Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 apr 2024 5:22



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Adieu, goodbye, vaarwel... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Adieu, goodbye, vaarwel...
Ik hou het kort.

Zie topic-titel.

Adieu, vaarwel, tot ziens...

viewtopic.php?f=17&t=49970&p=1283809#p1283809
viewtopic.php?f=17&t=49959

We zullen elkaar ongetwijfeld nog wel hier en daar tegenkomen; al zal het niet op dit forum zijn.

Ongetwijfeld zal dit topic gebruikt worden om mij zwart te maken, dat ik het allemaal uit proporties blaas, last heb van een 'Calimero complex', geloof in complottheorieën, lange tenen heb, geen gevoel voor humor heb, et cetera, enzovoorts, enzoverder...

Ik beschouw mezelf als iemand die altijd iedereen in z'n waarde laat, altijd een positieve bijdrage aan dit forum heb willen leveren en over het algemeen iemand ben die positief in het leven staat...

Mijn glas is wat het forum betreft nu echter half leeg.

:salut: :salut: :salut: :salut:
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


Laatst bijgewerkt door Black Betty op 28 aug 2017 22:31, in totaal 1 keer bewerkt.



28 aug 2017 21:24
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Bericht Re: Adieu, vaarwel, tot ziens...
:scratch: :res: , maar dan met deze achter het spandoek: :pale:
_________________________________________
TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!


28 aug 2017 21:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Adieu, vaarwel, tot ziens...
Jammer want je kwalificeert het forum nu obv een aantal reacties die je hebt gekregen. Er zijn er ook genoeg die daar anders over denken.

Ik heb je bijdragen altijd gewaardeerd en hoop dan ook dat je weer gewoon terug komt (of beter nog blijft)

Jammer dat het zo gaat
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


28 aug 2017 21:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Adieu, vaarwel, tot ziens...
Ik zal nooit vergeten hoe je ten overstaan van je vrienden (?) in Boxtel onze Panamera belachelijk maakte, toevallig stond ik in de buurt en hoorde het. Kon er wel om lachen, die afgunst.

Houdoe he! Daag.


28 aug 2017 21:54
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Adieu, vaarwel, tot ziens...
Black Betty schreef:
Ongetwijfeld zal dit topic gebruikt worden om mij zwart te maken


Afbeelding

Hoe kom je daar nou bij joh?! Geef anders één voorbeeld waar dat hier ooit gebeurd is? :scratch:
Zoals in het andere topic al gezegd: Jammer dat je dit besluit neemt. Het ga je goed.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


28 aug 2017 21:55
Profiel
PorscheForum Rakker
928 S4 manual, ex 964 C2, ex 993 C2
Bericht Re: Adieu, vaarwel, tot ziens...
Antoine, we kennen elkaar niet, heb de discussie maar zijdelings gevolgd, maar op mij komt het over alsof het een beetje uit de hand gelopen is. Van een niet ontvangen suffe reclametas van IWC in een paar dagen naar lid af. Nergens voor nodig, lekker blijven hangen, want je bijdragen zijn in het algemeen zeer lezenswaardig.


28 aug 2017 21:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht Re: Adieu, vaarwel, tot ziens...
Ik ben het helemaal eens met Gertie; Niemand wilde je wegjagen!
_________________________________________
En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !


28 aug 2017 22:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Adieu, vaarwel, tot ziens...
Als alle reageerders gesamelijk rondom een stamtafel onder het genot van een bakkie koffie, biertje, radler, wijntje of wat dan ook elkaars meningen hadden aangehoord, was het wellicht een levendige discussie geweest waarbij men, denk ik, niet met ruzie uit elkaar zou zijn gegaan. Echter nu, via dit mooie forum, wel. Jammer
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


28 aug 2017 22:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: Adieu, vaarwel, tot ziens...
DennisvdB schreef:
Ik zal nooit vergeten hoe je ten overstaan van je vrienden (?) in Boxtel onze Panamera belachelijk maakte, toevallig stond ik in de buurt en hoorde het. Kon er wel om lachen, die afgunst.

Houdoe he! Daag.


En hop... Daar gaan we al...

Q.E.D.

By the way, ik laat me nooit negatief uit over iemands anders auto: iedereen mag zijn eigen lol en plezier beleven aan zijn bolide. Afgunstig ben ik evenmin; dat ligt niet in mijn aard...

Neemt niet weg dat ik het eerste type Panamera zelf niet het toonbeeld van schoonheid vind (persoonlijke mening). Ik zou zo'n auto -en iedereen die mij kent, weet hoe ik daarin sta en wat ik over auto's ventileer- nooit belachelijk maken. @DennisvdB: Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je mij je Panamera belachelijk hebt horen maken. Ik heb de Panamera nog nooit belachelijk gemaakt! Wat ik hooguit heb gezegd, is dat ik het model niet mooi vind, maar dat is -naar mijn mening- niet belachelijk maken, maar zeggen wat je ergens van vindt. Er zijn ook tal van mensen die mijn Speedster niet mooi vinden. Daar ga ik niet eens mee in discussie: beauty is in the eye of the beholder...
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


28 aug 2017 22:28
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht Re: Adieu, vaarwel, tot ziens...
Je mag in Nederland (en dus ook op dit forum) gelukkig een mening hebben. Wel moet je er altijd rekening mee houden dat de mening van iemand anders afwijkend kan zijn van jouw mening. En gelukkig mag ook dat. We hoeven het namelijk niet met elkaar eens te zijn.

Wat je doet met de gedachten die ontstaan wanneer iemand het niet met je eens is, daar heb je zelf de regie in.

Antoine, je hebt hier een behoorlijke tijd doorgebracht. Je bent gelukkig geen dertien in een dozijn forumlid, je hebt het forum verrijkt met leuke en vaak ook nuttige bijdragen. Je hebt een eigen mening en wanneer jouw mening vertelt dat je je hier niet meer thuis voelt, dan is dat JOUW beslissing(?) en die hebben wij te respecteren.

All the best.
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


28 aug 2017 22:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Adieu, vaarwel, tot ziens...
Antoine, slaap er nog een nachtje over en laat je niet op de kast jagen. IWC topic zelf kan de reden niet zijn, dat is een gevalletje 'East is east...'
Geintje over goodie bag-Red Bull was onschuldig bedoeld (imho). Conversatie daarna verdient geen schoonheidsprijs (geldt m.i. voor alle deelnemers).
Dus neem even een forum-sabbatical, time out, zen-momentje of een goede borrel en verblijd ons daarna weer met de prachtige bewijzen van je vakmanschap en creativiteit!!
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


28 aug 2017 22:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Antoine, je had het over het soort mensen wat zo'n auto zou rijden. En dat was niet positief. Ik ben nog jong, ik heb goede oren en weet wat ik hoor.

:popcorn:


28 aug 2017 22:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Maar een Panamera is toch een poepende hond? En een kjn een bus? En een Boxster een kappersauto? Moet je maar niet zo'n auto kopen. Dan heb je toch geen smaak? Is nl geen echte Porsche. Vraag je om zo' reactie. :popcorn:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


Laatst bijgewerkt door MarcoB op 28 aug 2017 23:03, in totaal 1 keer bewerkt.



28 aug 2017 23:03
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Adieu, vaarwel, tot ziens...
Black Betty schreef:
En hop... Daar gaan we al...

Q.E.D.

zwart·ma·ken (maakte zwart, heeft zwartgemaakt)
1 door roddelen een slechte naam bezorgen

Dit is toch geen roddelen noch zwart maken? Hij zegt iets recht in je gezicht zodat je de mogelijkheid hebt erop te reageren.
Dus geen QED. Zwartmaken in dit topic zou zijn als we wachten tot je daadwerkelijk weg bent en dán schrijven dat je zijn Panamera belachelijk maakte... :idea:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


28 aug 2017 23:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Semantiek
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


28 aug 2017 23:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C2, 1998
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Snap het niet zo, je bent hier om elkaar te ondersteunen en met normale omgangsnormen kom je heel ver.
Je deelt een algemene Porsche passie, die voor een ieder weer andere elementen kent.


28 aug 2017 23:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
ruim 12 jaar lid en dan om zoiets onnozels je hakken lichten?
1: of je was er al klaar mee en wachtte op een stok
2: je zit slecht in je vel.
Bij 2: ga lekker even vakantie vieren en kom dan terug op het forum met je verhalen die ik graag lees.


28 aug 2017 23:17
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Black Betty schreef:
Ongetwijfeld zal dit topic gebruikt worden om mij zwart te maken, dat ik het allemaal uit proporties blaas, last heb van een 'Calimero complex', geloof in complottheorieën, lange tenen heb, geen gevoel voor humor heb, et cetera, enzovoorts, enzoverder...

Dus er zijn 10+ reacties van mensen die jou en jouw bijdragen zullen missen en één persoon die zegt dat hij moest lachen om jouw afgunst van zijn auto. En dan ga je DAAR op in?

Sorry dat ik het zeg, ik respecteer jou en jouw bijdragen aan dit forum enorm, ondanks dat ik (op zijn zachtst gezegd) geen fan ben van de "plastic namaak-356's", vind ik jouw auto zeker een fraai exemplaar. Maar met zo'n reactie ben je wel spijkers op laag water aan het zoeken hoor en dat valt me dan wel erg tegen.

Hoop dat je je bedenkt, dat ik morgen een mailtje heb om dit topic maar weg te gooien en dat we dan gewoon weer gezellig over Porsches gaan ouwenelen.....


28 aug 2017 23:23
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. 993 '93, ex. 968 '92. Nu 996 C4
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Hoi Antoine, kom op man, let it go. Gewoon ff time out. Ik zie je graag weer terugkomen in ieder geval waardeer ik je bijdragen (in real life en hier op dit podium) altijd zeer.
_________________________________________
"Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari


29 aug 2017 21:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Ja, Antoine, over een week of twee kan je de funny comment over de goodie bag wel waarderen. En ben je de azijnpissers die hun eigengereide en ongenuanceerde botte mening weer even moesten ventileren in jouw Bottas-meet topic alweer vergeten (en vergeven).


29 aug 2017 21:19
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Ongenuanceerd....


-Mompeltietsvankolenophetvuurenzo-
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


29 aug 2017 21:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Ik zal er in het vervolg een emoticon bijzetten zodanig dat iedereen het begrijpt.


29 aug 2017 21:54
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Kheldar schreef:
de azijnpissers die hun eigengereide en ongenuanceerde botte mening weer even moesten ventileren in jouw Bottas-meet topic

:shock: :roll: :scratch:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


29 aug 2017 21:58
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
Slotje? :roll:

:wink:
_________________________________________
TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!


29 aug 2017 22:01
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Adieu, goodbye, vaarwel...
ik zou niet - meer - durven ...
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


29 aug 2017 22:02
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.