Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 apr 2024 5:25



Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Verkopen? Nee!!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
1991 964 carerra 2
Rijswijk
Bericht Verkopen? Nee!!!
Vandaag de 964 gewassen, gepoetst en geschorst. Einde van het seizoen zit r weer op. April volgend jaar weer nieuwe ronde en nieuwe kilometers. Ook dit jaar weer te weinig , nog geen 900km gereden. Dan maar verkopen aan een rijder? Nee, toch maar niet. Ondanks de ,zeer, weinige kilometers is elke kilometer nog steeds een feessie. Het geluid, de beleving en de duimpjes van andere weggebruikers toveren elke keer een grote glimlach op mijn gezicht. En met dit kilometrage is porscherijden echt goedkoop.
Gaan we nog wat doen deze winter? Jawel, heb via d-werx nieuwe tellerplaten dus tellers eruit en opsturen om platen te vervangen. Dan volgend jaar met pw250 rs ducts plaatsen en vooral ....... rijden. Maar dat zeg ik elk jaar :-).
Gr pp964c2


23 sep 2017 15:15
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
Heel verstandig :thumleft: Ook van t bezit zelf kan je al genieten!
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


23 sep 2017 15:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
pegelsc2 schreef:
Einde van het seizoen zit r weer op.


Want er ligt al strooizout?


23 sep 2017 16:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
De gemeentes zijn er klaar voor :scratch: :

Rijkswaterstaat bijna voorbereid op de winter
Vandaag, 07:15
HAARLEMMERLIEDE - Rijkswaterstaat heeft bij alle 56 steunpunten in het land het materieel getest, zoals strooiwagens en sneeuwschuivers. In het Noord-Hollandse Haarlemmerliede wordt zaterdag bij wijze van openbare inspectie de traditionele vlootschouw gehouden. Waar de strooiwagens zich bevinden is voor het publiek te volgen op rijkswaterstaatstrooit.nl.

Nieuwe strooiroutes worden doorgenomen, chauffeurs opgeleid en voor de huidige chauffeurs is er een opfriscursus. Op 1 oktober moet de dienst alles op orde hebben en 'winterklaar' zijn. Als het vriest en sneeuwt wil Rijkswaterstaat binnen twee uur op het hele landelijke wegennet strooien; 3200 kilometer, inclusief op- en afritten.


23 sep 2017 16:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
is inderdaad tijd om te stoppen,velgen schoonmaken is best wel een klusje :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

mooie combinatie auto/velg


23 sep 2017 16:43
Profiel
PorscheForum Rakker
1991 964 carerra 2
Rijswijk
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
Idd een klusje. Dank voor compliment.
Niet alleen niet rijden vanwege strooizout maar ook vanwege regen. Met de kleine ruitenwissers en laag op de weg zit je constant in de spray en dan gaat, iig bij mij, de lol er wel af. Ben een echte mooi weer rijder. Waarbij het feit dat de velgen niet gecoat zijn ook helpt om niet te rijden. Klusje voor volgend jaar.


23 sep 2017 16:52
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Neppert
Neppert
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
Niet verkopen idd!!
Prachtige combinatie zo met die gouden BBSjes!! :thumleft:
_________________________________________
In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!


23 sep 2017 16:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
Prachtige kar, maar in okt, nov en dec zijn er vaak nog zat mooie rijdersdagen zonder regen oid hoor. Rijden met dat ding!
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


23 sep 2017 17:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
Nou als je er niet mee in de regen durft te rijden dan zou ik verkoop toch sterk overwegen


23 sep 2017 18:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
De voorruit met Gyeon Q2 view behandelen en je kan een heel jaar zonder ruitenwissers rijden.


23 sep 2017 20:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
Blijf 't bijzonder vinden dat mensen zo'n auto een half jaar ergens wegzetten. :oops:
Kijk naar het weer dit weekend. En misschien in oktober en november ook nog wel.
Is dan toch heerlijk om, bijv. zoals morgen, even lekker een uurtje te kunnen sturen? :scratch:

Zeker als je vindt dat je er te weinig in rijdt :!:
Ik zou 'm, als je 't geld kan missen, gewoon houden, anders krijg je er spijt van.
Maar 900km in een jaar is wel te weinig hoor. :bang: :wink: :cheers:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


Laatst bijgewerkt door Ronaldo op 23 sep 2017 20:22, in totaal 1 keer bewerkt.



23 sep 2017 20:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
Idd een mooie auto moet op de weg rijden en niet ergens wegstoffen in een garage omdat iemand bang is dat ie nat of vies wordt. De mijne gaat ook even een paar maandjes in de mottenballen. Vanaf november tot maart. Vind ik nog redelijk. Daarnaast is het gewoon een rijdersauto. Volgende week nog even een week naar Normandie ermee :drive:
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


23 sep 2017 20:19
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
Citaat:
En met dit kilometrage is porscherijden echt goedkoop


Right :?

900 Km
Gok € 900,- verzekering en zo'n € 800 wegenbelasting ...

Ok, je verbruikt stukken minder brandstof en olie ~ en je bespaart wellicht wat op (groot) onderhoud ... maar je zit toch snel aan meer dan € 2,- per gereden kilometer :idea:

Ik zou 'm verkopen - nu de prijzen nog redelijk hoog staan en er over een jaar of 2 weer eentje terug kopen ;)
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


23 sep 2017 20:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
993 4s 96 993 C2T 95 FIAT 500 69
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
porschenot schreef:
is inderdaad tijd om te stoppen,velgen schoonmaken is best wel een klusje :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

mooie combinatie auto/velg


Lekker die velg!!!
_________________________________________
Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate


23 sep 2017 20:42
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 - zwart - MY1992
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
Same here eigenlijk. Ik denk dat ik ook niet meer dan 1000km in mijn 964 gereden heb dit jaar. Ik ben nu al een maand thuis van vakantie en heb hem maar 1 keer gepakt voor een rondje van 35km. Toen zat hij gelijk onder de dode vliegen en had ik er wel weer genoeg van. Je kunt in NL ook gewoon nergens leuk rijden. Ik was op vakantie in de Pyreneeën en Baskenland en je kunt daar leuker rijden met een huurautotje dan in NL met je 964. De meeste lol heb ik er nog van als ik een dagje voor een afspraak naar Duitsland moet, maar die ene keer dit jaar regende het hard en heb ik toch maar weer gewoon de daily gepakt.

Maar ik heb besloten hem nog niet te verkopen. Ik zou niets anders terug willen. Ik heb eens proefgereden met een 996 Turbo, en toen vond ik mijn 962 C2 leuker rijden. Dus ik blijf poetsen en ga misschien de komende maand nog wat rijden.


23 sep 2017 21:38
Profiel
PorscheForum Rakker
993-c2 ,2cv
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
Olaf schreef:
Citaat:
En met dit kilometrage is porscherijden echt goedkoop


Right :?

900 Km
Gok € 900,- verzekering en zo'n € 800 wegenbelasting ...

Ok, je verbruikt stukken minder brandstof en olie ~ en je bespaart wellicht wat op (groot) onderhoud ... maar je zit toch snel aan meer dan € 2,- per gereden kilometer :idea:

Ik zou 'm verkopen - nu de prijzen nog redelijk hoog staan en er over een jaar of 2 weer eentje terug kopen ;)


Zijn de prijzen al aan het zakken ? of verwacht je dat ze gaan zakken ?

mvg

hubertus


24 sep 2017 9:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
deze discussie hierover stond niet zo heel ver weg :mrgreen:

viewtopic.php?f=24&t=49924 :salut:


24 sep 2017 9:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 GT3 997 GTS 964 C2 930 ex 997 S ex 996 4S
Rotterdam
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
In oktober, november toch nog genoeg mooie dagen om te rijden hoor. Totdat ze gaan strooien rijd ik lekker door :drive: :cheers:


24 sep 2017 9:58
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
Ik maak toch altijd zo'n 6000 plezier kilometers per jaar met de 993. Waar heb je hem anders voor. In het voorjaar met een mooie toer naar Zuid-Frankrijk. Binnendoor via de Eiffel, Oostenrijk, Italië of de Alpen. Prachtig. En dan al die dagen in eigen land nog. Ik zit altijd te dubben of ik zal schorsen of niet. Staat ie in de garage en kan ik er niks mee als het mooi weer is in de periode tussen november-maart. Dan maar een paar maanden mrb voor Jan met zijn korte achternaam betalen.
Enige nadeel is dat er zo wel de nodige kilometers bij komen en vliegjes..... Dat dan wel weer :D


24 sep 2017 10:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
@Paul: die 900km per jaar geniet je er dubbel van! Ik reed ca. 12 dkm per jaar met de 964, en toen was het ineens niet speciaal meer! Jij doet het denk ik goed!
Ik heb dit jaar ook maar een paar duizend km met de GT3 gereden: heeeel speciaal als je ineens een lekkere rit kan maken, en de omstandigheden optimaal zijn!
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


24 sep 2017 11:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
frankv schreef:
heb hem maar 1 keer gepakt voor een rondje van 35km. Toen zat hij gelijk onder de dode vliegen en had ik er wel weer genoeg van. Je kunt in NL ook gewoon nergens leuk rijden


Snap echt niet wat je nog met die auto doet :) Die rotvliegen ook altijd..
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


24 sep 2017 15:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
Vliegen was je er toch gewoon direct af?
Desnoods even inweken met Poorboys 'spray and wipe' en ze gaan er zo af.


24 sep 2017 15:19
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
Je doet het goed pegels :thumleft:
De 964 naar je zin maken en pakken als je er zin in hebt ,je hebt de wagen voor jezelf en niet voor anderen.
Verkopen moet je nooit doen want dan kun je weer van voren af aan beginnen om hem te maken zoals die nu is.
En als die in de garage staat kun je er ook erg van genieten en vertroetelen. :cheers:
En mensen die hopen dat de 964 in waarde gaat zakken kun je jaar na jaar uit blijven lachen.
Ondertussen heb jij er al jaren van genoten en bepaalde mensen wachten nog tot sint juttemus tot die ooit eens gaat zakken .(en ondertussen worden ze zelf ouder en ouder :mrgreen: )


24 sep 2017 17:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
steef schreef:
@Paul: die 900km per jaar geniet je er dubbel van! Ik reed ca. 12 dkm per jaar met de 964, en toen was het ineens niet speciaal meer! Jij doet het denk ik goed!


En toch hè, ik heb toch best wel leuke auto's als daily gehad. En ja, bij de één was ik er eigenlijk na een half jaar al klaar mee, bij de ander begon het pas na 12 jaar te kriebelen. Het ligt dus mi niet zozeer aan het aantal kilometers dat je rijdt of het 'gewoon' wordt, maar wel aan de auto. En dat zal voor iedereen anders zijn... :drive: :drive: :drive:
_________________________________________
rouge et noir


24 sep 2017 21:58
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Verkopen? Nee!!!
Citaat:
En mensen die hopen dat de 964 in waarde gaat zakken kun je jaar na jaar uit blijven lachen.


Als je wilt verkopen, zal je MI echt nu je slag moeten slaan .. duurt geen paar jaar meer voordat ze in prijs zakken ... dat doen ze namelijk al. Het is geen verkopersmarkt meer :|
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


25 sep 2017 7:54
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.