Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 4:14



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Op zoek naar onderdelen 924? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Op zoek naar onderdelen 924?
Vandaag met een man gesproken die nog allerlei onderdelen voor 924's heeft liggen.
In 1982 heeft hij een 924 uit '79 gekocht. Een paar jaar terug heeft hij deze verkocht omdat hij geen garage bij zijn huis meer heeft en een te grote liefhebber is om de auto op straat te laten staan. Hij had zelfs nog een foto in zijn portemonnee van zijn auto en het deed hem duidelijk zeer dat hij hem 'moest' verkopen. De prijs waarvoor hij hem heeft verkocht daar koop je nu een donorauto voor, als je alles vantevoren eens wist...

Deze man heeft altijd zelf alles aan zijn 924 gedaan en heeft daardoor veel onderdelen verzameld. Plaatwerk en bijv buitenspiegels heeft hij met de auto verkocht maar alle goede onderdelen die hij had zijn nog steeds in zijn bezit. Hij heeft een kelder vol met spullen en we zullen doos voor doos moeten kijken wat er in zit. De zaken die hij zo wist te noemen die hij nog heeft zijn bijv. Achterlichten, moter voor de koplampen (op en neer), startmotor, alternator, dashboard tellers etc. Hij wil er nu vanaf omdat hij in een grote stad woont en hij toch niet meer met zo'n auto mag rijden dus er komt er geen meer.

Ikzelf ben geïnteresseerd in de startmotor en de dynamo en een sportstuur wat hij heeft met Porsche-logo.

Mijn vraag is of er mensen zijn die nog bepaalde onderdelen nodig hebben. Over een paar weken ga ik uitzoeken wat hij allemaal heeft. Als ik weet wat iemand zoekt en wat je er maximaal voor over hebt, dan kan ik met hem overleggen of ik het mag kopen van hem. Stuur mij een PB wat je zoekt en wat je maximale prijs ervoor is en ik ga mijn best voor je doen als het 'op voorraad' ligt.

@mods: Als jullie van mening zijn dat dit topic verwijderd of verplaatst moet worden (naar het verkooptopic?) omdat het niet voldoet aan de richtlijnen dan hoor ik het wel en ga ik ervan uit dat jullie die actie nemen. Ik kan geen prijzen geven, geen foto's plaatsen van te verkopen artikelen omdat ik simpelweg niet weet wat ik tegen ga komen. De reden dat ik een topic heb aangemaakt is omdat ik zelf wat onderdelen wil hebben en ik hoop dat ik ook iets voor iemand anders kan betekenen. Naar mijn mening is daar dit forum voor. Wellicht doordat ik meerdere dingen kan overnemen kan ik de prijs voor iedereen nog extra drukken, iedereen blij :D Mocht dit topic niet gepast zijn, dan alvast mijn excuses :salut:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


10 sep 2017 19:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Bericht Re: Op zoek naar onderdelen 924?
Maar is het mysterie van de identieke post nu opgelost???


29 jan 2018 23:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Op zoek naar onderdelen 924?
Niet voor mij iig :scratch:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


30 jan 2018 21:30
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Op zoek naar onderdelen 924?
Kunnen we geen groepsuitje van maken? Ik weet dat er dingen is die ik wil, maar weet niet zo snel wat. Het is ook erg leuk om te snuffelen in iemands voorraad. :idea:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


30 jan 2018 21:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Op zoek naar onderdelen 924?
ik ben er in november geweest. Man heeft een keldertje onder zijn huis en daar ligt het allemaal in dozen. Hij heeft er een paar geopend dus daar heb ik even in kunnen neuzen. De anderen stonden overal onder en waren dicht; hij had niet de behoefte deze open te maken om alles te laten zien als ik het toch niet zou kopen. Hij noemde wel eea op maar ik heb het niet direct nodig. Heb geprobeerd een deal te maken om gewoon de hele zooi te kopen van hem en dan later uit te zoeken wat het allemaal is en dan hier ook aan te bieden.

We kwamen er qua prijs niet uit. De man heeft nog prijzen van 10-20 jaar geleden in zijn hoofd, terwijl heel veel nu op internet voor veel minder is te krijgen. Daarbij heeft hij bijv een pakkingset voor de moter liggen die toentertijd prijzig was maar ik heb geen zin om deze voor het bedrag wat hij in zijn hoofd heeft over te nemen en dan bij mij op zolder te leggen 'voor het geval dat ooit eens...'

Ik heb afgesproken dat we er beiden nog maar eens over moesten nadenken en dan later contact hebben om te kijken of we er alsnog uit konden komen. Inmiddels met andere projecten bezig geweest en heb hem nog niet gebeld. zal ik binnenkort nog eens doen...

samen er naartoe is leuk voor het uitje, maar met 3 man of meer in die kelder staan wordt je niet vrolijk van hoor, het is maar heel klein nl. Ik kijk wel of ik een deal kan sluiten. ik weet niet eens meer wat er allemaal bij zat. Als ik het kan kopen dan kunnen jullie wel bij mij langskomen om te zien wat je ervan wil hebben en kunnen we prijs bepalen
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


01 feb 2018 10:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924S M755
Leieland
Bericht Re: Op zoek naar onderdelen 924?
Al die transaxle onderdelen kreeg je een paar jaar geleden aan de straatstenen niet kwijt. Ik herinner me een heel magazijn, koetswerk en motoren, dat leeg moest. Waarschijnlijk allemaal per kilo verkocht. :(

Als het echt 924 is (924s msch wat minder), dan zou ik www.924forum.nl :thumleft: proberen. Bepaalde forumleden hebben een voorraadje en zijn er al lang mee bezig.
_________________________________________
924S M755 "Sportliches Sondermodell"
914-4 1,7 L Weber


01 feb 2018 14:21
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.