Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2024 9:31



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 
Verkoop niet-Porsches via forum? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2 '90
Bericht Verkoop niet-Porsches via forum?
Heel veel liefhebbers die actief zijn op dit mooie forum hebben 1 of meer andere auto's op de oprit staan. Ook deze auto's verwisselen nog wel eens van eigenaar. Zou het een idee zijn om een aparte verkoop rubriek te maken voor de andere merken van de forumleden? Het hebben van een Porsche schept toch een band. Ik spreek uit eigen ervaring als ik zeg dat aan- en verkoop van onderdelen tot nu toe altijd buitengewoon plezierig gaat en liefhebbers onderling zullen niet snel de ander opzadelen met troep of spul dat niet klopt. Is zomaar een idee. Als ik mijn andere auto's zou willen verkopen, zou ik dat zeker eerst via dit forum proberen bijvoorbeeld. Immers; van liefhebber voor liefhebber. :D
_________________________________________
Mooi groen is niet lelijk


05 feb 2017 15:48
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Verkoop niet-Porsches via forum?
Leuk idee, maar het wordt 'm niet.

Het Porscheforum is sowieso geen verkoop-site én daarmee mag men dan (volgens eerder opgestelde regeltjes) ook alleen goederen aanbieden die nagenoeg direct met het merk Porsche te maken hebben :arrow:

  • Auto's
  • Onderdelen
  • Accessoires
  • Boeken
  • Kleding
  • Gadgets

.. maar ik zal ongetwijfeld nog wel iets vergeten zijn in dit lijstje :wink:


05 feb 2017 17:10
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Verkoop niet-Porsches via forum?
Advertenties / TKA-TKG
- Commerciele inslag in advertenties of andere berichten wordt niet op prijs gesteld!
- Het aanbieden of vragen van illegale zaken is niet toegestaan!
- Zorg bij een advertentie voor genoeg informatie, mensen willen ALLES over het aanbod weten.
- Foto's helpen, dat is dan ook meestal de eerste vraag, dus als je ze hebt, zet ze erbij!
- Bij verkooptopics gaarne de vraagprijs vermelden.
- De aangeboden/gevraagde goederen moeten Porsche gerelateerd zijn! Het is hier geen Marktplaats of ebay ;)
- Advertenties met alleen een link naar een andere website worden verwijderd, alsmede "hit-and-run" postings!
- Zogenaamde "bump" en "UP" postings worden niet op prijs gesteld. Als een topic interessant is, komt en blijft het vanzelf bovenin een rubriek hangen. :salut:

viewtopic.php?f=14&t=5548 :salut:


05 feb 2017 17:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Verkoop niet-Porsches via forum?
Maar goed een Lambo of een Ferrari zien we wel door de vingers :mrgreen:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


05 feb 2017 17:59
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht Re: Verkoop niet-Porsches via forum?
Ja hoor, zolang hij hier maar niet te koop wordt aangeboden :wink:
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


05 feb 2017 18:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Re: Verkoop niet-Porsches via forum?
TS stelt hier gewoon een vraag. Wordt vervolgens hard afgeserveerd met regels waarin met een vreemde ondertoon "het is hier geen marktplaats".. "wordt niet op prijs gesteld".. "geen hit and run postings (TS heeft hier 93 berichten geplaatst tot zover).. De een weet het hier nog beter dan de ander. Gewoon een `Nee` dat doen we niet want we zitten hier op het Porscheforum was denk ik voor TS voldoende geweest. :roll:
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


05 feb 2017 19:02
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht Re: Verkoop niet-Porsches via forum?
Hoho, porschenot heeft gewoon een stukje uit het forumreglement ingekopieerd.
Niet negatief bedoeld maar slechts bedoeld om het ontbrekende deel van Olaf aan te vullen.
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


05 feb 2017 19:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht Re: Verkoop niet-Porsches via forum?
Persoonlijk lijkt het mij niet logisch om andere merken op het Porscheforum te koop te zetten. Ik weet het niet, maar die merken zullen hun eigen fora wel kennen.
_________________________________________
En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !


05 feb 2017 19:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht Re: Verkoop niet-Porsches via forum?
Ook niet als het een, BMW, Alfa, Defender, Mercedes en waar hebben we hier nog allemaal adepten van, is? :twisted:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


05 feb 2017 20:41
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht Re: Verkoop niet-Porsches via forum?
Dus kan ik hier geen audi S8 uit 2006 te koop aanbieden dan?...... :mrgreen: 8)
_________________________________________
Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......


05 feb 2017 20:42
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Verkoop niet-Porsches via forum?
brian951 schreef:
TS stelt hier gewoon een vraag. Wordt vervolgens hard afgeserveerd met regels waarin met een vreemde ondertoon "het is hier geen marktplaats".. "wordt niet op prijs gesteld".. "geen hit and run postings (TS heeft hier 93 berichten geplaatst tot zover).. De een weet het hier nog beter dan de ander. Gewoon een `Nee` dat doen we niet want we zitten hier op het Porscheforum was denk ik voor TS voldoende geweest. :roll:

pffff.... ik zie nergens 'afgeserveerd'. Het is maar wat je wilt zien.

Dit is overigens ook niet de eerste keer dat dit ter sprake komt... En als je antwoord 'nee, dat doen we niet hier niet' krijg je weer 100 posts van mensen die vragen waarom je zo kort bent en niet even kan uitleggen aan de topicstarterwaarom je zo'n bot kort antwoord geeft.

Enfin, zal wel duidelijk zijn inmiddels. Gaarne geen volkstuintjes, tuinsets, gebruikte kinderfietsen noch auto's, brommers of rolstoelen van een ander merk dan Porsche hier te koop aanbieden. :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


05 feb 2017 21:05
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 11 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sparkplug


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.