Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 11:04



Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Van BMW naar Porsche Macan 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Van BMW naar Porsche Macan
Ondertussen ruim 120.000km in mijn 2006 XJ Super V8 LWB afgelegd en buiten het reguliere onderhoud eigenlijk niet echt problemen gehad.
Heerlijke auto!


25 okt 2016 22:12
Profiel
PorscheForum Rakker
BMW X4 M 40I, 911 SC, Mini Cooper Clubman 2016
Waterland
Bericht Re: Van BMW naar Porsche Macan
Wat is er niet netjes aan om een dealer die in gebreke blijft niet bij naam en toenaam te noemen.
Wat een gehannes zeg
_________________________________________
ex9974S,ex997cabrio,ex991cabrio,Nu 993TT1994, 996 4S cabrio, 911 SC 1981, BMW X6M 2016, Cooper Clubman 2016


25 okt 2016 22:17
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Van BMW naar Porsche Macan
laat degene dat lekker zelf bepalen joh. Vertel jij het wel. Prima. Hij niet. Ook prima. "Opinions are like assholes, everybody's got one...."
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


25 okt 2016 22:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Geen Boxster 981 S meer
Bericht Re: Van BMW naar Porsche Macan
Omdat het 1 geïsoleerd geval betreft en we het verhaal van de dealer niet horen en omdat het internet niet altijd de meest genuanceerde omgeving blijkt te zijn.


25 okt 2016 22:21
Profiel
PorscheForum Rakker
BMW X4 M 40I, 911 SC, Mini Cooper Clubman 2016
Waterland
Bericht Re: Van BMW naar Porsche Macan
Het hele internet staat vol met meningen en beoordelingen over alles en iedereen maar hier wordt dat niet op prijs gesteld, welkom terug in het stenen tijdperk.
_________________________________________
ex9974S,ex997cabrio,ex991cabrio,Nu 993TT1994, 996 4S cabrio, 911 SC 1981, BMW X6M 2016, Cooper Clubman 2016


25 okt 2016 22:27
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Van BMW naar Porsche Macan
Tja. Dus omdat het hele internet vol staat met meningen wil jij hier iemand dwingen om de naam van de dealer waar hij slechte ervaringen mee heeft te noemen. :scratch: Gelukkig denken er hier inderdaad nog mensen anders over.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


25 okt 2016 22:34
Profiel
PorscheForum Rakker
986 S
040
Bericht Re: Van BMW naar Porsche Macan
Niet op prijs gesteld? Vast door een deel van de geachte aanwezigen. Maar als iemand anders zoiets wel openbaar maakt, wordt dat door een (ander) deel vast weer wel op prijs gesteld. Anyways. Als je overweegt een Jag bij een dealer te kopen, zou ik er een PB aan wagen.


25 okt 2016 22:50
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Porsche Macan
Breda
Bericht Re: Van BMW naar Porsche Macan
Peter schreef:
Omdat het 1 geïsoleerd geval betreft en we het verhaal van de dealer niet horen en omdat het internet niet altijd de meest genuanceerde omgeving blijkt te zijn.

Wanneer je googled op het probleem dan blijkt het een bekend probleem te zijn van de F-Pace. De dealer zelf heeft na enige druk toegegeven dat ze het probleem ook hadden met hun demo model. Jaguar Engeland was bezig met het oplossen van het probleem maar vooralsnog had men geen oplossing. Knap knullig voor een nieuwe auto van ruim € 100K :flush:
_________________________________________
A Day Without A Smile Is A Lost Day, But A Day Without A Porsche Is A Horrible Day


26 okt 2016 6:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Van BMW naar Porsche Macan
Ik ga er zondermeer vanuit dat de topicstarter terecht kritiek heeft op de betreffende dealer, maar vind het bijzonder prijzenswaardig om niet zomaar aan naming and shaming te doen. Ben zelf ondernemer en doe mijn stinkende best klanten tevreden te houden. Er zit er altijd wel één tussen waarbij dit niet lukt. Als de naam van mijn onderneming dan met een negatief verhaal op internet verschijnt, dan krijg je dan nooit meer verwijderd of de kans alsnog tot een oplossing te komen, en je kunt ook niet jouw kant van het verhaal kwijt. Naar mijn mening erg terughoudend zijn hiermee.
_________________________________________
992 4S Cabrio / Taycan 4S


26 okt 2016 9:40
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Van BMW naar Porsche Macan
Zoals vaker hier geschreven "Een reputatie komt te voet maar gaat te paard..."
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


26 okt 2016 10:55
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Porsche Macan
Breda
Bericht Re: Van BMW naar Porsche Macan
ArnoM schreef:
Ik ga er zondermeer vanuit dat de topicstarter terecht kritiek heeft op de betreffende dealer, maar vind het bijzonder prijzenswaardig om niet zomaar aan naming and shaming te doen. Ben zelf ondernemer en doe mijn stinkende best klanten tevreden te houden. Er zit er altijd wel één tussen waarbij dit niet lukt. Als de naam van mijn onderneming dan met een negatief verhaal op internet verschijnt, dan krijg je dan nooit meer verwijderd of de kans alsnog tot een oplossing te komen, en je kunt ook niet jouw kant van het verhaal kwijt. Naar mijn mening erg terughoudend zijn hiermee.

Misschien toch enige nuance toevoegen. Ik heb als topicstarter hier op het Porsche Forum een duidelijk doel. Lezers enthousiast en inhoudelijk te informeren over de zeer goede ervaringen met mijn nieuwe Porsche Macan en service tot nu toe. Daar gaat mijn topic dan ook primair over. Als ik een slechte beoordeling/review/ervaring van de Jaguar F-Pace wil plaatsen dan zit ik hier niet op het juiste forum toch? :lol: :lol: :lol:
_________________________________________
A Day Without A Smile Is A Lost Day, But A Day Without A Porsche Is A Horrible Day


26 okt 2016 13:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Van BMW naar Porsche Macan
Eens. Heb me laten verleiden tot vervuiling van het topic. Veel plezier van de Turbo!!! Heb zelf vorige week proefgereden in een 991.2 TurboS. Helemaal fantastich. Totaal andere auto maar als de turbo in jouw auto ook zo veel plezier geeft, dan ben ik voorhand meer dan jaloers!!!
_________________________________________
992 4S Cabrio / Taycan 4S


26 okt 2016 14:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
't Gooiski
Bericht Re: Van BMW naar Porsche Macan
Mijn buurman koopt een maand of 3 geleden een Jaguar F-Type, een week later zie ik hem staan bij de auto, dus ik loop er even op af.

Van een afstandje best een mooie auto als je die trompetters van uitlaten (op deze uitvoering) even vergeet en de tentstokken in het cabriodak.

Ik geef hem wat complimenten en hij laat me de binnenkant even zien waarbij hij opmerkt: "Ja het dak kan ik even niet voor je open doen, dat gaan ze volgende week oplossen!". Zijn dak was er de dag ervoor mee opgehouden, gelukkig in de "dicht" stand.

Daar valt je mond natuurlijk van open als 911 cabrio rijdert, maar mijn buurman is kennelijk een echte Jaguar rijdert.. het leek wel alsof dat heel gewoon was haha (is het natuurlijk ook bij Jaguar.. heden ten dagen nog steeds).


27 okt 2016 20:30
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.