Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 22:33



Antwoord op onderwerp  [ 1513 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 61  Volgende
Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic deel2 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Vandaag spacers binnen gekregen van 7mm voor aan de voorzijde van de wagen. Reed al een tijdje zonder aan de voorkant. Vanavond ff kijken hoe het uitziet en dan nog ff langere bouten bestellen. iig weer wat te doen :D


06 nov 2020 16:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Instapverlichting voor de 987. Vind het er leuk uitzien

77859
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


07 nov 2020 13:44
Profiel
PorscheForum Rakker
'09 997.2 C2 PDK
Noord Holland
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Bij Porsche zelf gekocht?


12 nov 2020 19:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Nee, die levert dit niet voor de 987.

Deze komt van Biamaid af, is een bedrijf uit Amerika.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


12 nov 2020 19:44
Profiel
PorscheForum Rakker
'09 997.2 C2 PDK
Noord Holland
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Best leuk. Ik vind het volledige Porsche logo die je overal ziet niet mooi maar deze met alleen de Porsche letters was niet voor mijn auto. Ik ga ze ook bestellen. Alleen nergens kan ik vinden waar ik kan Liesenich ik het logo wil of de letters. Waar heb jij dit aangegeven?


12 nov 2020 22:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Bij de bestelling. En nadien kreeg ik nog een keer een mail van hem voor doublecheck wat ik wilde :thumleft:

Crest vond ik ook niet zo mooi eerlijk gezegd. Was 30 euro incl verzenden kwijt.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


12 nov 2020 23:46
Profiel
PorscheForum Rakker
'09 997.2 C2 PDK
Noord Holland
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Thanks! Ga ik 'm bestellen :)


13 nov 2020 12:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 Turbo S uit 2004
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Een paar dagen geleden een bluetooth/sd/usb module gekocht en aangesloten op mijn pcm 2.0. Werkt perfect. Ik heb alles origineel kunnen laten in de auto. Afspelen van muziek via USB,sd of via de telefoon werkt perfect. Prima geluid. Ook telefoneren via Bluetooth gaat prima. Alles is te bedienen via de originele pcm. Enige nadeel is een nieuwe microfoon aangezien het apparaat de originele microfoon niet ondersteund. Deze nieuwe microfoon zit nu op de stuurkolom. Nog eens uitzoeken of deze op de originele plek past zonder iets te slopen. Ik wil namelijk altijd weer terug naar de orgineel staat kunnen.


05 jan 2021 20:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Paar dagen geleden mijn radiators helemaal schoon gemaakt, dus bumper eraf en na cleaning weer erop (leuk klusje).
Verder nog (omdat ik niets wist te bestellen voor Sint Nicolaas bij mijn schoonouders) nieuwe grotere brake air scoops gekocht, deze er afgelopen week onder gezet. https://www.design911.co.uk/fu/pt66_2326_-cma81-cmo110-ct347/Porsche/996--911--1997-05/996-C2-3-6L-09-01-2005/Duct-Spoiler-Air-Scoop/
Daarnaast nog de langere bouten binnen gekregen voor de 7mm spacers aan de voorzijde te plaatsen, dit meteen met de Air scoops geplaatst. Stance is een stuk mooier (vind ik zelf), hoop dat het rijden qua gevoel niet veel veranderd.
Begin van het seizoen wil ik alleen nog mijn magnetische olieplug plaatsen, hiervoor moet de wagen achter een stuk omhoog om zo min mogelijk olie te verliezen, deze zit er namelijk pas net in.


06 jan 2021 9:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Hi Ruud ga je enkel voor spacers gebruiken of ook achter?

Ben wel benieuwd naar het resultaat!

Gr tom


03 feb 2021 19:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Hi Tom,

Sorry voor de late reactie.
Ik rij al vanaf dat ik de wagen heb met 15mm achter. Nu 7mm aan de voorkant. Gisteren voor t eerst getest en gevoelt en deze maten bevallen me prima!

Ik had toen ik de wagen kocht 23mm per wiel aan de achterkant en 15mm per wiel aan de voorkant. Was echt n drama qua wegligging en gevoel met rijden. Heeft ongeveer 3/4 weken geduurd en toen heb ik de 15mm spacers van de voorkant naar achteren gelegd en voor niets er tussen. Zo heb ik ongeveer n 2jaar tevreden rond gereden. Wel altijd voor er iets tussen willen hebben (voor de looks) onder 1 voorwaarde; het mag het rijgedrag niet of iig minimaal beïnvloeden.
Deze setup; 15mm achter en 7mm voor is voor mij perfect.


21 feb 2021 11:17
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Weer op zoek
Leeuwarden
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Deltadick schreef:
Nog een stickertje geplakt, had ik op internetplaatjes wel eens gezien en vond het wel mooi

77508

Goedemorgen, ik zat wat door oude topics te lezen en vroeg me af waar je deze hebt besteld? Ik vind ze echt heel erg leuk!
_________________________________________
1) Life's too short to play shitty guitars.
2) Niet de kap omlaag omdat het kan, maar de kap omhoog omdat het moet.


28 apr 2021 9:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Bougies vervangen ... was hoog tijd :mrgreen:
Er is een een setje Denso IK22 iridium ingedraaid nu.

Afbeelding

Bobines hadden paar wat scheurtjes dus ook nieuwe er in.


11 jun 2021 10:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche Boxster S 987 Ducati Monster 1200S Giant TCR Advanced 1
Rotterdam
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Sinds de aanschaf vorig jaar juli de volgende zaken aangeschaft en zelf gemonteerd of laten doen:
- TrackJack (Km-registratie)
- Acculader Charge-o-mat
- Mr12Volt bluetooth telefoonverbinding
- Hardtop (met spin locks, latch cover, hardtop standaard en hoes)
- Set wintervelgen 18"
- Cruise control
- Setje naafdoppen voor de Lobster velgen
- Raamschakelaar(s) incl. de micro-switch in het linker portier (meteen demontage gereedschap erbij)
- H&R veren rondom samen met banden, wiellagers en Bilstein dempers vóór

Voorlopig is dat het wel.

Hoewel .... heb toch nog een kort lijstje wensen:
- Bagageruimtekuip
- Sier ventieldopjes (lekker belangrijk :wink: )
- Tankdop alu (ook lekker belangrijk)
- outdoor cover
- stuurbekleding alcantara/leder (stuur is al van leer, maar nieuw is wel erg fraai)
Je moet wat te wensen over laten toch? :scratch:
_________________________________________
"Do. Or do not. There is no try."


12 jun 2021 13:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Bij mijn 996 met originele halogeen-koplampen kreeg de xenon-conversie kit aan één kant na 50.000km weer kuren.
Ook gemerkt dat de andere kant af en toe last heeft met opstarten. Tijd voor wat nieuws.

Na wat goede commentaar hier en elders online een setje Philips Ultinon Pro9000 H7 led lampjes gekocht.
Met 180Euro niet goedkoop (ja ik weet het op amazon of andere online discounter waarschijnlijk nog goedkoper!), maar zo te lezen wel het proberen waard.

Voor de 996 met halogeen verlichting moet de binnenkant van de plastic H7 lamphouder wat aangepast worden zodanig dat de steel van het lampje er goed doorheen kan
(staat hier reeds goed beschreven: http://www.911uk.com/viewtopic.php?p=1590990). Voor de rest is alles gewoon plug en play.

Lichtbeeld/opbrengst prima in orde. Dus ben nu benieuwd op langere termijn.

Als alternatif in de Ultinon rage is er ook nog de Xtreme-versie ipv de Pro9000, deze is wat compacter omdat de driver niet in het lampje is geintegreerd maar extern is. De driver past overigens gewoon wel gewoon in de lamp-unit heb ik gelezen.


23 sep 2021 12:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Omdat ik besloten heb hoe dan ook, ook m’n 997 maar te houden bij aanschaf van een strijkijzer tzt… deze week de APK en grote beurt maar gecombineerd met het plaatsen van 4 rode gordels, twee nieuwe instaplijsten en dorpelbekleding en een houten 917 pookje. Stapje 1 gezet in de goede richting. Een dezer dagen m’n 11je weer ophalen. Ben benieuwd. Meteen maar geïnformeerd naar een volcarbon ducktail. Moet toch keer gebeuren. Benieuwd naar de tussenstand. Maak misschien wel een apart topicje aan daar ik met de 993 ook weer vervolgje aan het maken ben… :wink:
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


05 nov 2021 20:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
@ghostrider hier kost de 997-ducktail in full carbon zo'n $3500 (excl. verzenden en inklaringskosten)
https://directcartoys.com/2005-2012-por ... oiler.html
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


07 nov 2021 10:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Tnx! Zal ‘ns kijken. Op zich is carbon geen must. Laat ‘m toch in de kleur zetten. Als ‘ie maar bolt on is en goede pasvorm heeft…. En degelijk is. Moet ‘m makkelijk kunnen switchen met de bestaande klep (uiteraard nog met een electronica dingetje voor de automatische spoiler).
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


07 nov 2021 14:02
Profiel
PorscheForum Rakker
928 S4 manual, ex 964 C2, ex 993 C2
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Vandaag de cup pijp weer onder mijn 964 uit laten halen en de standaard demper weer terug laten zetten. ik vond het geluid niet geweldig, en er rijden tegenwoordig genoeg mensen rond met een knalpijp. Dus nu weer pure aircooled fun.

Oh ja, en 1 van de heveltjes die de windvanger van het schuifdak naar beneden duwt als het dak dicht gaat was afgebroken, dus nu aan beide kanten maar vervangen.

En in Steenwijk meteen maar Racing Fuel getankt voor EUR 2,02, krijg je in Utrecht geen liter E10 meer voor.


29 nov 2021 22:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 Carrera, 1985
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Eind April dit jaar 4 x een Naafdop Fuchs - Porsche embleem (https://www.porsche-shop.nl/auto-accessoires/wielensets/wielen-accessoires/SOW91103811-naafdop-fuchs-porsche-embleem) besteld bij Porsche zelf. €78,90 per stuk, dus meer dan €300 totaal. Nu bladert al het zwart binnen de gouden ring er af. Niet echt een aanrader.
Garantie natuurlijk 2 weken, maar ik denk dat ik toch even een mailtje stuur.


30 nov 2021 19:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Garantie 2 weken? Je bent denk ik in de war met de wettelijke bedenktijd bij online aankopen. Als je iets koopt op afstand, heb je 2 weken de tijd om, zonder opgaaf van reden, je artikelen retour te sturen. Uiteraard ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking.

In dit geval heb je gewoon recht op een deugdelijk product, dat langer meegaat dan een paar maanden. Tenzij je het product verkeerd gebruikt hebt natuurlijk (stond er bijv. in de beschrijving dat ze nog met een beschermende laag afgelakt moeten worden?)

Zie ook: https://www.consuwijzer.nl/garantie-rep ... t/garantie
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


01 dec 2021 10:07
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
romster schreef:
Eind April dit jaar 4 x een Naafdop Fuchs - Porsche embleem (https://www.porsche-shop.nl/auto-accessoires/wielensets/wielen-accessoires/SOW91103811-naafdop-fuchs-porsche-embleem) besteld bij Porsche zelf. €78,90 per stuk, dus meer dan €300 totaal. Nu bladert al het zwart binnen de gouden ring er af. Niet echt een aanrader.
Garantie natuurlijk 2 weken, maar ik denk dat ik toch even een mailtje stuur.


Absoluut teug sturen. Wellicht verkeerde batch. Hoort gewoon goed te zijn.
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


01 dec 2021 19:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 T Targa 1970
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Niet gekocht, maar van Sint gekregen, een klein winter projectje:

Afbeelding


06 dec 2021 9:26
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera S Cabrio 2012 Ex-996.2 Carrera 4 Tip Cabriolet (2002)
Sittard
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Hallo Heinz,

Heb ik ook gekregen van Sint! Maaruh, een vakje per dag, toch?? :D


06 dec 2021 10:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d
Een schorsingsbewijs ... :pale:
_________________________________________
'Life is what you make it!'


06 dec 2021 12:24
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1513 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 61  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gerard83


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.