet je ff CCR bellen...


21 mei 2020 14:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
1 vraag kan ik wel beantwoorden zie ik nu pas :oops:

De hele velg is gedaan, aan de binnen zijde van het velgbed zat ook best wat corrosie.


21 mei 2020 16:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
WillemB schreef:
Jefft7 schreef:
Weet jij misschien een adres waar je het kan laten installeren? Ik heb namelijk ook mooie tellers online gezien, echter ben ik helaas niet handig genoeg om het zelf te doen


Adres heb je al zie ik :thumleft: Maar als Reesmees het zelfs zelf kan doen dan moet het jou toch ook lukken...... :res:

Anders wil ik ook wel 'n poging wagen voor je.......kan ik even oefenen voor m'n eigen klokken....... :mrgreen:


Het zal wellicht wel meevallen,maar in mijn gevalletje zat de wijzer zo vast dat zelfs het asje afbrak .
Vandaar dat ik uiteindelijk bij George van tellerwerk uitkwam en die het weer gefixed heeft.
Wat je ook niet moet vergeten is om even een foto te maken met hoe de wijzer er nu opzit,anders kun je onaangenaam verrast worden als je hem aan zet na het verwisselen en blijkt dat de ene wijzer net wat hoger of lager staat dan voorheen.


22 mei 2020 11:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
@erwin964c4, bedankt voor de tips :thumleft:

Ik zal de naam van George achter de hand houden mocht het bij mijn tellerplaat wissel fout gaan.... :?

Ik zie trouwens dat het bij Jefft7 (vermoedelijk) om een Porsche Macan S uit 2016 gaat.... :!: :?: Dat zit wel even anders in elkaar dan bij een 964 :!:


22 mei 2020 11:59
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
oliver schreef:
Iemand enig idee hoe Kappi te bereiken is ivm RS-chip?

PB is niet meer mogelijk blijkbaar.

FB via de 964 groep wellicht.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


22 mei 2020 12:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Is al geregeld Harald :salut:


22 mei 2020 14:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
met de apk, 2 aandrijfashoesjes kentekenlampje, de achterbanden konden nog net zei tonny, zat toch wel weer 3500 km tussen de keuring en banden wissel.


28 mei 2020 17:31
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1513 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 61  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SvB


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.