Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 11:24



Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Flinke klapper 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Flinke klapper
Nou Nou, vanmorgen met de 3.2 mazzel gehad op de snelweg thv Zevenaar naar Arnhem. De Mrs wegbrengen voor haar 4-daagse in Nijmegen.... :cheers:

Met een gangetje van 30-40km//h en een hele ruime afstand tot mijn voorligger zat ik helaas in de file. Achter mij zaten een aantal veel te dicht dus ik geef een dot gas om afstand te creeeren. Is ook kortstondig gelukt want ff daarna een flinke klapper achter me en vervolgens zie ik het kentekenplaat van mijn achterligger niet meer in mijn binnenspiegel.. :flush:

Ik had mazzel: ben niet geraakt... :thumleft:

Maarja, achter mij een Daihatsu en een Skoda: 2 down......

Kortom, het is me weer bevestigd dat afstand houden zeer belangrijk is. Alleen heb ik moeite om dat blijvend voor elkaar te krijgen want er wordt door veel bestuurders nergens mee rekening gehouden met anderen. Met de motor was ik allang tussendoor gereden...
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


17 jul 2017 17:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
BMW E30 M3
Bericht Re: Flinke klapper
Nou.... Gefeliciteerd dan maar!


17 jul 2017 17:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Flinke klapper
Gelukkig is het goed gekomen

Indien de persoon achter je met zijn of haar telefoon aan het spelen is dan heeft ruimte maken ook weinig zin.

Mijn vrouw is 5 weken geleden van achteren aangereden. Het 1ste antwoord van de dame was, welke achterop gereden was, je stond opeens stil.
Antwoord van mijn vrouw ik dacht al dat je zo'n idee had, anders was je er niet achter opgereden.
2 weken terug haar nieuwe auto gekregen, 6 dagen later remt ze omdat iemand links af wilt slaan. Hoort ze veel gepiep staat er een busje (poolskenteken) bijna naast haar. En ja hoor deze toeterde ook nog.

Indien we ons nu eens allemaal alleen gaan bezig houden met rijden en denken als ik rustig aan doe ben ik 2 minuten later hebben we veel minder ongelukken. Amen :mrgreen:
_________________________________________
Mvg,

René


17 jul 2017 19:04
Profiel
PorscheForum Rakker
iets met geld en gezondheid
verre oosten
Bericht Re: Flinke klapper
Gelukkig maar Wil!!!
_________________________________________
speed is lekker, maar dan wel op de weg


17 jul 2017 21:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Flinke klapper
Tja. Ik had laatst voor het eerst een ongeluk. Dan nog met de 911 ook. Een afrit die ook fungeerde als oprit waarbij de snelweg zelf vaststond maar het verkeer op de oprit volle snelheid voorbijvloog. ik zocht rustig een gaatje en net toen ik er een had en dan ook naar rechts ging voegde de wagen voor het gaatje zich pal voor mijn voorganger in waardoor deze een noodstop maakte en naar rechts uitweek. Mijn linkervoorkant ging onder zijn bumper rechtsachter. Vanzelfsprekend mijn fout maar toch moeilijk te vermijden... . Wil maar zeggen dat niet iedereen die in fout is, ook daadwerkelijk iets 100% te verwijten valt. Overigens wel goed dat je het verkeer achter je ook in de gaten hield.
_________________________________________
2005 997S Tiptronic - Bahrain


17 jul 2017 21:57
Profiel
PorscheForum Rakker
996 cabrio 3,6 Carrera 4
Huizen
Bericht Re: Flinke klapper
Ja qua hoffelijkheid kunnen wij nog wel wat van de Belgen leren vindt ik.


19 jul 2017 20:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Flinke klapper
:shock: :? :shock: :o :shock: :shock: :shock: :o <----- foto's van de Belgen op het forum die zich afvragen waar precies je die hoffelijke Belgen in 't verkeer bent tegengekomen :wink:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


19 jul 2017 20:41
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DStout


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.