Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 14:50



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Adieu, goodbye, vaarwel... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Verstandig. Ook de moderator blijft olie op het vuur gooien. Zal wel iets met haantjes te maken hebben.... :shock:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


29 aug 2017 22:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
OMG...
Nog een rondje moderator bashen???
Er is maar één azijnpisser en da's die die niet tevreden was met wat hij kreeg en *nog* meer wou.

Tilt! (ex-moderator)
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


29 aug 2017 22:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Gewoon doen bye bye.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


29 aug 2017 22:27
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
MarcoB schreef:
Zal wel iets met haantjes te maken hebben.... :shock:

Nee. Met er genoeg van te hebben hier als target practice rond te zwerven. Als iemand een graatje dwars heeft zitten, schieten we uit de heup. En denken we alles maar te kunnen zeggen. Ik ben hier in de afgelopen jaren voor nazi uitgemaakt, voor NSB'er, voor Gestapo, ben gestalked, mijn vrouw is telefonisch bedreigd midden in de nacht een keer of 5 in een week en dan noem ik alleen de echte excessen. Op een f*cking auto-internetforum. Waar hebben we het in godsnaam over?

Ik heb in de afgelopen 48 uur het IWC Bottas topic wel een keer of 6 helemaal nagelezen. Ik begrijp oprecht niet waar de ophef vandaan komt. Het zijn een aantal tegenovergestelde meningen. Dat kan op een forum. Er wordt niet gescholden en er wordt niemand kapot gemaakt. Vervolgens wordt er meermaals gevraagd 'of je hier dan geen kritiek mag geven'. Waarop meermaals geantwoord wordt dat dat wel mag, 'maar dat op een forum niet iedereen het met die kritiek eens hoeft te zijn. En dat mag laten weten.

Vervolgens vindt iemand het nodig om midden in de nacht beschuldigingen te gaan uiten, mij kontn..ker te noemen (en dat vervolgens weer snel te verwijderen en vervolgens te ontkennen). Ik ben het zat om elke keer als ik hier iets post als forumbezoeker (want dat ben ik meer dan 90% van de tijd) wat iemand anders niet bevalt aangevallen te worden omdat ik moderator ben. Zoals jouw bovenstaande post. Wie gooit er hier nou olie op het vuur? Kheldar. En daar mag ik niet op reageren? Hoezo niet? Het is een loze beschuldiging. Lees het betreffende IWC Bottas topic en wijs mij aan waar er in dat topic 'azijnpissers die hun eigengereide en ongenuanceerde botte mening weer even moesten ventileren' voorkomen. Nergens namelijk. Maar het is de tactiek van een kind: als je je punt hebt gemaakt nog even gaan schelden. Zwaktebod.

In dat topic komen geen azijnpissers voor. Slechts mensen die het niet met de topicstarter eens zijn. Waarvan de meeste aangeven zijn reactie te begrijpen maar het niet met zijn wijze van communiceren eens te zijn. Eigengereid? Omdat je een andere mening hebt? Pfffff. Ongenuanceerd? Ik zie geen ongenuanceerde meningen. Bot? Wellicht, maar op de forumschaal van 0-10 hebben ze bij mij geen enkele keer een belletje doen rinkelen waarbij ik (of een ander teamlid) dacht in te moeten grijpen (als moderator).

Dus nee. Ik gooi geen olie op het vuur. En ja, zoals in een ander topic al geschreven: als Antoine inderdaad besluit hier voorgoed weg te gaan om de reacties in het IWC topic is dat zijn goed recht. En zijn eigen beslissing. Ik ga er niet om huilen. Sterker nog: ik kan er niet mee zitten. We zijn allemaal grote jongens (en meisjes) en als we het hier niet meer naar onze zin hebben, moeten we gewoon vertrekken. Of een tijdje een time out nemen om alles te laten zakken. Heb ik ook al vaker gedaan na een van de bovengenoemde excessen.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


29 aug 2017 22:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Zucht ... het was meer om de absurditeit en de impulsiviteit van deze adieu te benadrukken. Zal volgende keer echt emoticons gebruiken om niet op tenen te trappen, beloofd.


29 aug 2017 22:47
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Porcay schreef:
Slotje? :roll:

:wink:


Slotje! :?
Dus......... :thumleft:
_________________________________________
TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!


29 aug 2017 22:53
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Aangezien er nu meerdere mensen om een slotje hebben gevraagd, ga ik er gehoor aan geven. Alles is zo'n beetje gezegd. Maar ik sluit niet af zonder de belofte dat ik er mensen, al dan niet tijdelijk, af ga gooien zodra het vuurtje in een ander topic weer op gaat laaien.

Het gaat over een leuke hobby.
Het gaat over vrienden maken.
Het gaat over elkaar van informatie voorzien.
Het gaat over het delen van een passie.

Het gaat NIET over ego's.
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


29 aug 2017 22:58
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: HansGT


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.