Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: oldtimer regeling

21 nov 2018 14:34

Die post staat als het goed is ook klaar in digitale vorm op mijnoverheid.nl

Wel goed om iedereen er toch nog even er aan te herinneren. Het zou zonde zijn van het geld idd.

Re: oldtimer regeling

21 nov 2018 15:04

Voor de 3.2 binnen en betaald :-) Inderdaad niet vergeten want dan heb je volgend jaar een hoop gedoe om het alsnog geregeld te krijgen.

Re: oldtimer regeling

21 nov 2018 18:11

Hier ook binnen en betaald voor de 944.

Re: oldtimer regeling

22 nov 2018 20:57

Heerlijk, de 924 is inmiddels 41 jaar oud. Geen wegenbelasting en in de winter als het niet gesneeuwd heeft of dat er gestrooid is gewoon toeren met een mooi winterzonnetje :sunny:

Re: oldtimer regeling

22 nov 2018 23:17

minics schreef:Hier ook binnen en betaald voor de 944.


Hier nog niks gezien. Maar ik herinner me niet of ik automatische incasso heb aangevinkt (is dat een mogelijkheid?)

Re: oldtimer regeling

22 nov 2018 23:48

Ik heb hier ook nog niks gezien.......

Re: oldtimer regeling

23 nov 2018 20:14

Heden ontvangen. Ze druppelen blijkbaar binnen .....

Re: oldtimer regeling

23 nov 2018 20:41

Ik heb gisteren een factuurtje gekregen van €125,- voor 2019. Dus volgende week vrijdag nog even lekker een flinke rit maken en dan drie maanden de DD gebruiken. Kan ik in die maanden mooi nog even de dingen aan de 3.2 doen die er normaal niet van komen.

Ik zou zeggen gewoon betalen en blij zijn met de regeling die er is en anders niet zeuren en netjes vol tarief betalen.

Re: oldtimer regeling

26 nov 2018 14:26

Wat een geouweneel !

Maken ze een mooie regeling waardoor je als liefhebber 3 maanden mag rijden voor het tarief van 1 maand - met als voorwaarde dat de liefhebber hem 's winters binnen laat (onder de anname dat hij dat toch ook zo wil).
Gaat men weer zoeken om voor dat tarief het hele jaar door te kunnen tuffen.

Mag hopen dat dat niet lukt - anders kunnen we weer wachten tot deze mooie geste ook weer wordt afgeschaft.
Net als de oldtimerregeling voor Diesels toenJan en alleman in oude Benzen 190 ging tuffen...

Niet zeuren - kiezen - en betalen voor je keuze.

Re: oldtimer regeling

26 nov 2018 16:30

Gewoon terug de 60 dagen kaart invoeren - dat moet met de hedendaagse technologie goed kunnen :idea:

Inmiddels ook de nota van € 121,- mogen ontvangen - en maar direct betaald ... nu nog even de wekker zetten op 28 Februari 2019 - 23:55 uur :wink:

Re: oldtimer regeling

27 nov 2018 20:31

Brief ontvangen en inmiddels betaald...nu rustig afwachten tot ergens in maart/april ofzo...

Re: oldtimer regeling

26 feb 2019 21:00

en, iedereen klaar voor de start? Ik in ieder geval wel!

Re: oldtimer regeling

26 feb 2019 21:11

Vandaag weer gereden hoor, net als afgelopen weekend. Een oudje heeft zo z'n voordelen :wink:

Maar sterkte iedereen met de laatste paar dagen wachten :salut:

Re: oldtimer regeling

27 feb 2019 13:51

Gaat goed komen :mrgreen: en meteen vers rubber eronder :D :salut:

Re: oldtimer regeling

27 feb 2019 19:18

lindemans schreef:Wat een geouweneel !

Maken ze een mooie regeling waardoor je als liefhebber 3 maanden mag rijden voor het tarief van 1 maand - met als voorwaarde dat de liefhebber hem 's winters binnen laat (onder de anname dat hij dat toch ook zo wil).
Gaat men weer zoeken om voor dat tarief het hele jaar door te kunnen tuffen.

Mag hopen dat dat niet lukt - anders kunnen we weer wachten tot deze mooie geste ook weer wordt afgeschaft.
Net als de oldtimerregeling voor Diesels toenJan en alleman in oude Benzen 190 ging tuffen...

Niet zeuren - kiezen - en betalen voor je keuze.


Ik ben het 100% met je eens. Gewoon hiervan gebruik maken en blij zijn. Hopen dat het zo blijft. Bezit van een leuke auto is zo beter betaalbaar.

Ik heb regeling van de vorige eigenaar van mijn 3.2 overgenomen. Die gebruik ik in de winter toch niet.

Re: oldtimer regeling

28 feb 2019 18:13

Morgen mogen we weer!

Begint het net te regenen, na een weekje voorjaar ..... :scratch:

Re: oldtimer regeling

28 feb 2019 18:30

Blauwe Blazer schreef:Morgen mogen we weer!



... is al een topic over :cheesy:

Re: oldtimer regeling

02 maart 2019 19:49

Ik ontving gisteren mijn eerste wegenbelastingnota voor de 3.2. Gewoon normaal bedrag terwijl vorige eigenaar voor een jaar betaald heeft via overgangsregeling. Maandag maar eens bellen.....

Re: oldtimer regeling

02 maart 2019 21:02

Voor zoveer ik weet vervalt de kortings-regeling van een vorige eigenaar wanneer jij de auto op naam hebt gekregen.

Re: oldtimer regeling

04 maart 2019 15:07

Net gebeld met de belastingdienst. De nota die ik heb ontvangen heeft betrekking op de mijn andere auto. :oops: Omdat de vorige eigenaar al van de overgangsregeling gebruikt maakt en ook al voor 2019 heeft betaald, hoef ik voorlopig niets te voldoen. De regeling gaat automatisch over op de nieuwe eigenaar.

Re: oldtimer regeling

04 maart 2019 22:47

Ik neem aan dat er gewoon een kentekennummer op de brief staat en/of leeftijd en type auto...

Re: oldtimer regeling

05 maart 2019 9:08

Alleen kenteken.

Re: oldtimer regeling

28 feb 2022 18:05

YES, morgen mag het weer :drive:

Re: oldtimer regeling

28 feb 2022 18:35

Ik heb de wekker gezet op 23:55 :D

Druppelader zit er op, doppen van de uitlaat gehaald én de tank is vol.
Ik zal 1 maart wel even inluiden :cheesy:

Helaas zijn de tunnels hier 80 km/uur en 100 km/uur traject controles :|

Re: oldtimer regeling

28 feb 2022 19:55

Morgen mag de brommer naar buiten, komt er alleen niet van denk ik.
Onlangs een XR600 uit 1987 gekocht.
Plaats een reactie